Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
tylko na miejscu
(2)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(3)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(3)
Autor
Cieszyńska-Rożek Jagoda (1955- )
(1)
Domagała Aneta
(1)
Korendo Marta
(1)
Mikler-Chwastek Anna (1976- )
(1)
Mirecka Urszula
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(2)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(2)
Logopedzi
(1)
Nauczyciele przedszkoli
(1)
Opiekunki i opiekunowie dziecięcy
(1)
Rodzice
(1)
Temat
Dziecko w wieku przedszkolnym
(2)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(2)
Dziecko w wieku poniemowlęcym
(1)
Dziecko w wieku wczesnoszkolnym
(1)
Integracja percepcyjno-motoryczna
(1)
Logopedia
(1)
Mowa
(1)
Wychowanie przedszkolne
(1)
Żłobki
(1)
Gatunek
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(2)
Językoznawstwo
(1)
Słowo kluczowe
rozwój mowy
(3)
artykulacja
(1)
dzieci
(1)
kształcenie
(1)
logopedia
(1)
percepcja słuchowa
(1)
rozwój dziecka
(1)
rozwój fizyczny
(1)
rozwój manualny
(1)
rozwój motoryczny
(1)
spostrzeganie wzrokowe
(1)
wychowanie
(1)
zaburzenia mowy
(1)
zachowania społeczne
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Logopedia XXI wieku)
Bibliografia, netografia na stronach 409-462. Indeks.
"Logopedia przedszkolna i szkolna. T.1" skupia się na rozwoju sprawności językowych i podstawowych problemach logopedycznych. Tom zawiera dwie części. Pierwsza część – mowa dziecka w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym - skupia się na rozwoju sprawności artykulacyjnych, wiadomości o fonotaktyce i fonostatyce w teorii i praktyce logopedycznej, informacje o nienormatywnych dźwiękowych realizacji fonemów języka polskiego u dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym, o rozwoju sprawności prozodycznych, sprawności leksykalno-semantycznych w rozwoju mowy. Rozdział ten zawiera również informacje o rozwoju sprawności słowotwórczych, fleksyjnych i dialogowych oraz narracyjnych i mowy w warunkach bilingwizmu. Jest tu również opisana sprawność syntaktyczna dzieci w wieku przedszkolnym. Druga część książki omawia najczęstsze zaburzenia mowy u dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym, w tym uwarunkowania, symptomy i typologie zjawisk. Są to m.in. zaburzenia artykulacji, niepłynność mówienia i zaburzenia rozwoju językowego (w tym ich przyczyny, symptomatologia i klasyfikacje).
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 23139.IV.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Brak informacji o dostępności: sygn. 23138.IV.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych przy pracach.
Książka jest przeznaczona dla rodziców, nauczycieli i opiekunów małych dzieci. Mogą oni zapoznać się z normami rozwojowymi dotyczącymi dzieci w wieku poniemowlęcym i przedszkolnym, a także poznać metody i formy wspierania rozwoju. Autorzy przybliżają kwestie związane ze wspomaganiem rozwoju umysłowego, zdobywaniem umiejętności społeczno-emocjonalnych, kompetencji w zakresie motoryki małej i dużej, porozumiewania się, samodzielnego rozwiązywania problemów, nabywania umiejętności samoobsługowych. Poruszono tematy zawiązane z wychowaniem małych dzieci w rodzinie, żłobku i przedszkolu a także w rodzinach zastępczych, domach dziecka i rodzinnych domach. Czytelnik znajdzie też odpowiedzi na pytania dotyczące mediów w wychowaniu dzieci, pozna nie tylko korzyści, ale też zagrożenia. Część książki dotyczy organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej, współpracy z rodziną małego dziecka oraz współpracy rodziców i nauczycieli ze specjalistami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19769.IV.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19768.IV.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia przy rozdziałach.
Książka Wczesna interwencja terapeutyczna jest skierowana do terapeutów wczesnej interwencji, logopedów, pedagogów, nauczycieli przedszkolnych, rodziców i opiekunów dzieci zdrowych oraz dzieci z różnymi zaburzeniami rozwojowymi, a także do studentów: pedagogiki, pedagogiki specjalnej, logopedii, polonistyki z logopedią, wychowania przedszkolnego i nauczania wczesnoszkolnego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 24266.IV.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 24265.IV.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej