Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(95)
Forma i typ
Książki
(94)
Rejestracje audio i wideo
(3)
Dostępność
tylko na miejscu
(84)
dostępne
(70)
nieokreślona
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(29)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(41)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(86)
Autor
Thornbury Scott
(8)
Ellis Gail
(5)
Brewster Jean
(4)
Harmer Jeremy (1947- )
(4)
Brown H. Douglas (1941- )
(3)
Renandya Willy A
(3)
Richards Jack C. (1943- )
(3)
Cook Guy
(2)
Cruz Christopher sol
(2)
Gray Peta
(2)
Green Catherine
(2)
Grundy Peter
(2)
Herrera Mario
(2)
Lewis Michael
(2)
Murphy Richard A
(2)
Reid Joy M. (1942- )
(2)
Tanner Rosie
(2)
Teeler Dede
(2)
Widdowson H. G
(2)
Willis Jane
(2)
Ansel Linnette
(1)
Batstone Rob
(1)
Bolitho Rod
(1)
Brazil David
(1)
Broomhead Lisa
(1)
Brown Gillian (1937- )
(1)
Campbell Colin
(1)
Carrier Michael
(1)
Celce-Murcia Marianne
(1)
Coyle Do (1952-)
(1)
Cunningsworth Alan
(1)
Dakowska Maria
(1)
Dangerfield Les
(1)
Davies Geoff
(1)
Dobson Julia M
(1)
Dudeney Gavin (1964- )
(1)
Ellis Rod
(1)
Gerngross Günter
(1)
Grellet Francoise
(1)
Halliwell Susan
(1)
Hedge Tricia
(1)
Heekyeong Lee
(1)
Hiebert Elfrieda H
(1)
Hockly Nicky
(1)
Hood Philip (1951-)
(1)
Hutchinson Tom (1930- )
(1)
Jarvis Jennifer
(1)
Johnson Keith
(1)
Kamil Michael L
(1)
Kelly Gerald
(1)
Kennedy Chris
(1)
Kryszewska Hanna
(1)
Lyster Roy
(1)
Malmkjoer Kirsten
(1)
Marsh David (1956-)
(1)
Matthews Alan
(1)
McCarthy Michael (1947- )
(1)
McNamara Tim (1949- )
(1)
McNiff Jean
(1)
Musioł Magda
(1)
Norrish John
(1)
Nuttall Christine
(1)
Odlin Terence
(1)
Painter Lesley
(1)
Puchta Herbert
(1)
Raimes Ann
(1)
Read Carol
(1)
Reid Gavin (1950- )
(1)
Rossner Richard
(1)
Rubin Joan
(1)
Salaberri Sagrario
(1)
Scott Wendy A
(1)
Scrivener Jim
(1)
Sinclair Barbara
(1)
Sinclair J. McH
(1)
Slattery Mary
(1)
Smolinski Frank
(1)
Spratt Mary
(1)
Stern H. H
(1)
Szpotowicz Magdalena
(1)
Szulc-Kurpaska Małgorzata
(1)
Taylor Linda
(1)
Thaine Craig
(1)
Underwood Mary
(1)
Ur Penny
(1)
Villarroel Magaly
(1)
Walter Elizabeth 1961-
(1)
Waters Alan
(1)
Wearmouth Janice
(1)
Wenden Anita
(1)
Wilkin Margaret
(1)
Williams John
(1)
Willis Dave
(1)
Woodford Kate
(1)
Yalden Janice
(1)
Ytreberg Lisbeth H
(1)
Zaro Juan Jesus
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(47)
1990 - 1999
(29)
1980 - 1989
(10)
1970 - 1979
(1)
Kraj wydania
Polska
(86)
Wielka Brytania
(3)
Anglia
(2)
Kiribati
(2)
nieznany (us)
(2)
Język
polski
(87)
angielski
(8)
Odbiorca
Nauczyciele języka angielskiego
(1)
Temat
JĘZYK ANGIELSKI
(86)
Język angielski
(4)
JĘZYKI
(3)
JĘZYKOZNAWSTWO
(3)
Nauczanie
(3)
Nauczanie języków obcych
(2)
DYSLEKSJA i DYSGRAFIA
(1)
Dwujęzyczność
(1)
Języki
(1)
KOMPUTERY
(1)
NAUCZANIE
(1)
PRACA DOMOWA UCZNIA
(1)
Sztuka
(1)
Gatunek
PORADNIKI dla NAUCZYCIELI
(2)
DOKUMENTY ELEKTRONICZNE
(1)
PODRĘCZNIKI SZKOLNE
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(3)
Językoznawstwo
(3)
Słowo kluczowe
ELT
(95)
teaching
(55)
EFL
(12)
methodology
(10)
linguistics
(9)
teacher development
(9)
vocabulary
(8)
resource book
(7)
teacher education
(7)
grammar
(5)
primary school
(5)
SLA
(4)
handbook
(4)
literacy
(4)
speaking
(4)
story
(4)
applied linguistics
(3)
lesson planning
(3)
primary school education
(3)
teacher's handbook
(3)
teaching vocabulary
(3)
English language
(2)
article
(2)
children
(2)
classroom managment
(2)
composition
(2)
elementary education
(2)
essay
(2)
language teaching
(2)
lesson plan
(2)
newspaper
(2)
pronunciation
(2)
semantics
(2)
storytelling
(2)
study
(2)
the Internet
(2)
writing
(2)
CLIL
(1)
ESL
(1)
English grammar
(1)
choosing coursebook
(1)
classroom organisation
(1)
coaching
(1)
cognitive psychology
(1)
collocation
(1)
content-based classroom
(1)
conversation
(1)
coursebook
(1)
developmental psychology
(1)
didactics
(1)
dyslexia
(1)
education studies
(1)
fairy tale
(1)
fluency
(1)
game
(1)
homework
(1)
language
(1)
language acquisition
(1)
language learning
(1)
language skills
(1)
language testing
(1)
learning
(1)
lexical approach
(1)
lexicon
(1)
lifelong learning
(1)
mentoring
(1)
phonetics
(1)
phonology
(1)
planning
(1)
quizz
(1)
reading
(1)
reading skills
(1)
resourcebook
(1)
social psychology
(1)
syntax
(1)
task based learning
(1)
teaching speaking
(1)
technology
(1)
testing
(1)
training
(1)
young learner
(1)
95 wyników Filtruj
Brak okładki
Pozostałe zbiory
CD
W koszyku
(Always Learning.)
Tyt. z etykiety na dysku.
Big English to siedmiopoziomowy, intensywny kurs dla dzieci w wieku 6-12 lat. Dzięki niezwykle kolorowej szacie graficznej, pełnej rysunków i fotografii kurs naturalnie wprowadza dzieci w świat języka wykorzystując do tego liczne zabawy, gry i piosenki. big English wykorzystuje naturalną ciekawość świata dzieci, wprowadzając w każdym rozdziale lekcje typu CLIL (Content and Language Integrated Learning), zawierające elementy międzyprzedmiotowe. Mocnym atutem Big English jest nacisk na samoocenę i ewaluację (Assessment for Learning) – nauczyciel pomaga uczniom dostrzec ich postępy i zaszczepia w nich poczucie sukcesu. Kurs wspomaga także rozwój umiejętności XXI wieku, takich jak bycie kreatywnym, myślenie krytyczne czy współpraca w grupie. Przeznaczony jest dla grup z większą liczbą godzin angielskiego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. CD.391.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
This volume assembles reflections on the performance/competence distinction from leading researchers in a variety of disciplines--linguistics, sociolinguistics, second language research, language testing, cognitive science--providing the reader with a unique opportunity to compare diverse approaches.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3239.XXIV.14.11 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.3238.XXIV.14.11 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Principles of Language Learning and Teaching / H. Douglas Brown. - Wyd. 4. - San Francisco : Longman, cop. 2000. - VII, 352 s. : tab. ; 23 cm.
Forma i typ
Słowo kluczowe: SLA ELT teaching
How do people learn a second language? For almost two decades, Principles of Language Learning and Teaching has been recognized as an exceptional guide to the theoretical foundations of language teaching. This new fourth edition offers an overview of the study of Second Language Acquisition, while acting as a reference for the growing storehouse of research, subfields, and specialization of SLA.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 844 [Magazyn 2], 843 [Magazyn 2] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 842.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 841.XXIV.14 [Czytelnia A], 840.XXIV.14 [Czytelnia A] (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Forma i typ
Słowo kluczowe: ELT teaching methodology
Now in its third edition, this best selling methodology resource gives both experienced and prospective teachers the theoretical background and practical applications they need to succeed.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5071.XXIV.14.11 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6173.XXIV.14.11 [Czytelnia A], 6174.XXIV.14.11 [Czytelnia A] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia przy rozdziałach. Indeks.
