Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(6)
Forma i typ
Książki
(6)
Publikacje dydaktyczne
(5)
Publikacje naukowe
(5)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(6)
tylko na miejscu
(6)
wypożyczone
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(1)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(6)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(6)
Autor
Czapiewski Leszek
(1)
Gryko Józefa Monika
(1)
Hadryś-Nowak Alicja
(1)
Jancz Anna
(1)
Jurczak Marcin
(1)
Kalinowski Sławomir Leszek (1964-2021)
(1)
Konecka Sylwia
(1)
Kubiak Jarosław
(1)
Lizińska Joanna
(1)
Nowak-Mizgalska Hanna
(1)
Pawlicka Kinga
(1)
Romanowski Robert
(1)
Szulczewska-Remi Aleksandra
(1)
Szymczak Maciej
(1)
Waśkowski Zygmunt
(1)
Łupicka-Fietz Anna
(1)
Śliwiński Paweł
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(5)
Finansiści
(1)
Menedżerowie
(1)
Temat
Biznesplan
(1)
Finanse
(1)
Finanse przedsiębiorstwa
(1)
Innowacje
(1)
Logistyka
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Marketing
(1)
Ochrona zdrowia
(1)
Przedsiębiorczość
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Transport
(1)
Łańcuch dostaw
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Podręcznik
(3)
Materiały pomocnicze
(1)
Opracowanie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Zarządzanie i marketing
(3)
Transport i logistyka
(2)
Słowo kluczowe
łańcuch dostaw
(2)
biznesplan
(1)
ceny
(1)
dystrybucja
(1)
e-commerce
(1)
finanse przedsiębiorstw
(1)
finansowanie
(1)
infrastruktura transportowa
(1)
innowacyjne przedsiębiorstwo
(1)
innowacyjność
(1)
instrumenty pochodne
(1)
kapitał obrotowy
(1)
komercjalizacja
(1)
komunikacja
(1)
logistyczna obsługa klienta
(1)
logistyka
(1)
logistyka dystrybucji
(1)
logistyka produkcji
(1)
marka
(1)
marketing
(1)
marketing mix
(1)
model biznesu
(1)
otoczenie organizacji
(1)
otoczenie przedsiębiorstwa
(1)
pandemia
(1)
planowanie finansowe
(1)
proces innowacyjny
(1)
produkt
(1)
projekt inwestycyjny
(1)
przedsiębiorczość
(1)
przedsiębiorstwo
(1)
przepływy pieniężne
(1)
transport
(1)
zaopatrzenie
(1)
zarządzanie finansami
(1)
zarządzanie ryzykiem
(1)
6 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Materiały Dydaktyczne / Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, ISSN 1689-7412 ; 362)
Skrypt rozpoczyna się od zagadnień związanych z celem działalności przedsiębiorstwa i relacji między jego interesariuszami. Następnie omawiane są podstawy dokonania wstępnej oceny sytuacji finansowej podmiotu gospodarczego (podstawy analizy wskaźnikowej).
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 23798.VIII.4.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 23797.VIII.4.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz norm na stronach 147-154.
Niniejsza publikacja stanowi kompendium wiedzy zawartej w dwunastu rozdziałach. Każdy z nich odpowiada wybranym obszarom logistyki, m.in. logistyce zaopatrzenia, produkcji, dystrybucji, transportu, magazynowania. Przedstawiono genezę i istotę logistyki. Wskazano także na teoretyczne podstawy funkcjonowania logistyki w ujęciu procesowym, systemowym. Odniesiono się do praktycznych problemów biznesowych, mających odzwierciedlenie w obszarach zrównoważonej logistyki, wdrożeń systemów informatycznych, logistycznej obsługi klienta, finansów i kosztów logistyki czy też logistyki w e-handlu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 24046.IX.14 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 24045.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Materiały Dydaktyczne / Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, ISSN 1689-7412 ; 372)
Bibliografie przy rozdziałach.
