Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(5)
Forma i typ
Książki
(5)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(4)
wypożyczone
(3)
dostępne
(2)
nieokreślona
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(1)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(4)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(5)
Autor
Domagała Aneta
(1)
Glej Sandra
(1)
Gunia Grażyna
(1)
Lechta Viktor
(1)
Lichota Edyta Joanna
(1)
Mirecka Urszula
(1)
Twardowska-Rajewska Jolanta
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(2)
2010 - 2019
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Odbiorca
Logopedzi
(2)
Klasa 1.
(1)
Klasa 2.
(1)
Klasa 3.
(1)
Przedszkola
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Korekcja mowy
(2)
Logopedia
(2)
Zaburzenia mowy
(2)
CHORZY po UDARZE MÓZGU
(1)
Diagnoza logopedyczna
(1)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(1)
Dziecko w wieku wczesnoszkolnym
(1)
Dziecko z zaburzeniami mowy
(1)
Język dziecka
(1)
Język polski
(1)
LOGOPEDIA
(1)
Samogłoski
(1)
Spółgłoski
(1)
Terapia logopedyczna
(1)
Wymowa
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Monografia
(1)
Podręcznik
(1)
Podręczniki
(1)
Poradnik
(1)
Ćwiczenia logopedyczne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(3)
Językoznawstwo
(2)
Słowo kluczowe
terapia logopedyczna
(5)
logopedia
(4)
zaburzenia mowy
(2)
afazja
(1)
dyslalia
(1)
dyzartria
(1)
jakość życia
(1)
jąkanie
(1)
język migowy
(1)
komunikacja alternatywna
(1)
korekcja mowy
(1)
mowa
(1)
mowa bezładna
(1)
mutyzm
(1)
pielęgnacja
(1)
piktogramy
(1)
powikłania
(1)
rehabilitacja
(1)
rhinolalia
(1)
rozszczep podniebienia
(1)
samogłoski
(1)
spółgłoski
(1)
trudności w czytaniu
(1)
trudności w pisaniu
(1)
udar mózgu
(1)
zaburzenia głosu
(1)
5 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Logopedia XXI wieku)
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 712-809. Indeks.
Druga część podręcznika dotyczy zwłaszcza diagnozowania oraz terapii zaburzeń mowy. W poprzedniej części czytelnik poznawał podstawowe zagadnienia logopedyczne, a także odkrywał przebieg rozwoju umiejętności językowych. Tym razem może zapoznać się z metodami terapeutycznymi i ćwiczeniami dla dzieci, które mają problemy z mówieniem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 23141.IV.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Brak informacji o dostępności: sygn. 23140.IV.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronie [119].
Poradnik został napisany z myślą o początkujących logopedach, którzy prosto po studiach trafili do zacisznego gabinetu logopedycznego i rozpoczynają pracę pełni wiedzy oraz nadziei. Autorka uważa, że pomocny może być także dla logopedów praktyków, nauczycieli i rodziców. Celem Autorki było usystematyzowanie i podanie najważniejszych praktycznych informacji oraz wskazówek potrzebnych w codziennej praktyce i terapii. Wszystko zostało napisane w jak najbardziej przejrzystej formie, aby ułatwiać korzystanie z poradnika i żeby służył on w razie trudności na każdym kroku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 23156.IV.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 23155.IV.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Terapia logopedyczna / Edyta Joanna Lichota. - Warszawa : Difin, 2015. - 159 stron : ilustracje ; 23 cm.
(Engram)
Bibliografia strony 158-159.
Publikacja ta powstała w wyniku wieloletniej praktyki logopedycznej. Zawarte w niej ćwiczenia przeznaczone są do nauki wymowy wszystkich głosek języka polskiego. Poza ćwiczeniami praktycznymi zawiera podstawowe informacje na temat diagnozy, teorii i praktyki logopedycznej. Rysunki oraz zdjęcia uzupełniają i ułatwiają terapię logopedyczną. Książka ta pomaga ocenić, czy dziecko ma sprawne narządy artykulacyjne, poszerza zasób słownictwa oraz uzupełnia bazę dydaktyczną nauczycieli edukacji przedszkolnej, wczesnoszkolnej i logopedów. Rebusy i zagadki fonetyczne mają za zadanie nauczyć dziecko nowych treści przez zabawę, wyzwalając tym samym pozytywne emocje. Publikację można wykorzystać zarówno w profilaktyce, jak również terapii logopedycznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 18479.IV.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18478.IV.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Udar mózgu to dynamicznie narastający problem medyczny i społeczny, będący konsekwencją współczesnego stylu życia. Na udary chorują nie tylko seniorzy, chorują ludzie w średnim wieku, aktywni zawodowo. Choroba niszczy dotychczasowe życie zawodowe, społeczne, rodzinne. Rodzi również szereg problemów pielęgnacyjno-opiekuńczych i psychoemocjonalnych wymagających bieżącego rozwiązywania. Publikacja poszerza wiedzę Czytelnika w zakresie problematyki związanej z życiem chorego po udarze (pielęgnacją, rehabilitacją, komunikowaniem się) i działaniami na rzecz poprawy jego jakości życia, a także zagadnieniami pofilaktyki medycznej. (ze Wstępu)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14631.XVIII.1.8 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Monografia stanowi systemową analizę wybranych zagadnień logopedycznych. Całość opracowania podzielono na dwie części: ogólną i specjalistyczną. W pierwszej przedstawiono główne założenia logopedii jako nauki, ustalenia terminologiczne, przedmiot i podmiot badań logopedii, zasady pracy logopedycznej, słowne i pozasłowne porozumiewanie się oraz główne założenia prewencji, diagnozy i terapii wad i zaburzeń mowy. W drugiej, szczegółowej części omówiono poszczególne zaburzenia mowy, uwzględniając istotę problemu, etiologię, klasyfikację, symptomatologię i zasady interwencji logopedycznej. Książka ma postać wielowymiarowego opracowania o logicznej koncepcji: od wstępnych ustaleń logopedii jako dziedziny wiedzy, przez historię do specyfiki poszczególnych specjalizacji zawodowych. (ze wstępu)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 12885 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11691.IV.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14624.IV.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej