Sorting
Source
Books
(34)
Form of Work
Książki
(34)
Status
available
(31)
only on-site
(30)
unknown
(1)
Branch
Biblioteka Główna. Magazyny
(20)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(11)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(31)
Author
Gołembski Grzegorz
(6)
Mruk Henryk
(4)
Jarmołowicz Wacław (1944- )
(2)
Niezgoda Agnieszka
(2)
Piszczała Janusz (1943- )
(2)
Schroeder Jerzy
(2)
Urbanowska-Sojkin Elżbieta
(2)
Zmyślony Piotr
(2)
Czternasty Waldemar
(1)
Czyżewski Andrzej
(1)
Czyżewski Bazyli
(1)
Gołembska Elżbieta (1946- )
(1)
Guzik Bogusław (1946- )
(1)
Januszek Henryk
(1)
Jerzyk Ewa
(1)
Kliber Paweł
(1)
Knapińska Magdalena
(1)
Kędelski Mieczysław (1946-1998)
(1)
Leszczyński Grzegorz
(1)
Malaga Krzysztof
(1)
Mendel Tadeusz (1933- )
(1)
Nowińska-Łaźniewska Ewa
(1)
Orczyk Józef (1940- )
(1)
Panek Emil (1948- )
(1)
Roeska-Słomka Iwona
(1)
Romanow Zbigniew B
(1)
Sikora Jan
(1)
Szuster Mariusz
(1)
Wojciechowski Henryk
(1)
Żyminkowski Tomasz
(1)
Year
2000 - 2009
(27)
1990 - 1999
(7)
Country
Poland
(33)
unknown (a)
(1)
Language
Polish
(34)
Subject
TURYSTYKA
(6)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(3)
EKONOMETRIA
(2)
GOSPODARKA TERENOWA
(2)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(2)
Matematyka
(2)
PILOCI WYCIECZEK
(2)
REGIONALIZACJA GOSPODARCZA
(2)
ROLNICTWO
(2)
SYMULACJA
(2)
ZARZĄDZANIE
(2)
BANKI
(1)
EKOROZWÓJ
(1)
GLOBALIZACJA
(1)
GOSPODARSTWO ROLNE
(1)
HANDEL ZAGRANICZNY
(1)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(1)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(1)
MAKROEKONOMIA
(1)
MARKETING
(1)
MARKETING STRATEGICZNY
(1)
MATEMATYKA FINANSOWA
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
MIĘDZYNARODOWE STOSUNKI GOSPODARCZE
(1)
MYŚLENIE TWÓRCZE
(1)
Marketing
(1)
Nauki ekonomiczne
(1)
Organizacja
(1)
PARTNERSTWO PUBLICZNO-PRYWATNE
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
POLITYKA SPOŁECZNA
(1)
POPYT
(1)
PREZENTACJE I WYSTĄPIENIA
(1)
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ (postawa)
(1)
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ MIĘDZYNARODOWA
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
RYNEK
(1)
RYNEK PRACY
(1)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(1)
Socjologia
(1)
Statystyka
(1)
USŁUGI
(1)
WZROST GOSPODARCZY
(1)
WZROST GOSPODARCZY- Polska
(1)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(1)
Zarządzanie
(1)
Genre/Form
Podręcznik
(4)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(2)
Ćwiczenia i zadania dla szkół wyższych
(1)
Domain
Matematyka
(3)
Zarządzanie i marketing
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Podróże i turystyka
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Słowo kluczowe
ekonomia
(3)
przedsiębiorstwo
(3)
Polska
(2)
badania marketingowe
(2)
marketing
(2)
matematyka
(2)
organizacja
(2)
prognozowanie
(2)
strategia
(2)
wzrost gospodarczy
(2)
zarządzanie
(2)
Unia Gospodarcza i Walutowa
(1)
agrobiznes
(1)
banki
(1)
całki
(1)
cykl koniunkturalny
(1)
dochód narodowy
(1)
dystrybucja
(1)
ekonometria
(1)
ekonomia klasyczna
(1)
ekonomika przedsiębiorstw
(1)
finanse
(1)
fizjokratyzm
(1)
funkcje algebraiczne
(1)
globalizacja
(1)
grafy
(1)
handel międzynarodowy
(1)
inflacja
(1)
komunikacja biznesowa
(1)
komunikacja internetowa
(1)
komunikacja marketingowa
(1)
komunikacja międzykulturowa
(1)
komunikacja niewerbalna
(1)
komunikacja werbalna
(1)
konkurencja
(1)
kontrola marketingowa
