Sorting
Source
Books
(2)
Form of Work
Książki
(2)
Status
available
(2)
only on-site
(2)
Branch
Biblioteka Główna. Magazyny
(1)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(1)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(2)
Author
Grzegorczyk Adam M
(1)
Hardy Gareth
(1)
Kurek Dominika
(1)
Year
2010 - 2019
(2)
Country
Poland
(2)
Language
Polish
(2)
Subject
REKLAMA
(1)
ZNAKI TOWAROWE
(1)
Genre/Form
GRAFIKA KOMPUTEROWA
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
Słowo kluczowe
projektowanie graficzne
(2)
agencja reklamowa
(1)
budżet
(1)
direct mail
(1)
etyka
(1)
grafika
(1)
grafika komputerowa
(1)
kampania reklamowa
(1)
komunikacja zintegrowana
(1)
liternictwo
(1)
logo
(1)
marka
(1)
marketing
(1)
marketing bezpośredni
(1)
media
(1)
merchandising
(1)
perswazja
(1)
prawo
(1)
promocja
(1)
przekaz reklamowy
(1)
przemysł reklamowy
(1)
public relations
(1)
reklama
(1)
reklama internetowa
(1)
reklama kinowa
(1)
reklama prasowa
(1)
reklama radiowa
(1)
reklama telewizyjna
(1)
sprzedaż osobista
(1)
wystawiennictwo
(1)
znak towarowy
(1)
2 results Filter
Book
In basket
Indeks.
Książka odpowiada na pytanie: jak stworzyć projekt logo atrakcyjny wizualnie, poprawny technicznie i spełniający oczekiwania zamawiającego. W pierwszej częśći książki Autor zawarł wiedzę teoretyczną, czym tak naprawdę jest logo, jaie są rodzaje znaków graficznych i na co zwrócić uwagę przy zatrudnianiu projektanta. W drugiej części szczególny nacisk położono na zagadnienia związane z projektowaniem logo: procesem projektowania, harmonogramem pracy, grupą docelową i budżetem. Część trzecia prezentuje udane znaki firmowe, zaprojektowane przez twórców z całego świata. Szczególną uwagę Autor poświęcił prawnym aspektom użycia logo i najczęściej popełnianym błędom i sposobom ich unikania.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13915.XV.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14839.XV.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Reklama / Adam M. Grzegorczyk. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2010. - 271 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 269-271.
Na rynku są dostępne liczne publikacje na temat reklamy i poradniki dla jej twórców. W tym podręczniku autor prezentuje interdyscyplinarne spojrzenie na reklamę. Omawia nie tylko jej aspekty marketingowe, lecz także wiedzę z zakresu liternictwa, projektowania oraz wystawiennictwa, zagadnienia prawne i etyczne związane z reklamą, opisuje przemysł reklamowy, działalność agencji reklamowych i zasady prowadzenia kampanii reklamowych. Tak wszechstronne ujęcie reklamy było możliwe dzieki ponad piętnastoletniemu doświadczeniu zawodowemu autora w działalności marketingowej, a także wykorzystaniu światowego dorobku naukowego w tej dziedzinie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.9193 [Magazyn 1], P.12161 [Magazyn 1], P.12162 [Magazyn 1], P.10971 [Magazyn 1] (4 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10895.IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again