CLIL (Content and Language Integrated Learning) has emerged since the millennium as a major trend in education. Written by Do Coyle, Philip Hood and David Marsh and drawing on their experience of CLIL in secondary schools, primary schools and English language schools across Europe, this book gives a comprehensive overview of CLIL. It summarises the theory which underpins the teaching of a content subject through another language and discusses its practical application, outlining the key directions for the development of research and practice. This book acknowledges the uncertainty many teachers feel about CLIL, because of the requirement for both language and subject knowledge, while providing theoretical and practical routes towards successful practice for all.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17122.XXIV.14.12 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16630.XXIV.14.12 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Choosing your Coursebook / Alan Cunningsworth. - Oxford : Heinemann, 1995. - VI, 153 s. ; 25 cm.
An examination of different types of English-language coursebooks which offers specific criteria for making choices. There is advice on adapting or supplementing a coursebook to fit a particular situation, and check-lists to use when assessing coursebooks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4601.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Forma i typ
Słowo kluczowe: ELT teaching didactics
Bibliogr. s. 273-281 i przy rozdz. Indeksy.
Podręcznik wykorzystuje najnowsze osiągnięcia językoznawstwa, psychologii uczenia się, dydaktyki i teorii komunikacji. Przedstawia problemy dydaktyki z punktu widzenia przyswajania języka.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8436.XXIV.14 [Wypożyczalnia A], P.8434.XXIV.14 [Wypożyczalnia A] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9829.XXIV.14 [Czytelnia A], 9830.XXIV.14 [Czytelnia A] (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Practical Primary Drama / Geoff Davies. - [Oxford] : Heinemann, 1991. - 63 s. ; 22 cm.
Forma i typ
Słowo kluczowe: ELT teaching methodology
This book provides many useful suggestion on preparing and conducting drama sessions.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 775.XXIV.14.9 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(How to)
Do książki o sygn. 9776 XXIV CZYT. dołączona jest płyta CD o sygn. CD.233, do książki o sygn. P.8392 WYP. - płyta CD.234.
The complete How to... for making the most of using digital technology in your classroom. Practical advice on how to use the Internet, email, podcasts, interactive whiteboards etc. including how to structure lessons and assess learning. Tutorial CD-ROM with guided examples and step-by-step instructions on blogs, Webquest creation, Skype and more. Advice on how to keep up to date with new technologies.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8392.XXIV.14.7 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9776.XXIV.14.7 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(How to)
This book is a good basis for anyone starting off on a TEFL career and/or studying for the TEFL certificate. The chapters are simply written and run through the basic approach to teaching english. It gives a good introduction but is really a one-off read and you are unlikely to use it as a reference book during your career.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.3815.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Always Learning.)
Big English to siedmiopoziomowy, intensywny kurs dla dzieci w wieku 6-12 lat. Dzięki niezwykle kolorowej szacie graficznej, pełnej rysunków i fotografii kurs naturalnie wprowadza dzieci w świat języka wykorzystując do tego liczne zabawy, gry i piosenki. big English wykorzystuje naturalną ciekawość świata dzieci, wprowadzając w każdym rozdziale lekcje typu CLIL (Content and Language Integrated Learning), zawierające elementy międzyprzedmiotowe. Mocnym atutem Big English jest nacisk na samoocenę i ewaluację (Assessment for Learning) – nauczyciel pomaga uczniom dostrzec ich postępy i zaszczepia w nich poczucie sukcesu. Kurs wspomaga także rozwój umiejętności XXI wieku, takich jak bycie kreatywnym, myślenie krytyczne czy współpraca w grupie. Przeznaczony jest dla grup z większą liczbą godzin angielskiego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16604.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Always Learning.)