(1)
kontrola strategiczna
(1)
kryzys
(1)
lobbing
(1)
logistyka międzynarodowa
(1)
ludność
(1)
macierz
(1)
makroekonomia
(1)
marketing strategiczny
(1)
marketing usług
(1)
marketing wewnętrzny
(1)
merkantylizm
(1)
myśl ekonomiczna
(1)
partycypacja
(1)
plan marketingowy
(1)
planowanie strategiczne
(1)
polityka rolna
(1)
produkt krajowy brutto
(1)
produkt społeczny
(1)
produkt turystyczny
(1)
promocja
(1)
przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
rachunek prawdopodobieństwa
(1)
regionalizacja gospodarcza
(1)
reklama
(1)
restrukturyzacja
(1)
rolnictwo
(1)
rozwój regionalny
(1)
rynek
(1)
rynek zagraniczny
(1)
sponsoring
(1)
statystyka
(1)
strategia marketingowa
(1)
strategia rozwoju
(1)
transakcje zagraniczne
(1)
transformacja systemowa
(1)
układ równań
(1)
wizerunek banku
(1)
zarządzanie strategiczne
(1)
łańcuch dostaw
(1)
34 results Filter
Book
In basket
Streszcz. ang.
Bibliogr. s. 253-267.
Doświadczenia krajów wysokorozwiniętych wskazują, że procesy integracji struktur wytwórczych w rolnictwie są nieodzownym elementem jego rozwoju i z pewnością odegrają niebagatelną rolę w Polsce. Przeprowadzona w książce analiza ma na celu potwierdzenie tezy, że wyższy stopień integracji struktur kierowania w agrobiznesie w Polsce wpływa na wzrost wartości dodanej realizowanej w gospodarstwach indywidualnych i uruchamia procesy kapitałochłonnej intensyfikacji produkcji. Procesy te są stymulowane przepływami kapitału z otoczenia rolnictwa do gospodarstw rolnych, możliwymi dzięki oszczędnościom kosztów transakcyjnych w sferze przetwórstwa. Jest to mechanizm komplementarny względem interwencji państwowej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.7884.XVII.7 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8980.XVII.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Streszcz. ang.
Bibliogr. s. 279-297.
Książka prezentuje kilka uniwersalnych przesłanek polityki rolnej w gospodarce rynkowej. Rozważania zaprezentowane w trzech częściach książki pozwalają spojrzeć na politykę rolną przez pryzmat uwarunkowań makroekonomicznych, międzynarodowych i mikroekonomicznych. Celem głównym było pokazanie tych przesłanek polityki rolnej, które ze względu na swą rangę sprawczą, powszechność a przede wszystkim potrzebę uwzględnienia w projektowanych rozwiązaniach: prawnych, instytucjonalnych oraz gospodarczych zasługują na miano uniwersaliów zarówno w aspekcie teoretycznym, jak i praktycznym.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8981.XVII.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Streszcz. ang. przy pracach
Bibliogr. przy pracach
Fenomen gwałtownego rozwoju logistyki międzynarodowej w gospodarce światowej jest wynikiem nie tylko rewolucji informatycznej, ale także internacjonalizacji i globalizacji firm i tworzenia korporacji transnarodowych. Zakres funkcjonowania logistyki międzynarodowej od źródeł pozyskania surowca do klienta jest tak szeroki, jak pojemna jest lista zadań gospodarczych w zarządzaniu strategicznym firm, partnerów w logistycznym międzynarodowym łańcuchu dostaw. Stąd celem niniejszej monografii jest przedstawienie czterech nowych paradygmatów rozwoju logistyki międzynarodowej w szerokim kontekście makro-, mezo-, i mikroekonomicznym.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.7219.IX.14 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8140.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr.
Publikacja jest próbą określenia metod umożliwiających odpowiedż na kluczowe pytania dotyczące rozwoju turystyki w ujęciu przestrzennym: gdzie inwestować? kto i jak ma zarządzać procesami w fazie budowy i realizacji projektów inwestycyjnych? Zadaniem książki jest aplikacja dotychczasowej wiedzy do praktyki. Pisana jest z myślą nie tylko o studentach, lecz także inwestorach, a przede wszystkim władzach samorządowych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.1481 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 2915.XX.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Książka Przedsiębiorstwo turystyczne w gospodarce wolnorynkowej została napisana z myślą zarówno o tych, którzy stoją na czele firm turystycznych bądź są też współodpowiedzialni za zarządzanie tymi firmami, jak i o tych, którzy posiadają już podstawy wiedzy ekonomicznej a zamierzają w przyszłości zająć się profesjonalnie obsługą turystyki. Turystyka jest najbardziej dochodowym biznesem na swiecie. Jej dynamika rozwoju jest wyższa niż w przemyśle elektronicznym, telekomunikacji czy transporcie. Dzieki efektom mnożnikowym z turystyki żyją nie tylko ci, którzy pracują w tym sektorze, jest ona kołem napędowym całej gospodarki.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.373.XX.4 [Magazyn 1], P.370.XX.4 [Magazyn 1], P.368.XX.4 [Magazyn 1], P.364.XX.4 [Magazyn 1], 543.XX.4 [Magazyn 2], P.367.XX.4 [Magazyn 1], P.371.XX.4 [Magazyn 1], P.372.XX.4 [Magazyn 1], P.369.XX.4 [Magazyn 1] (9 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.366.XX.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.365.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Zeszyty Naukowe / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu ; 98)
Przedsiębiorczość i jakość w turystyce zarówno w skali przedsiębiorstw, jak i regionów oraz jednostek ludzkich jest fascynującym tematem do badań naukowych. Cechą wszystkich zamieszczonych artykułów jest to, że zaprezentowano w nich zarówno bogatą wiedzę teoretyczną, jak też bardzo ciekawe - od strony metodologicznej i poznawczej - wyniki badań. Są one z pewnością ważnym, ale wstępnym krokiem na drodze pełniejszego zrozumienia procesów przedsiębiorczości i jakości w turystyce i tym samym lepszego dostosowania się usługodawców do szybko zmieniającego się i coraz bardziej wymagającego popytu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7048.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
W strukturze ruchu turystycznego dominującą rolę odgrywają wyjazdy zorganizowane, kreowane przez touroperatorów i agentów turystycznych. Zorganizowane grupy turystyczne kierowane są przez pilotów. Osobowość pilota i jakość jego pracy należą do najistotniejszych składników oferowanego produktu, które w ogromnym stopniu decydują o powodzeniu imprezy. Dlatego pilot musi być osobą o najwyższych kwalifikacjach, czego wyrazem jest konieczność posiadania przez niego licencji na wykonywanie zawodu. Wiedza kwalifikowanego pilota musi być szeroka i wielostronna, dotycząca psychologii, ekonomii, geografii, historii sztuki, prawa, ubezpieczeń, języków obcych, a nade wszystko umiejętności radzenia sobie w trudnych i nieprzewidzianych sytuacjach. W książce, będącej już trzecim wydaniem Vademecum, zawarto kompleksową wiedzę niezbędną w pracy pilota prowadzącego najrozmaitsze rodzaje grup turystycznych. Jest ona adresowana do licencjonowanych pilotów, szefów i pracowników biur podróży, pracowników hoteli, przedsiębiorstw transportu turystycznego i przedstawicieli samorządów terytorialnych zajmujących się turystyką, a także do studentów specjalności turystyka i rekreacja, jako źródło istotnego uzupełnienia wiedzy objętej obowiązującymi programami nauczania.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.3463 [Magazyn 1], P.3461 [Magazyn 1], P.1482 [Magazyn 1] (3 egz.)
Stare oznaczenie "Wypożyczalnia"
All copies are currently unavailable
Book
In basket
Praca pilota ma kluczowe znaczenie dla oceny jakości usług oferowanych przez biuro podróży. Pilot jest przedstawicielem biura, z którym klienci przebywają przez cały czas trwania imprezy turystycznej, Od jego wiedzy z geografii, historii, socjologii i społeczności lokalnych, a przede wszystkim od osobowości pilota, umiejętności nawiązywania kontaktów interpersonalnych i profesjonalizmu w pracy, zależy zadowolenie klienta i pełna satysfakcja z konsumpcji usług, Dlatego pilot musi ustawicznie doskonalić swoje umiejętności. Najlepszym sposobem realizacji tego celu są stałe ćwiczenia. Pomagają one wykorzystać nabytą* wiedzę w praktyce, co w tym zawodzie jest czynnikiem decydującym o sukcesie, Ćwiczenia ułatwiają też opanowanie wiedzy teoretycznej i zwiększają szansę zdania trudnego egzaminu umożliwiającego uzyskanie licencji pilota.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.3466 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.3465.XX.7 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Brak informacji o dostępności: sygn. P.3464.XX.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 205-[206].
Książka ma charakter monograficzny i nawiązuje do kursu teorii prognozowania na kierunku informatyka i ekonometria oraz na innych kierunkach ekonomicznych. Zawiera szkice podstawowych zagadnień metodologicznych prognozowania gospodarczego, dotyczące np.: standardów prognozowania, reguł prognozy, ustalania postaci analitycznej modelu prognostycznego i jego dziedziny, szacowania przypuszczalnego błędu prognozy oraz ustalania dotychczasowej skuteczności procedury prognozowania.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8620.VIII.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Podstawy socjologii / Henryk Januszek, Jan Sikora. - Wydanie 3 zmienione. - Poznań : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, 2000. - 139 stron : rysunki ; 24 cm.
Zadaniem podręcznika jest ogólne zorientowanie studentów w problematyce socjologii oraz przygotowanie ich do samodzielnej lektury prac socjologicznych i myślenia kategoriami socjologicznymi. Do refleksji i namysłu powinny też skłonić czytelnika zamieszczone na końcu każdego rozdziału pytania i problemy do dyskusji. W przekonaniu autorów, wiedza socjologiczna wchodzi bowiem w skład niezbędnego zasobu wiedzy każdego człowieka. Zasobu, który decyduje często o społecznej skuteczności, sprawności i efektywności podejmowanych działań. Jeżeli niniejszy podręcznik spełni w tej dziedzinie pożyteczną rolę, to znaczy, że trud autorów nie był daremny.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 538.VI.2 [Magazyn 2], 539.VI.2 [Magazyn 2], 97.VI.2 [Magazyn 2], P.1751.VI.2 [Magazyn 1], P.1752.VI.2 [Magazyn 1], P.837.VI.2 [Magazyn 1], P.838.VI.2 [Magazyn 1], P.836.VI.2 [Magazyn 1] (8 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 537.VI.2 [Czytelnia A] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 258-260.
Prezentowane opracowanie jest istotnym i fundamentalnym wprowadzeniem w niezwykle ważną i złożoną problematykę przynależną do teorii ekonomii i dotyczącą objaśniania zjawisk oraz procesów zachodzących w skali makroekonomicznej. Głównym przesłaniem Autorów jest próba dokonania objaśnienia i oceny różnych kategorii ekonomicznych oraz roli i sposobu działania identyfikowanych podmiotów i mechanizmów ekonomicznych, jak również instytucji uczestniczących w społecznym procesie gospodarowania wraz z jednoczesnym wskazaniem na wzajemne współzależności oraz skutki dla funkcjonowania gospodarki rynkowej jako całości systemowej i przy uwzględnieniu elementów gospodarki globalnej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 7854.VIII.2 [Magazyn 1], 7853.VIII.2 [Magazyn 1], P.7035.VIII.2 [Magazyn 1], P.7036 [Magazyn 1], P.7037 [Magazyn 1] (5 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 264-279, wykaz aktów prawnych s. 279.
Książka w nowatorski sposób opisuje zagadnienia dotyczące polityki przeciwdziałania bezrobociu w Polsce, ze szczególnym uwzględnieniem aspektów związanych z integracją z Unią Europejską. Autorzy, odwołując się do dorobku i ustaleń teoretycznych oraz wykorzystując wyniki własnych badań terenowych, dokonali analizy i oceny roli państwa w zwalczaniu zjawiska bezrobocia zarówno w obszarze ogólnokrajowym, jak i regionalnym.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.7030.VII.3 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7847.VII.3 [Czytelnia A] (1 egz.)
Book
In basket
(Materiały Dydaktyczne / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu)
Omówione w książce narzędzia oraz podane przykłady będą przydatne w sferze funkcjonowania przedsiębiorstw. Opisane techniki mogą być wykorzystywane zarówno w trakcie poszukiwania nowych pomysłów biznesowych, doskonalenia dotychczasowej oferty czy też tworzenia nowych rozwiązań w sferze marketingu. Warto także zaznaczyć, że prezentowane techniki można wykorzystać w rozwiązywaniu problemów osobistych, rodzinnych czy domowych. Układ książki został podporządkowany programowi, który jest realizowany w ramach przedmiotu "Kreatywność w biznesie". Całość rozważań jest podzielona na trzy części, w ramach których prezentowane są poszczególne zagadnienia. Na końcu zamieszczono zestawienie zalecanej literatury.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 4431.III.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Statystyka / Mieczysław Kędelski, Iwona Roeska-Słomka. - Wydanie 2 poprawione. - Poznań : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, 1998. - 260 stron : rysunki, tablele ; 24 cm.
Podręcznik przeznaczony jest dla słuchaczy wszystkich kierunków studiów ekonomicznych, poza kierunkiem: ekonometria i informatyka ekonomiczna. Stanowi główną pomoc dydaktyczną do przedmiotu "Statystyka", wykładanego w Akademii Ekonomicznej w Poznaniu na wydziałach Ekonomii i Zarządzania. Zajęcia dydaktyczne z tego przedmiotu są prowadzone na uczelni macierzystej autorów w bardzo niewielkim rozmiarze, do tego skoncentrowano je w jednym tylko semestrze. Stąd szczególne ograniczenia co do treści wykładu a zwłaszcza konieczna selekcja materiału - w porównaniu z innymi podręcznikami, dostępnymi gdzieniegdzie jeszcze w księgarniach, zwłaszcza w antykwariatach czy zdobywanymi w bibliotekach.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 544.XIV.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 112.
Książka jest próbą kontynuacji prac i zarazem wstępem do badań nad konwergencją i nierównościami regionalnymi w Polsce przy wykorzystaniu matematycznych modeli wzrostu gospodarczego. Narzędziem metodologicznym stosowanym do analizy konwergencji i nierówności regionalnych w Polsce w książce są neoklasyczne modele wzrostu gospodarczego typu Solowa-Swana i Mankiwa-Romera-Weila.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 9501.XIII.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Streszcz. ang.
Bibliogr.
