Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Publikacje naukowe
(3)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(1)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(2)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(2)
Autor
Czapiewski Leszek
(1)
Gryko Józefa Monika
(1)
Hadryś-Nowak Alicja
(1)
Jancz Anna
(1)
Kalinowski Sławomir Leszek (1964-2021)
(1)
Kubiak Jarosław
(1)
Lizińska Joanna
(1)
Nowak-Mizgalska Hanna
(1)
Romanowski Robert
(1)
Szulczewska-Remi Aleksandra
(1)
Waśkowski Zygmunt
(1)
Śliwiński Paweł
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(4)
Finansiści
(1)
Menedżerowie
(1)
Temat
Biznesplan
(1)
Finanse
(1)
Finanse przedsiębiorstwa
(1)
Innowacje
(1)
Marketing
(1)
Przedsiębiorczość
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Gatunek
Podręcznik
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Opracowanie
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Zarządzanie i marketing
(2)
Słowo kluczowe
biznesplan
(1)
ceny
(1)
dystrybucja
(1)
finanse przedsiębiorstw
(1)
finansowanie
(1)
innowacyjne przedsiębiorstwo
(1)
innowacyjność
(1)
instrumenty pochodne
(1)
kapitał obrotowy
(1)
komercjalizacja
(1)
komunikacja
(1)
marka
(1)
marketing
(1)
marketing mix
(1)
model biznesu
(1)
otoczenie organizacji
(1)
otoczenie przedsiębiorstwa
(1)
planowanie finansowe
(1)
proces innowacyjny
(1)
produkt
(1)
projekt inwestycyjny
(1)
przedsiębiorczość
(1)
przedsiębiorstwo
(1)
przepływy pieniężne
(1)
zarządzanie finansami
(1)
zarządzanie ryzykiem
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Materiały Dydaktyczne / Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, ISSN 1689-7412 ; 362)
Skrypt rozpoczyna się od zagadnień związanych z celem działalności przedsiębiorstwa i relacji między jego interesariuszami. Następnie omawiane są podstawy dokonania wstępnej oceny sytuacji finansowej podmiotu gospodarczego (podstawy analizy wskaźnikowej).
Książka
W koszyku
(Materiały Dydaktyczne / Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, ISSN 1689-7412 ; 372)
Bibliografie przy rozdziałach.
Skrypt składa się z siedmiu rozdziałów zawierających wprowadzenie teoretyczne wraz z odnośnikami do literatury i źródeł internetowych, pytania testowe, problemowe oraz zadania dostosowane do specyfiki zagadnień i opisywanych koncepcji. Pierwsze cztery rozdziały dotyczą roli przedsiębiorstw w rozwoju społeczno-gospodarczym, stopnia innowacyjności sektora MŚP, zasad tworzenia biznesplanu oraz modeli biznesu (zgodnie z business model canvas), a także aspektów formalnoprawnych związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej w otoczeniu instytucjonalnym (formalnym i nieformalnym). Kolejne trzy rozdziały dotyczą innowacyjności przedsiębiorstw – komercjalizacji wiedzy i technologii, zarządzania procesem innowacyjnym oraz finansowania innowacyjnych przedsiębiorstw.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22485.IX.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22484.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 380-386.
Podręcznik cechuje aktualność poruszanej problematyki, interdyscyplinarność, swoboda łączenia treści z pogranicza rachunkowości zarządczej, podatków, przedsiębiorczości i analizy ekonomiczno-finansowej, a nawet matematyki finansowej i ubezpieczeń, z głównym tematem finansów przedsiębiorstw. […] Wyróżnia się on formą podania z pozoru zaawansowanej wiedzy w bardzo przystępny, klarowny, usystematyzowany, schematyczny i zwięzły sposób. Docenić należy również dbałość o aktualność i przydatność analizowanych przykładów liczbowych i przywoływanie realnych informacji, np. treści raportów bieżących spółek publicznych. Zastosowany zabieg pozwala Autorowi na wprowadzenie Czytelnika w realne sytuacje, mocno osadzone w praktyce gospodarczej. […] Podręcznik nie tylko systematyzuje i poszerza wiedzę z zakresu będącego przedmiotem studiowania w sposób niezwykle atrakcyjny pod względem graficznym i koncepcyjnym, lecz również stanowi przewodnik w praktycznym zarządzaniu finansami przedsiębiorstwa i kompendium wiedzy doradcy biznesowego, menedżera, a nawet dyrektora finansowego i głównego księgowego. (Z recenzji wydawniczej dr hab. Anny Białek-Jaworskiej)
Książka
W koszyku
Bibliografie przy rozdziałach.
Marketing. Podręcznik akademicki to nowa pozycja na rynku wydawniczym, w której autorzy w zrozumiały, bardzo przystępny sposób wyjaśniają istotę i znaczenie współczesnego marketingu. Niewątpliwym wyróżnikiem podręcznika jest to, że zawarte w nim rozważania często odnoszą się do najnowszych trendów i procesów rynkowych, w tym gospodarki cyfrowej, nowych technologii czy zachowań nabywców w internecie. Na uwagę zasługuje też szeroko opisana społeczna rola marketingu, która nawiązuje do zagadnienia zrównoważonej konsumpcji przez nabywców, a także zrównoważonego rozwoju przedsiębiorstw.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18699.IX.16 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22718.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22717.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej