Sorting
Source
Books
(7)
Form of Work
Książki
(7)
Status
only on-site
(7)
available
(3)
Branch
Biblioteka Główna. Magazyny
(1)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(2)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(7)
Author
Jan Paweł II (papież ; 1920-2005)
(3)
Piwko Marian
(3)
Urbański Stanisław (1947- )
(3)
Wieczorek Adam
(3)
Kowalczewski Wiesław
(2)
Grocholewski Zenon (1939- )
(1)
Makowski Michał
(1)
Miedziński Bogdan
(1)
Nycz Kazimierz (1950- )
(1)
Wojciechowski Tadeusz (1925- )
(1)
Year
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(4)
Country
Poland
(7)
Language
Polish
(7)
Subject
JAN PAWEŁ II (papież ; 1920-2005)
(3)
MARKETING
(3)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(2)
ETYKA SPOŁECZNA
(1)
NAUKA
(1)
NAUKA SPOŁECZNA KOŚCIOŁA KATOLICKIEGO
(1)
POLITYKA
(1)
PRACOWNICY NAUKOWI
(1)
PRAWDA
(1)
RELIGIA
(1)
SZKOLNICTWO WYŻSZE
(1)
UMYSŁ
(1)
WOJCIECHOWSKI, TADEUSZ (1925- )
(1)
ZARZĄDZANIE
(1)
ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI
(1)
Subject: time
1901-
(1)
2001-0
(1)
Genre/Form
MOWY i HOMILIE PAPIESKIE
(3)
LISTY APOSTOLSKIE
(2)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(2)
ENCYKLIKI
(1)
KSIĘGI PAMIĄTKOWE
(1)
Słowo kluczowe
Jan Paweł II
(3)
marketing
(3)
nauczanie
(3)
logistyka
(2)
zarządzanie marketingowe
(2)
badania marketingowe
(1)
budżet projektu
(1)
cena
(1)
cykl projektu
(1)
cykl życia produktu
(1)
dystrybucja
(1)
etyka
(1)
filozofia
(1)
komunikacja marketingowa
(1)
konsument
(1)
metodyka zarządzania projektami
(1)
nauka
(1)
naukowcy
(1)
polityka
(1)
portfel projektów
(1)
produkt
(1)
promocja
(1)
reklama
(1)
religia
(1)
ryzyko
(1)
strategia marketingowa
(1)
strategiczna ocena projektu
(1)
szkolnictwo wyższe
(1)
uczeni
(1)
uniwersytet
(1)
zarządzanie
(1)
zarządzanie czasem
(1)
zarządzanie jakością
(1)
zarządzanie projektami
(1)
zarządzanie zespołem
(1)
zespół projektowy
(1)
7 results Filter
Book
In basket
(Edukacja w Nauczaniu Kościoła ; t. 6)
Indeks.
"Zasadniczo nauczanie Jana Pawła II skierowane do świata polityków skupia się na trzech elementach: na poszukiwaniu i głoszeniu prawdy w imię prawa objawionego przez Boga, na poszanowaniu godności człowieka i na budowaniu dobra wspólnego. W rzeczywistości wyraża ono zadanie "dawania świadectwa prawdzie" i "zabezpieczania transcendentnej godności osoby ludzkiej". Również i te dwa zadania uzupełniają się wzajemnie, gdyż człowiek urzeczywistnia właściwą sobie transcendencję przez stosunek do prawdy o osobie ludzkiej. To papieskie określenie polityki, oparte na wyżej wymienionych dwóch zadaniach, wyraża pozytywnie rolę człowieka w procesach współczesnego życia politycznego." (ze Słowa Założyciela)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13263.II.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Edukacja w Nauczaniu Kościoła ; t. 5)
Indeks.
"Zagadnienia nauki zawsze rodziły głębokie zatroskanie w sercu Jana Pawła II. Dlatego w ciągu swojego pontyfikatu niestrudzenie zwracał się do świata nauki. Czynił to również pod adresem polskich uczonych. Stawiał pytanie: w jakim duchu i w jakim kierunku powinna zmierzać uprawiana nauka? (...) Jan Paweł II ostrzegał polskich uczonych przed zagrożeniami, jakie płyną z liberalnej demokracji i wolnego rynku. Stosowanie kryterium korzyści ekonomicznej szkodzi nauce i szkodzi człowiekowi." (ze Wstępu)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13264.II.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Edukacja w Nauczaniu Kościoła ; t. 4)
Indeks.
"Jan Paweł II wzywa świat nauki, aby wszelkimi siłami starał się odbudować perspektywę wiedzy otwartej na prawdę i na Absolut. Świadomość ograniczeń, jakie nakładają na naukę zasady moralne, nie jest przejawem obskurantyzmu, ale gwarancją, że badania naukowe pozostaną godne człowieka i będą służyły życiu. (...) Mam nadzieję, że tom przyczyni się do dyskusji nad przyszłością nauki, jaka nieustannie rozwija się na oczach współczesnego świata. Środowiska uczelniane powinny uczyć prawdy, dobra i skuteczności. Te trzy słowa zawierają w sobie treść i zadanie nauki." (ze Wstępu)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13265.II.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz.
W książce przedstawiono analizę ważniejszych problemów związanych z marketingiem i logistyką oraz wskazano na celowość integracji marketingu i logistyki w zarządzaniu organizacją. Pokazanie kierunków i tendencji zmian oraz instrumentów wspomagających zarządzanie marketingiem i logistyką może być przydatne w przygotowaniu kadry kierowniczej do współczesnych standartów zarządzania.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12799.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz.
Monografia poświęcona jest jubileuszowi 45-lecia pracy naukowej i 65-lecia pracy zawodowej wybitnego specjalisty w zakresie marketingu, logistyki i gospodarki materiałowej, prof. dr hab. Tadeusza Wojciechowskiego.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12798.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 396-400.
"W niniejszej książce, jako płaszczyznę metodologiczną integrującą różne wątki zarządzania projektami, przyjęto podejście systemowe. Wyraża się ono przede wszystkim ujęciem projektu jako systemu zmierzającego do osiągnięcia określonych celów. Elementy podejścia systemowego wykorzystano zwłaszcza w ujęciu takich zagadnień, jak strukturyzacja zagadnienia projektowego, strategiczna ocena projektu, zarządzanie ryzykiem oraz kształtowanie form organizacyjnych zarządzania projektem." (ze Wstępu)
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12155.IX.8 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13277.IX.8 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 157-158 i przy rozdz.
"Niniejsze opracowanie w sposób naukowy wyjaśnia podstawy marketingowej działalności przedsiębiorstw na rynku, jednocześnie wskazując prawidłowości praktycznego działania i konsekwencje podejmowanej aktywności. W celu właściwego zrozumienia koncepcji marketingu i zarządzania przedsiębiorstwem w oparciu o wiedzę o rynku, w opracowaniu obejmującym dziewięć rozdziałów, po każdym z nich zamieszczono część, mającą na celu sprawdzenie stopnia przyswojenia określonej wiedzy. Dodatkowo, każdemu rozdziałowi przyporządkowano zalecaną literaturę, dzięki której możliwe jest dalsze ugruntowanie wiedzy o charakterze naukowym." (z Wprowadzenia)
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12154 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12153.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13276.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again