Sorting
Source
Books
(5)
Form of Work
Książki
(5)
Status
available
(5)
only on-site
(3)
Branch
Biblioteka Główna. Magazyny
(2)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(3)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(3)
Author
Batorski Dominik
(1)
Bilska Grażyna
(1)
Calishain Tara
(1)
Cendrowska Barbara
(1)
Chuchro Ewa
(1)
Dornfest Rael
(1)
Marody Mirosława (1947- )
(1)
Nowakowski Andrzej (1953- )
(1)
Sokół Aneta (ekonomia)
(1)
Sosińska-Kalata Barbara
(1)
Żylińska Pola
(1)
Year
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(2)
Country
Poland
(5)
Language
Polish
(5)
Subject
INTERNET
(2)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(2)
GOOGLE
(1)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(1)
INFORMACJA PUBLICZNA
(1)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(1)
STRONY WWW
(1)
Genre/Form
INFORMATORY
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
Słowo kluczowe
wyszukiwarka internetowa
(5)
Internet
(2)
blog
(2)
strona WWW
(2)
Google
(1)
biblioteka
(1)
biblioteka cyfrowa
(1)
cyberprzestrzeń
(1)
e-marketing
(1)
handel elektroniczny
(1)
informacja publiczna
(1)
komunikacja społeczna
(1)
marketing
(1)
marketing 3.0
(1)
praca
(1)
psychologia
(1)
serwis społecznościowy
(1)
społeczeństwo informacyjne
(1)
system informacyjno-wyszukiwawczy
(1)
wykluczenie społeczne
(1)
zarządzanie informacją
(1)
5 results Filter
Book
In basket
Indeks.
Internet pozwala skorzystać z niezwykłego bogactwa informacji, trzeba tylko umieć je znaleźć. Książka wprowadza czytelnika w świat zaawansowanych technik posługiwania się wyszukiwarką internetową Google. Uczy nie tylko, jak znajdywać informacje, ale także wykorzystywać potencjał Google"a we własnych programach. Skrypty przedstawione w tej książce nie dotyczą tylko Google, mają one również za zadanie wykorzystanie ogromnego potencjału Internetu. "100 sposobów na Google" to doskonałe źródło inspiracji dla entuzjastów wyszukiwania.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.2579 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.2580.XV.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Biblioteczka "Poradnika Bibliotekarza" ; 15)
Drugie, poprawione i uzupełnione wydanie informatora obejmuje 248 opisów stron www bibliotek, instytucji kultury, fundacji, serwisów informacyjnych, blogów i innych witryn przydatnych w praktyce bibliotekarskiej - uszeregowanych w 7 działach tematycznych. W stosunku do wydania pierwszego autorka uzupełniła informator o 63 nowe adresy, dokonała aktualizacji informacji, korekty i uzupełniła treści o adresy konsorcjów bibliotek polskich.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 13395.I.8 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Miscellanea Informatologica Varsoviensia ; vol. 5)
(Nauka - Dydaktyka - Praktyka = Science - Didactics - Practice ; 130)
Bibliogr. przy rozdz.
Tematem przewodnim książki jest interakcja zachodząca między nowoczesną technologia informacyjną a współczesnym społeczeństwem. Przedmiotem rozważań są: zmiany w zachowaniach informacyjnych digital natives, oddziaływanie sieci komputerowych i urządzeń komunikacji mobilnej na kształtowanie się nowych modeli biznesowych i nowego stylu życia, wpływ nowych technologii na demokratyzację i wyrównywanie szans kobiet, zarządzanie informacją indywidualną, rozwój systemów informacji publicznej, wykorzystanie internetowych serwisów informacji publicznej jako narzędzia udostępniania informacji kulturalnej, metody pomiaru efektywności systemów informacyjno-wyszukiwawczych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 13391.I.8 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 165-170.
Książka pełni rolę doradcy dla osób zainteresowanych uruchomieniem działalności gospodarczej w sieci, a następnie jej prowadzeniem. Omówiono w niej krok po kroku wszystkie czynności, jakie należy wykonać, by prawidłowo przygotować kampanię marketingową przedsiębiorstwa w Internecie. Każdy etap procedury został zaprezentowany zgodnie z obowiązującym ustawodawstwem i obowiązującymi normami. W książce Czytelnik odnajdzie odpowiedzi na następujące pytania: Co kryje się pod pojęciem marketing i jaka jest różnica pomiędzy jego formą tradycyjną a internetową? Co to jest marketing internetowy? Jak prawidłowo przygotować stronę WWW przedsiębiorstwa oraz jak ją rozwijać, by przynosiła korzyści przedsiębiorcy? Jak zoptymalizować swój biznes w Internecie w interakcji z użytkownikami i wyszukiwarkami? Jak dokonywać eksploracji kolejnych elementów, które są niezbędne podczas optymalizacji strony internetowej oraz podczas interakcji z potencjalnym klientem? Jakich narzędzi internetowych używać, by prowadzić skuteczną kampanię marketingową w sieci?
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14015.IX.16.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14891.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy pracach.
Książka może służyć jako reference book, zawiera bowiem wiedzę na temat zjawisk społeczno-kulturowych, która nie istnieje. Po taką pozycję sięga się jako po przewodnik intelektualny po procesach społecznego świata, których rosnący wpływ na współczesnego człowieka jest oczywisty. Książka ma walory podręcznika i powinna znaleźć się w kanonie lektur studenta dziennikarstwa i komunikacji społecznej, socjologii, kulturoznawstwa i nauk społecznych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.7142.VI.11 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8009.VI.11 [Czytelnia A] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again