21535
Książka
W koszyku
Książka szeroko ujmuje uwarunkowania i właściwości komunikacji edukacyjnej. Składa się z dwóch części, z których każda obejmuje cztery rozdziały. W części pierwszej, obok osobowościowych aspektów komunikacji, omawiane są kwestie dotyczące porozumienia w makro i mikrokomunikacji interpersonalnej. Poza tym znajduja sie w niej zagadnienia dotyczące psychopedagogicznych uwarunkowań funkcjonowania dziecka w rodzinie oraz kulturowe uwarunkownaia komunikacji i edukacji. Część druga dotyczy komunikaxcji dydaktycznej: przedszkolnej, wczesnoszkolnej i szkolnej oraz jej uczestników: nauczycieli i uczniów. W tym kontekście przedstawiono także znaczenie procesu komunikacji w procesie socjalizacji, resocjalizacji oraz działaniach penitencjarnych dzieci i młodzieży społecznie niedostosowanej.
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.15115.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16022.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. przy pracach.
Uwaga dotycząca języka
Tekst częśc. czes., ros. Streszcz. ang. przy pracach. Wstęp, spis treści także ang.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej