Sorting
Source
Books
(23)
Form of Work
Książki
(23)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Status
available
(35)
only on-site
(20)
unknown
(1)
Branch
Biblioteka Główna. Magazyny
(18)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(18)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(20)
Author
Mruk Henryk
(5)
Garbarski Lechosław
(4)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(3)
Armstrong Gary
(2)
Dziekoński Michał
(2)
Kotler Philip (1931- )
(2)
Sławińska Maria (1946- )
(2)
Wąsik Dorota
(2)
Bifulco Antonia
(1)
Blake Elizabeth
(1)
Bond Alison
(1)
Briggs Susan
(1)
Chick Anne
(1)
Coulton Gary
(1)
Fisher Alan
(1)
Górska Grażyna
(1)
Knecht Zdzisław (1938- )
(1)
Kozielski Robert
(1)
Kozielski Robert (1968- )
(1)
Marecki Krzysztof (1952- )
(1)
Mellor Noha
(1)
Mellor Robert B
(1)
Niestrój Roman
(1)
Pazio Nemezjusz Mateusz
(1)
Pomykalski Andrzej (1941- )
(1)
Sawicki Jarosław
(1)
Skrzypek Jerzy
(1)
Stone Merlin
(1)
Stych Marek
(1)
Westwood John (1947- )
(1)
Wieloch Maciej
(1)
Wood Marian Burk
(1)
Woźniczka Jarosław (1964- )
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Year
2020 - 2025
(1)
2010 - 2019
(12)
2000 - 2009
(9)
1990 - 1999
(1)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(23)
Language
Polish
(23)
Subject
MARKETING
(14)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(6)
Marketing
(2)
PORADNIKI
(2)
Biznesplan
(1)
MARKETING BEZPOŚREDNI
(1)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(1)
Marketing strategiczny
(1)
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ (postawa)
(1)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(1)
TURYSTYKA
(1)
ZARZĄDZANIE
(1)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(1)
Genre/Form
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(5)
PODRĘCZNIKI
(4)
Podręcznik
(4)
PORADNIKI
(1)
Poradniki
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(4)
Słowo kluczowe
plan marketingowy
(23)
marketing
(11)
komunikacja marketingowa
(8)
segmentacja rynku
(8)
strategia marketingowa
(8)
badania marketingowe
(6)
dystrybucja
(6)
marka
(6)
produkt
(6)
cena
(5)
konsument
(5)
kontrola marketingowa
(5)
przedsiębiorstwo
(4)
reklama
(4)
biznesplan
(3)
marketing bezpośredni
(3)
marketing-mix
(3)
public relations
(3)
zarządzanie marketingowe
(3)
analiza SWOT
(2)
audyt marketingowy
(2)
cykl życia produktu
(2)
działania marketingowe
(2)
e-marketing
(2)
handel detaliczny
(2)
handel hurtowy
(2)
konkurencyjność
(2)
marketing zrównoważony
(2)
otoczenie przedsiębiorstwa
(2)
promocja
(2)
sprzedaż osobista
(2)
Agencja Nieruchomości Rolnych
(1)
analiza strategiczna
(1)
baza danych
(1)
budżet terenowy
(1)
etyka
(1)
firma
(1)
gmina
(1)
innowacje
(1)
kapitał intelektualny
(1)
klient
(1)
konflikt
(1)
konkurencja
(1)
kreatywność
(1)
marketing mix
(1)
marketing relacji
(1)
marketing usług
(1)
media
(1)
obszar ograniczonego użytkowania
(1)
opieka zdrowotna
(1)
organizacja charytatywna
(1)
plan strategiczny
(1)
planowanie strategiczne
(1)
popyt
(1)
przedsiębiorczość
(1)
przedsiębiorczość społeczna
(1)
przemysł filmowy
(1)
przemysł muzyczny
(1)
przewaga konkurencyjna
(1)
rozwój zrównoważony
(1)
rynek
(1)
samorząd terytorialny
(1)
satysfakcja klienta
(1)
społeczność lokalna
(1)
strategia
(1)
strategia produktu
(1)
telemarketing
(1)
turystyka
(1)
twórczość artystyczna
(1)
usługi
(1)
wizerunek
(1)
zachowania konsumenckie
(1)
zarządzanie przedsiębiorstwem
(1)
zarządzanie relacjami
(1)
zarządzanie wiedzą
(1)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(1)
23 results Filter
Book
In basket
W książce przedstawiono m.in. charakterystykę podmiotów przemysłu turystycznego, trendy w turystyce, budowanie planu marketingowego oraz komunikacje z klientami. Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków turystycznych uczelni różnych typów, słuchaczy studiów podyplomowych, uczestników kursów i szkoleń z tej tematyki. Równie przydatna będzie dla menedżerów administracji centralnej i samorządowej, odpowiedzialnych za politykę w regionie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.1331 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 2587.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 301-302., netogr. s. 302.