Skrypt składa się z siedmiu rozdziałów zawierających wprowadzenie teoretyczne wraz z odnośnikami do literatury i źródeł internetowych, pytania testowe, problemowe oraz zadania dostosowane do specyfiki zagadnień i opisywanych koncepcji. Pierwsze cztery rozdziały dotyczą roli przedsiębiorstw w rozwoju społeczno-gospodarczym, stopnia innowacyjności sektora MŚP, zasad tworzenia biznesplanu oraz modeli biznesu (zgodnie z business model canvas), a także aspektów formalnoprawnych związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej w otoczeniu instytucjonalnym (formalnym i nieformalnym). Kolejne trzy rozdziały dotyczą innowacyjności przedsiębiorstw – komercjalizacji wiedzy i technologii, zarządzania procesem innowacyjnym oraz finansowania innowacyjnych przedsiębiorstw.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22485.IX.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22484.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie, wykazy aktów prawnych przy pracach.
Książka poświęcona jest zarządzaniu łańcuchami dostaw w czasach, gdy świat dostarcza nam spektakularnych wydarzeń, których nie przewidywaliśmy, a które mają charakter wywrotowy, to znaczy diametralnie zmieniają rzeczywistość, w której żyjemy i działamy. Omówiono w niej zagrożenia, zakłócenia i szoki silnie wpływające na logistykę i funkcjonowanie łańcuchów dostaw. Na wybranych przykładach pokazano, jak budowało ich odporność na tego typu zdarzenia, zaprezentowano konkretne sposoby i narzędzia budowania odporności. Autorzy – pracownicy, doktoranci i sympatycy Katedry Logistyki Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu – nie skupiają się wyłącznie na pandemii SARS-CoV-2, ale podejmują również problematykę różnych zagrożeń, zakłóceń i sytuacji destabilizujących logistykę i funkcjonowanie łańcuchów dostaw.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 24023.IX.14 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 24022.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 380-386.
Podręcznik cechuje aktualność poruszanej problematyki, interdyscyplinarność, swoboda łączenia treści z pogranicza rachunkowości zarządczej, podatków, przedsiębiorczości i analizy ekonomiczno-finansowej, a nawet matematyki finansowej i ubezpieczeń, z głównym tematem finansów przedsiębiorstw. […] Wyróżnia się on formą podania z pozoru zaawansowanej wiedzy w bardzo przystępny, klarowny, usystematyzowany, schematyczny i zwięzły sposób. Docenić należy również dbałość o aktualność i przydatność analizowanych przykładów liczbowych i przywoływanie realnych informacji, np. treści raportów bieżących spółek publicznych. Zastosowany zabieg pozwala Autorowi na wprowadzenie Czytelnika w realne sytuacje, mocno osadzone w praktyce gospodarczej. […] Podręcznik nie tylko systematyzuje i poszerza wiedzę z zakresu będącego przedmiotem studiowania w sposób niezwykle atrakcyjny pod względem graficznym i koncepcyjnym, lecz również stanowi przewodnik w praktycznym zarządzaniu finansami przedsiębiorstwa i kompendium wiedzy doradcy biznesowego, menedżera, a nawet dyrektora finansowego i głównego księgowego. (Z recenzji wydawniczej dr hab. Anny Białek-Jaworskiej)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 23802.VIII.4.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 23801.VIII.4.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie przy rozdziałach.
Marketing. Podręcznik akademicki to nowa pozycja na rynku wydawniczym, w której autorzy w zrozumiały, bardzo przystępny sposób wyjaśniają istotę i znaczenie współczesnego marketingu. Niewątpliwym wyróżnikiem podręcznika jest to, że zawarte w nim rozważania często odnoszą się do najnowszych trendów i procesów rynkowych, w tym gospodarki cyfrowej, nowych technologii czy zachowań nabywców w internecie. Na uwagę zasługuje też szeroko opisana społeczna rola marketingu, która nawiązuje do zagadnienia zrównoważonej konsumpcji przez nabywców, a także zrównoważonego rozwoju przedsiębiorstw.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18699.IX.16 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22718.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22717.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej