Sorting
Source
Books
(5)
Form of Work
Książki
(5)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Status
only on-site
(4)
available
(2)
unknown
(1)
Branch
Biblioteka Główna. Magazyny
(2)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(1)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(4)
Author
Adamowicz Elżbieta (1948- )
(1)
Barro Robert J
(1)
Brady Regina
(1)
Forrest Edward
(1)
Grzelońska Urszula (1939- )
(1)
Kieżel Ewa
(1)
Mizerski Richard
(1)
Nowak Edward (1951- )
(1)
Raczkiewicz Dorota
(1)
Wrzosek Wojciech (1937- )
(1)
Year
2000 - 2009
(4)
1990 - 1999
(1)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(5)
Language
Polish
(5)
Audience Group
Szkoły wyższe
(2)
Subject
GOSPODARSTWO DOMOWE
(1)
KONSUMENCI (ekon.)
(1)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(1)
Makroekonomia
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(1)
Rynek
(1)
SPOŻYCIE
(1)
STATYSTYKA GOSPODARCZA
(1)
Subject: time
1989-
(1)
Genre/Form
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(3)
Podręcznik
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Domain
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Słowo kluczowe
rynek
(2)
analiza statystyczna
(1)
badania marketingowe
(1)
bezrobocie
(1)
e-marketing
(1)
gospodarka międzynarodowa
(1)
gospodarstwo domowe
(1)
inflacja
(1)
interwencjonizm
(1)
komunikacja elektroniczna
(1)
komunikacja marketingowa
(1)
konkurencyjność
(1)
konsument
(1)
makroekonomia
(1)
marketing
(1)
marketing bezpośredni
(1)
marketing elektroniczny
(1)
metody statystyczne
(1)
orientacja na klienta
(1)
podaż
(1)
popyt
(1)
przedsiębiorstwo
(1)
public relations
(1)
racjonalność konsumpcji
(1)
reklama internetowa
(1)
zachowania konsumenckie
(1)
5 results Filter
Book
In basket
Bibliogr. s. 625-636.
Bibliogr. s. 625-636. - Indeks.
Podręcznik makroekonomii Roberta J. Barro został napisany kilkanaście lat temu i wciąż pozostaje unikatowym dziełem wśród dziesiątków innych książek, które od tego czasu zaoferowano studentom uniwersytetów na całym świecie. O oryginalności tego podręcznika świadczą trzy cechy: jednorodne, konsekwentnie niekeynesowskie ujęcie głównych kwestii, szczególna rola konfrontacji teorii z rzeczywistością i pewne, swoiste patrzenie na politykę gospodarczą państwa.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
Brak informacji o dostępności: sygn. 23753.VIII.2 [Magazyn 1] (1 egz.)
Book
In basket
Książka zawiera porady na temat marketingu interaktywnego. Zostały w niej omówione: marketing w erze interaktywnej (stategie i taktyki zorientowane na klineta, wpływ komunikacji interaktywnej na marketing, marketing w Internecie, reklama interaktywna, marketing bezpośredni); wykorzystanie mediów w erze interaktywnej (public relations i promocja w Internecie, kioski interaktywne, nowe narzędzia komunikacji marketingowej, reklama w Internecie); badania marketingowe (wskaźniki oglądalności witryn www, badania zachowań konsumentów online, marketingowe bazy danych i interaktywne sieci informacyjne).
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14857.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 207-212.
Konsumpcja, zachowania konsumentów na rynku i ich racjonalność stają się coraz ważniejszymi zagadnieniami współczesnej ekonomii. W książce Autorzy prezentują wyniki badań procesów konsumpcji polskich gospodarstw domowych oraz racjonalności wydatków i konsumpcji w świetle przyjętych kryteriów. Przedstawiają również ocenę racjonalności zachowań konsumentów na rynku oraz wpływ na te zachowania procesu integracji Polski z Unią Europejską. W kontekście racjonalności zostały także rozpatrzone: gospodarowanie dochodami pieniężnymi przez gospodarstwa domowe, oddziaływania interpersonalne, znaczenie wizerunku/reputacji przedsiębiorstwa w procesach podejmowania decyzji przez konsumentów oraz zachowania dzieci i młodzieży jako konsumentów.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12337 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12336.IX.16.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13497.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. - Indeks.
Prowadzenie pogłębionych analiz działalności współczesnego przedsiębiorstwa wymaga posługiwania się efektywnymi metodami statystycznymi. Metody te, na ogół relatywnie proste, intuicyjnie zrozumiałe, a przy tym łatwe w stosowaniu oraz powszechnie akceptowane, umożliwiają nie tylko syntetyczny opis i analizę zjawisk i procesów ekonomicznych zaobserwowanych w przeszłości, lecz także stanowią dobrą podstawę do konstrukcji prognoz gospodarczych, a w konsekwencji podejmowania w przedsiębiorstwach decyzji strategicznych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15643.XIV.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Funkcjonowanie rynku / Wojciech Wrzosek. - Wydanie 3 zmienione - Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 2002. - 426, [2] strony : ilustracje ; 21 cm.
Bibliogr.
W książce zostały przedstawione zagadnienia dotyczące rynku oraz jego struktur i zasad funkcjonowania. Autor omawia w niej:*istotę rynku i jego struktury*popyt jako element rynku i jego związek z cenami*podaż jako element rynku*zachowanie podmiotów rynku w warunkaqch monopolu i konkurencji*mechanizm, instrumenty, rodzaje, formy i intensywność konkurencji*mobilność podmiotów rynku*interwencjonalizm państwa na rynku.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 17770.VIII.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again