Autorzy szczegółowo, krok po roku pokazują, jak napisać profesjonalny plan marketingowy. Z tej książki dowiesz się: od czego zacząć przygotowywanie planu marketingowego, jakie informacje powinien zawierać plan marketingowy, jak zgromadzić dane, które wprowadzamy do przygotowanego szablonu planu na CD, jak opracować kolejne części planu marketingowego.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15360.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Książka przedstawia zagadnienia biznesplanu, m.in. strukturę; analizę rynku; plan marketingowy; ocenę założeń biznesplanu przez banki; zasoby ludzkie w biznesplanie; włączenie do analizy problematyki opracowania planu gminy, związanego z kredytem inwestycyjnym oraz współfinansowanie projektów ze środków unijnych; przedstawienie przykładowych wstępnych opracowań biznesplanów przez studentów.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.7597 [Magazyn 1], 7292.IX.3 [Magazyn 1], P.7598 [Magazyn 1], P.6034.IX.3 [Magazyn 1] (4 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.6035.IX.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7293.IX.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Zarządzanie i planowanie marketingowe / Andrzej Pomykalski. - Wydanie 1, 2 dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2012. - 217, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia strony 213-217.
Podręcznik akademicki, przedstawiający zagadnienia zarządzania i planowania marketingowego w sposób interakcyjny, uwzględniający zintegrowanie działalności marketingowej z finansami, produkcją oraz innowacjami. Autor analizuje przedstawione problemy w 3 płaszczyznach: strategicznej, operacyjnej oraz zarządzania wiedzą, które stanowi osnowę całego podręcznika. Poza teorią, praca zawiera również liczne przykłady z praktyki gospodarczej.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.18252.IX.16.3 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 20342.IX.16.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 20341.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografia strony: 267-268.
Nie ma biznesu bez biznesplanu. Autor, wybitny praktyk w dziedzinie sporządzania biznesplanów i wykładowca na kursach i treningach menedżerskich z zakresu przedsiębiorczości, prowadzi czytelnika za ręką przez cały proces przygotowania biznesplanu. W kolejnych krokach omawia m.in. elementy modelu, proces tworzenia studium wykonalności i biznesplanu, plan strategiczny, plany dziedzinowe i plan finansowy. Dodatkowo na stronie internetowej autora są dostępne pliki elektroniczne umożliwiające przygotowanie biznesplanu oraz symulację różnych jego wariantów. Książka w połączeniu z tymi narzędziami pozwala nawet najmniejszej firmie opracować profesjonalny biznesplan, konieczny np. przy staraniu się o kredyty bankowe czy dofinansowanie z funduszy unijnych. Poradnik jest napisany prostym i przystępnym językiem.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.18346.IX.3 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 20780.IX.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 20779.IX.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Oryg.: "The marketing plan" 1990.
Bibliogr. s. 183.
