Sorting
Source
Books
(4)
Form of Work
Książki
(4)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Status
only on-site
(4)
available
(2)
unavailable
(2)
Branch
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(4)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(4)
Author
Grzesiak Mateusz (1980- )
(1)
Piątkowska Agnieszka (specjalistka ds. rekrutacji)
(1)
Skwarek Mirosław
(1)
Wrycza-Bekier Joanna
(1)
Year
2020 - 2025
(4)
Time Period of Creation
2001-
(4)
Country
Poland
(4)
Language
Polish
(4)
Audience Group
Menedżerowie
(1)
Subject
Coaching
(1)
Facebook (portal społecznościowy)
(1)
Instagram
(1)
Kompetencje przywódcze
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Marka osobista
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Media społecznościowe
(1)
Mentoring
(1)
Perswazja
(1)
Poradnictwo
(1)
Przywództwo
(1)
Psychologia
(1)
Psychoterapia
(1)
Społeczności internetowe
(1)
Sztuka pisania
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
VUCA
(1)
Zarządzanie zmianą
(1)
Genre/Form
Poradnik
(3)
Opracowanie
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(2)
Językoznawstwo
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Psychologia
(1)
Słowo kluczowe
Facebook
(1)
VUCA (vocality, uncertainty, complexity, ambiguity)
(1)
coaching
(1)
klient
(1)
liderzy
(1)
marka
(1)
organizacja
(1)
perswazja
(1)
pisanie
(1)
przywództwo
(1)
psychologia zmiany
(1)
sklep internetowy
(1)
social media
(1)
sprzedaż
(1)
twórczość
(1)
zarządzanie zmianą
(1)
4 results Filter
Book
In basket
(Create Yourself)
(Onepress Exclusive)
Czy wiesz, kim jest people helper To ktoś, kto pomaga innym zmieniać ich myślenie. Czasem jest to wykształcony psycholog, certyfikowany terapeuta, trener umiejętności miękkich, medytujący buddysta, filozof zajmujący się mentoringiem, ksiądz zbliżający do Boga, motywujący swój zespół menedżer, wychowujący dziecko rodzic lub aktor sięgający do narzędzi psychodramy — zawodów zajmujących się psychologią zmiany jest wiele. Ale dla odbiorcy mniejsze znaczenie ma to, jak się nazywasz, bo liczy się dla niego rozwiązany problem i uzyskanie pomocy w osiąganiu celów. Najlepsi w tej dziedzinie mają zawsze arsenał skutecznych narzędzi pochodzących z różnych dyscyplin. Przegrywają za to ci, którzy ograniczają się do niewielu metod albo mają przestarzałe narzędzia — ten, co ma młotek, wszędzie widzi gwoździe. Wygrywają ci, którzy czerpią z wielu szkół pracy z umysłem człowieka. W książce tej znajdziesz najskuteczniejsze techniki pracy z innymi. Psychologia zmiany stanowi kompilację najważniejszych narzędzi wykorzystywanych w coachingu, terapii, mentoringu i consultingu. Opanowanie wiedzy i umiejętności z jej zakresu pozwala pomagać sobie i innym ludziom diagnozować ich problemy, rozwiązywać je, wykorzeniać negatywne zachowania, motywować, podnosić potencjał służący realizacji zamierzeń, zmieniać przekonania.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
All copies are currently on loan: sygn. 21484.III.6 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 21483.III.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Przywództwo w świecie VUCA : jak być skutecznym liderem w niepewnym środowisku / Agnieszka Piątkowska. - Gliwice : Helion S.A., copyright 2021. - 285, [3] strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(Onepress)
Bibliografia, netografia na stronach 275-283.
Termin VUCA odnosi się do działania w świecie XXI wieku, w którym „stare, dobre czasy” przewidywalności, stabilności, równomiernego wzrostu i braku spektakularnych niespodzianek od losu włożyć należy między historyczne bajki. Dziś rządzi niepewność i nieprzewidywalność, a kolejne tzw. „czarne łabędzie”, czyli zdarzenia nieprawdopodobne, jak pojawienie się pandemii wywołanej wirusem COVID, wydają się być już tylko kwestią czasu… Jak w tej sytuacji funkcjonować jako lider, osoba odpowiedzialna za dobrostan i rozwój firmy oraz ludzi w owej firmie zatrudnionych? W książce znajdziesz m.in.: 10 sposobów na sprawne przywództwo w świecie VUCA, 15 wskazówek dotyczących zarządzania wirtualnymi zespołami, 25 zachowań zwycięskich zespołów, 60 narzędzi i modeli przydatnych przy podejmowaniu decyzji, kreowaniu wizji przywództwa, samoocenie lidera, rekrutacji, we współpracy w zespole, w zarządzaniu zmianą i budowaniu zwinności w organizacji.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 23432.IX.4.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 23431.IX.4.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(OnePress)
Internet to błogosławieństwo dla wielu biznesów. Okno na świat, które daje szansę dotarcia z ofertą do osób, z którymi normalnie, w świecie offline'owym nie byłoby okazji nawet się spotkać. O sprzedaży nie wspominając. Sklep internetowy, czat tego sklepu, sprawny system płatności, perfekcyjne zdjęcia produktów, szybka komunikacja w każdym dostępnym kanale social mediów... I nic. Może nie nic, ale niewiele. Tyle się mówi i pisze o promocyjnej roli mediów społecznościowych, a tu proszę - nie działa. Przepalanie czasu i pieniędzy. O, czyżby? A może po prostu, w mediach społecznościowych jest jak w życiu? Jak w handlowaniu face to face? Ten jest skuteczniejszy, kto jest bardziej perswazyjny? Kto potrafi lepiej wywierać wpływ? Bo social media to tak naprawdę nie są media. To współczesny "miejski ryneczek", na którym sprzedawcy spotykają się z potencjalnymi kupującymi, a spośród wielu "stoisk" sukces odnosi to, którego właściciel jest najbardziej przekonujący. Rzecz w tym, by przestać wrzucać na Facebooka posty (bo przecież dziś środa, w środę trzeba coś napisać!) i zaprząc go do prawdziwej gry w sprzedawanie. Na 101 perswazyjnych sposobów.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 22514.IX.13 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 22513.IX.13 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Magia słów : jak pisać teksty, które porwą tłumy / Joanna Wrycza-Bekier. - Wydanie 2 rozszerzone. - Gliwice : Helion S.A., copyright 2022. - 287 stron ; 21 cm.
(Onepress Exclusive)
Bibliografia, netografia na stronach 285-287.
Z ksiązki czytelnik dowiaduje się miedzy innymi : które czasowniki są dynamiczne, dlaczego konkretne rzeczowniki pobudzaja wyobraźnię, jak wyeksponować wybrane słowa w zdaniach, których słów sie pozbyć, jak pisać długie zdania, które zachwycą czytelnika.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
All copies are currently on loan: sygn. 22440.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 22439.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again