Monografia skupia się na zagadnieniach związanych z szeroko pojętą partycypacją jako oddziaływaniem różnych grup interesów (stakeholders): pracowników, udziałowców i innych. Problematyka zarządzania ujęta jest zarówno z teoretycznego, jak i praktycznego punktu widzenia. Celem pracy jest uświadomienie obecnym i przyszłym menedżerom zakresu, roli i znaczenia zarządzania partycypacyjnego współczesnymi organizacjami.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.7881 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8976.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 219-221.
Książka prezentuje użyteczną współcześnie wiedzę na temat sposobów i technik porozumiewania się. Przedstawia metody wyrabiania umiejętności skutecznego komunikowania się z podmiotami otoczenia, klientami oraz pracownikami. Zawiera omówienia zasad wystapień publicznych, sztuki mówienia i słuchania, a także przybliża znaczenie komunikacji niewerbalnej w relacjach między ludźmi.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 2307 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 2308.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Podstawy marketingu / red. nauk. Henryk Mruk. - Wydanie 2 zmienione. - Poznań : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, 1999. - 349, [2] strony : rysunki, tabele ; 25 cm.
Podręcznik omawia podstawowe reguły marketingowe, które charakteryzują się wysoką użytecznością praktyczną. Niezależnie od omawianych klasyfikacji, objaśnianych pojęć czy przedstawianych metod oraz instrumentów marketingowych, prezentowane są przykłady z polskiej praktyki gospodarczej. Zawarte w podręczniku rozważania bazują na doświadczeniach praktycznych zespołu autorskiego, literaturze przedmiotu, a także bezpośrednich kontaktach z różnymi ośrodkami naukowymi na świecie.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 541.IX.16 [Magazyn 2], P.1749.IX.16 [Magazyn 1], P.833.IX.16 [Magazyn 1], P.832.IX.16 [Magazyn 1], P.1750.IX.16 [Magazyn 1], P.1747.IX.16 [Magazyn 1], P.831.IX.16 [Magazyn 1] (7 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.1748.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 540.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Książka omawia instrumenty oraz procedury związane z koncentrowaniem się na długofalowych celach przedsiębiorstw. Zawarte w niej informacje oraz przykłady mogą służyć budowaniu własnej, unikatowej strategii marketingowego zarządzania przedsiębiorstwem. Prezentowana w książce wiedza ułatwi podejmowanie skutecznych decyzji, przekładających się na zdobywanie przewagi konkurencyjnej na rynku. Rozważana i odwołują się do najnowszych trendów w marketingu strategicznym, takich jak: indywidualizacja, zarządzanie kategoriami produktów, Internet, marketing globalny, marketing bezpośredni, strategiczna kontrola marketingu oraz kreatywne podejście do tworzenia i wdrażania oryginalnej strategii marketingowej.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.9325 [Magazyn 1], P.9326 [Magazyn 1], P.9327 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 11012.IX.16.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11011.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Prace Habilitacyjne / Akademia Ekonomiczna w Poznaniu ISSN 1642-3119 ; 24)
Bibliogr. s. 286-296, akty prawne s. 297
Zaprezentowano przegląd koncepcji i skutków rozwoju turystyki na tle ewolucji koncepcji rozwoju zrównoważonego. Omówiono przestrzenne, funkcjonalne i rynkowe uwarunkowania wyodrębnienia obszaru recepcji turystycznej. Szczególną uwagę zwrócono na uwarunkowania wynikające z procesów konkurencji w skali regionalnej. Dokonano adaptacji podejścia systemowego do analizowania całości procesów zachodzących na obszarze recepcji turystycznej. Przedstawiono cele turystyki zrównoważonej w opisywanym systemie i ich współzależności. Zaprezentowano empiryczną ilustrację barier i problemów w osiąganiu celów turystyki zrównoważonej oraz wzorcowe rozwiązania uwzględniające konieczność perspektywy długookresowej i dynamiki zjawisk rynkowych.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.6715 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.6714.XX.1.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7553.XX.1.4 [Czytelnia B], 7554.XX.1.4 [Czytelnia B] (2 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again