Niniejsza książka jest praktycznym przewodnikiem, który krok po kroku wprowadza Czytelnika w proces planowania marketingowego. Opisane tu metody będą pomocne zarówno przy opracowaniu pełnego planu marketingowego firmy, jak i szczegółowych planów dla pojedyńczego produktu czy rynku. Książka przystępnie przedstawia istotę planu i uzasadnia potrzebę planowania w każdym przedsiębiorstwie. Szczegółowo wyjaśnione są podstawowe zasady planowania marketingowego i struktury różnych typów planu marketingowego. Dokonana została analiza źródeł informacji o rynku, dostępnych wewnątrz i poza przedsiębiorstwem. Omówiono przykładowe formularze, ankiety i wzory dokumentów. Wyjaśnione zostały metody zbierania, analizy i prezentacji danych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 3580.IX.16.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 3581.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
CD
In basket
Do każdego egz. dołączona jest płyta CD o takiej samej sygnaturze jak książka.
Autorzy szczegółowo, krok po kroku pokazują, jak napisać profesjonalny plan marketingowy. Z tej książki dowiesz się: – od czego zacząć przygotowywanie planu marketingowego, – jakie informacje powinien zawierać plan marketingowy, – jak zgromadzić dane, które wprowadzamy do przygotowanego szablonu planu online, – jak opracować kolejne części planu marketingowego, – jakich błędów szczególnie trzeba się wystrzegać, tworząc plan. Dodatkową inspiracją przy opracowywaniu własnego planu marketingowego mogą być omówione w książce i zamieszczone na stronie internetowej przykładowe plany marketingowe różnych firm i instytucji.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 6360.IX.16.3 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.5162.IX.16.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Zarządzanie marketingiem : aspekty strategiczne / Roman Niestrój. - Wyd. 2. - Warszawa - Kraków : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2002. - 219, [1] s. : rys., tab. ; 21 cm.
(Przedsiębiorczość)
Podręcznik Romana Niestroja, profesora Akademii Ekonomicznej w Krakowie, stanowi najnowszą próbę przedstawienia problematyki marketingowego zarządzania przedsiębiorstwem w realiach polskiego rynku. Zakres omawianej problematyki nawiązuje do klasycznego układu funkcji zarządzania, przy uwzględnieniu podejścia charakterystycznego dla koncepcji zarządzania strategicznego. Książka jest adresowana przede wszystkim do studentów zarządzania i marketingu, a także menedżerów i specjalistów zatrudnionych w służbach marketingowych przedsiębiorstw.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 1992 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 1993.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Zarządzanie marketingiem / Zdzisław Knecht. - Wyd. 3. - Warszawa : Wydawnictwo C.H. Beck, 2008. - 224 s. : il. ; 24 cm.
(Marketing / C. H. Beck)
Bibliogr. s. 215-219. Indeks.
Publikacja jest przeznaczona zarówno dla praktyków pragnących zgłębić meandry tej trudnej sfery zarządzania, jak i dla studentów uczelni wyższych jako podręcznik do zarządzania marketingiem. Jej struktura jest zgodna z minimum programowym opracowanym dla kierunku "zarządzanie". Książka zawiera wiedzę teoretyczną popartą licznymi przykładami z praktyki gospodarczej. Autor przedstawia takie zagadnienia, jak: istotę, funkcje i proces zarządzania marketingowego, jego organizację, cele marketingowe, planowanie strategii marketingowej, kontrolowanie planu, specyfikę motywacji w działalności marketingowej, powstawanie i rozwiązywanie specyficznych konfliktów w marketingu oraz nowe wyzwania, przed jakimi stają menedżerowie przedsiębiorstw.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.8720 [Magazyn 1], P.8719 [Magazyn 1], P.8724 [Magazyn 1], P.7469 [Magazyn 1], P.8718 [Magazyn 1], P.8723 [Magazyn 1], P.8722 [Magazyn 1], P.8721 [Magazyn 1] (8 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 10194.IX.16.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8471.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: "The marketing plan handbook" 2005.
Bibliogr. s. 253.