Big English to siedmiopoziomowy, intensywny kurs dla dzieci w wieku 6-12 lat. Dzięki niezwykle kolorowej szacie graficznej, pełnej rysunków i fotografii kurs naturalnie wprowadza dzieci w świat języka wykorzystując do tego liczne zabawy, gry i piosenki. big English wykorzystuje naturalną ciekawość świata dzieci, wprowadzając w każdym rozdziale lekcje typu CLIL (Content and Language Integrated Learning), zawierające elementy międzyprzedmiotowe. Mocnym atutem Big English jest nacisk na samoocenę i ewaluację (Assessment for Learning) – nauczyciel pomaga uczniom dostrzec ich postępy i zaszczepia w nich poczucie sukcesu. Kurs wspomaga także rozwój umiejętności XXI wieku, takich jak bycie kreatywnym, myślenie krytyczne czy współpraca w grupie. Przeznaczony jest dla grup z większą liczbą godzin angielskiego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16606.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Index s.271-273
Although proficiency in vocabulary has long been recognized as basic to reading proficiency, there has been a paucity of research on vocabulary teaching and learning over the last two decades. Recognizing this, the U.S. Department of Education recently sponsored a Focus on Vocabulary conference that attracted the best-known and most active researchers in the vocabulary field. This book is the outgrowth of that conference. It presents scientific evidence from leading research programs that address persistent issues regarding the role of vocabulary in text comprehension. Part I examines how vocabulary is learned; Part II presents instructional interventions that enhance vocabulary; and Part III looks at which words to choose for vocabulary instruction.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8411.XXIV.14.6 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9809.XXIV.14.6 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(New Directions in Language Teaching)
"English for Specific Purposes" offers the teacher a new perspective on this important field. The main concern is effective learning and how this can best be achieved in ESP courses. The authors discuss the evolution of ESP and its position today; the role of the ESP teacher; course design; syllabuses; materials; teaching methods, and evaluation procedures. It will be of interest to all teachers who are concerned with ESP. Those who are new to the field will find it a thorough, practical introduction while those with more extensive experience will find its approach both stimulating and innovative.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4612.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Designing Language Teaching Tasks / Keith Johnson. - Hampshire : Palgrave Macmillan, 2003. - X, 196 s. : tab. ; 22 cm.
Forma i typ
Słowo kluczowe: ELT linguistics teaching
"Designing Language Teaching Tasks" provides a research-based account of how experienced teachers and task designers prepare activities for use in the language classroom. It gives detailed information on the procedures which designers follow. The book is a
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3637.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Forma i typ
Słowo kluczowe: ELT teaching vocabulary
This volume contains papers by a number of teachers and theoreticians interested in the practical classroom implications of incorporating collocation into everyday classroom teaching. The book is designed to: provide a perspective on collocation; provide practical ways of introducing the idea to students; give examples of good classroom practice; describe teachers' experiences; give examples of good practice from teachers' own experience; show practical classroom activities; and help students get the most out of their vocabulary notebooks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3639.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Vocabulary / Michael McCarthy. - Oxford : Oxford University Press, 2008. - X, 173 s. ; 25 cm.
(Language Teaching : A Scheme for Teacher Education)
How are words and idioms organized in a language? How are they learnt and stored? Vocabulary explains the ways in which the various theories relating to these questions have been applied in both teaching and reference materials. A wide range of examples illustrate the text, and will help readers to evaluate and adapt the vocabulary materials they use in their own classrooms.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7902.XXIV.14.6 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9189.XXIV.14.6 [Czytelnia A], 9190.XXIV.14.6 [Czytelnia A] (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Action Research : princicples and practice / Jean McNiff. - London ; New York : Routledge, [1995]. - XIX, 164 s. : ryc. ; 23 cm.
Autor
Forma i typ
Słowo kluczowe: ELT teaching teacher development
With a foreword by Jack Whitehead
Jean McNiff urges teachers to develop and improve their own classroom practice by taking education research out of the confines of academia and conducting it themselves. Action Research is becoming increasingly important and useful. The author explains its philosophies and practices of action, illustrating her explanations with case studies of recent projects. She also reviews current trends in action research and examines key concepts in its development.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.3224.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Forma i typ
Słowo kluczowe: ELT teaching reading
A revised edition of Christine Nuttall's established text on the teaching of reading skills in a foreign language. It examines the skills required to read effectively and suggests classroom strategies for developing them. A new chapter on testing reading is provided by Charles Alderson.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 1731.XXIV.14.2 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Forma i typ
Słowo kluczowe: linguistics SLA ELT
The author shows how similarities and differences between languages can influence grammar, vocabulary, and pronunciation acquisition. Terence Odlin reconsiders a question that many language teachers and educational researchers have addressed: How much influence can a learner's native language have in making the acquisition of a new language easy or difficult? Odlin analyzes and interprets research showing many ways in which similarities and differences between languages can influence the acquisition of grammar, vocabulary, and pronunciation. In addition, he provides a detailed look at work on other areas important for the study of transfer, including discourse, individual variation, and sociolinguistic factors. Language teachers, applied linguists, and educational researchers will find this volume extremely valuable to their work.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 774 [Magazyn 2] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej