Sorting
Source
Books
(1)
Form of Work
Książki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Status
available
(1)
only on-site
(1)
Branch
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(1)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(1)
Author
Al-Noorachi Muzahim
(1)
Sułkowski Łukasz
(1)
Year
2010 - 2019
(1)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(1)
Language
Polish
(1)
Audience Group
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Subject
Komunikacja marketingowa
(1)
Marketing
(1)
Obsługa klienta
(1)
Subject: time
2001-
(1)
Genre/Form
Materiały pomocnicze
(1)
Opracowanie
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(1)
Słowo kluczowe
marketing
(1)
marketing lojalnościowy
(1)
marketing odpowiedzialny społecznie
(1)
marketing zintegrowany
(1)
merchandising
(1)
negocjacje
(1)
postrzeganie
(1)
potrzeby
(1)
relacje z klientem
(1)
szkolnictwo wyższe
(1)
zarządzanie publiczne
(1)
1 result Filter
Book
In basket
Bibliografia, netografia przy pracach.
Współczesna gospodarka stanowi ogromne wyzwanie zarówno dla firm, organizacji, jak i marek, które chcą przetrwać i rozwijać się w warunkach ogromnej konkurencji w większości branż, coraz szybszym postępem technologicznym, większym nasyceniem informacji docierających każdego dnia do konsumentów. Niniejsza publikacja przedstawia sposoby odkrywania i wykorzystywania potencjału zawartego w potrzebach konsumentów, organizowania procesu komunikacji marketingowej z wykorzystaniem nowoczesnych technologii, wykorzystania działań i zasad marketingowych do motywowania pracowników, skutecznego budowania długofalowych relacji z klientami oraz organizowania działań odpowiedzialnych społecznie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 18011.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 18010.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again