Sorting
Source
Books
(2)
Form of Work
Książki
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Status
only on-site
(2)
available
(1)
Branch
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(1)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(2)
Author
Kaczmarczyk Paweł (ekonomia)
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
Year
2020 - 2025
(1)
2010 - 2019
(1)
Time Period of Creation
2001-
(2)
Country
Poland
(2)
Language
Polish
(2)
Subject
Marketing
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Rozwój gospodarczy
(1)
Rozwój społeczny
(1)
Technologie cyfrowe
(1)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(1)
Transformacja cyfrowa
(1)
Subject: time
2001-
(2)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Subject: place
Polska
(1)
Genre/Form
Monografia
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Domain
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
Słowo kluczowe
transformacja cyfrowa
(2)
banki
(1)
big data
(1)
chmura obliczeniowa
(1)
cyfryzacja
(1)
e-marketing
(1)
marketing
(1)
media społecznościowe
(1)
rozwój społeczno-gospodarczy
(1)
sztuczna inteligencja
(1)
technologie informacyjno-komunikacyjne
(1)
technologie marketingowe
(1)
wirtualna rzeczywistość
(1)
2 results Filter
Book
In basket
Bibliografie, netografie, wykazy aktów prawnych przy pracach.
Celem opracowania jest zwrócenie uwagi na zagadnienie transformacji cyfrowej w Polsce i jej wpływu na rozwój społeczno-gospodarczy Polski w latach 1990-1992 [Ze wstępu].
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 22699.VI.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Transformacja cyfrowa : perspektywa marketingu / Grzegorz Mazurek. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright 2019. - 303, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 25 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 255-[284].
Transformacja cyfrowa, której wyrazem jest przenikanie technologii cyfrowych przez wszystkie aspekty działania organizacji i aktywności jej reprezentantów oraz klientów, to jedno z kluczowych zjawisk opisujących współczesną rzeczywistość gospodarczą. Pozwala osiągnąć zwiększoną wydajność i sprawność działania organizacji, ale również wymusza silne skupienie się na kliencie oraz ułatwia powstawanie nowych źródeł zysku. Ogromną rolę w procesach transformacyjnych odgrywa marketing, który także – za sprawą internetu i rozwiązań cyfrowych – ulega głębokim przeobrażeniom. Książka ma na celu zidentyfikowanie całokształtu zmian jakie wywołuje technologia cyfrowa na koncepcję, instrumenty i działania marketingowe. Najnowsza wiedza teoretyczna przeplata się z licznymi przykładami z praktyki gospodarczej. Opisane zostały także badania na wybitnych, światowej klasy ekspertach od technologii i marketingu oraz menedżerach i specjalistach marketingu z polskich przedsiębiorstw. To wszystko stanowi przyczynek do głębszej dyskusji oraz pogłębionej analizy nad rolą marketingu i współczesnego menedżera marketingu w organizacji.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 18041.IX.11 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 18040.IX.11 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again