Sorting
Source
Books
(1)
Form of Work
Książki
(1)
Status
available
(1)
only on-site
(1)
Branch
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(1)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(1)
Author
Kozłowska Anna (socjolog)
(1)
Year
2010 - 2019
(1)
Country
Poland
(1)
Language
Polish
(1)
Subject
PERSWAZJA
(1)
REKLAMA
(1)
Genre/Form
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
Słowo kluczowe
kampania reklamowa
(1)
komunikacja marketingowa
(1)
konsument
(1)
perswazja
(1)
reklama
(1)
reklama kinowa
(1)
reklama polityczna
(1)
reklama prasowa
(1)
reklama radiowa
(1)
reklama społeczna
(1)
reklama telewizyjna
(1)
socjotechnika
(1)
1 result Filter
Book
In basket
Bibliogr. s. 511-532.
Opracowanie ma charakter opisowo-analityczny - porządkuje wiedzę z zakresu oddziaływania reklamy na postawy (i zachowania) konsumpcyjne oraz pokazuje praktyczne zastosowanie owej wiedzy. Praca oprócz wartości poznawczej oraz praktycznej może pełnić również funkcję dydaktyczną. Pomimo wieloletniego funkcjonowania reklamy w Polsce jako instrumentu komunikowania marketingowego wciąż istnieje zapotrzebowanie na wiedzę, która w możliwie pełny sposób pokazuje wykorzystanie strategii perswazyjnej w oddziaływaniu reklamy na postawy i zachowania konsumpcyjne. Podręcznik adresowany zarówno do studentów, słuchaczy studiów podyplomowych, pracowników agencji reklamowych, jak i do każdego konsumenta, traktuje właśnie o tym, jak reklama przemienia zwykły produkt w istotny element życia społecznego.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11156.IX.17 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12173.IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again