W książce autorka przedstawia zwięzły opis kolejnych etapów sformalizowanego procesu tworzenia planu marketingowego - od badań i analizy bieżącej sytuacji po opracowanie strategii oraz planowanie oceny i kontroli wdrażania. Dzięki licznym przykładom zilustrowała rzeczywiste zastosowanie planowania marketingowego na rynkach dóbr konsumpcyjnych i instytucjonalnych, w firmach wielkich i małych, w działalności tradycyjnej i internetowej, a także w organizacjach non-profit. To praktyczne ujęcie zostało wzbogacone cennymi uwagami i pytaniami dotyczącymi najważniejszych obszarów, jakie należy rozważyć w toku planowania, oraz przykładowym planem marketingowym.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12862.IX.16.3 [Magazyn 1], P.12863 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.5486.IX.16.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 6882.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Rozwój marketingu bezpośredniego oraz wykorzystanie w biznesie Internetu i innych mediów komunikacyjnych są w Polsce coraz bardziej widoczne, tym samym rośnie potrzeba kształcenia w tym zakresie. Książka wychodzi naprzeciw tym potrzebom. Autorzy w kolejnych rozdziałach bardzo ciekawie i przejrzyście wyjaśniają, co to jest marketing bezpośredni i marketing interaktywny, jak nimi zarządzać, jakie korzyści odniesie przedsiębiorstwo z ich zastosowań oraz jakimi narzędziami się posługiwać, często odwołując się do przykładów.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.4692.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 5081.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 351-360.
Celem przygotowanego podręcznika jest zaprezentowanie najważniejszych zasad oraz technik marketingowych służących zwiększaniu skuteczności działania przedsiębiorstwa na rynku. Przesądziło to o treści podręcznika, w którym definiowane koncepcje, strategie oraz trendy zostały zilustrowane wieloma przykładami praktycznymi. Ich zadaniem jest ułatwienie rozumienia zasad marketingu, a zarazem pobudzenie do kreowania własnych rozwiązań. W naszym przekonaniu zawarte w podręczniku treści mogą być użyteczne zarówno dla studentów uczelni ekonomicznych, także technicznych, humanistycznych i artystycznych, jak i dla osób działających w praktyce, czyli pracowników przedsiębiorstw oraz instytucji.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14877.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15690.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 209-221, wykaz aktów prawnych s. 223-227, wykaz orzeczeń, wyroków, uchwał s. 229-231.
Książka opiera się na rozważaniach teoretycznych i praktycznych dotyczących funkcjnowania jednostek samorządu terytorialnego. Punktem wyjścia jest geneza instytucji samorządu terytorialnego w okresie II RP, następnie przedstawienie idei, które wpływały na kształt relacji między gmina a państwem. W kolejnej części przedstawiono ogólne zasady ustrojowe, na których opiera się samorząd terytorialny, zagadnienia związane z finansami JST. Zawarto także opracwania dotyczące wspólnoty samorządowej w ujęciu socjologicznym i szeroko rozumianej gospodarki gruntami. Całość zamyka istotny element, jakim jest rozwój JST. (ze Wstępu)
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.14763 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13522.XIII.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14486.XIII.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Podstawy marketingu / red. nauk. Henryk Mruk. - Wydanie 2 zmienione. - Poznań : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, 1999. - 349, [2] strony : rysunki, tabele ; 25 cm.
Podręcznik omawia podstawowe reguły marketingowe, które charakteryzują się wysoką użytecznością praktyczną. Niezależnie od omawianych klasyfikacji, objaśnianych pojęć czy przedstawianych metod oraz instrumentów marketingowych, prezentowane są przykłady z polskiej praktyki gospodarczej. Zawarte w podręczniku rozważania bazują na doświadczeniach praktycznych zespołu autorskiego, literaturze przedmiotu, a także bezpośrednich kontaktach z różnymi ośrodkami naukowymi na świecie.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 541.IX.16 [Magazyn 2], P.1749.IX.16 [Magazyn 1], P.833.IX.16 [Magazyn 1], P.832.IX.16 [Magazyn 1], P.1750.IX.16 [Magazyn 1], P.1747.IX.16 [Magazyn 1], P.831.IX.16 [Magazyn 1] (7 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.1748.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 540.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz.
Książka ta jest uzupełnieniem podręcznika "Marketing. Koncepcja skutecznych działań", przygotowanego przez ten sam zespół autorski. Zawiera między innymi przykłady z rynku, praktyczne wskazówki oraz zestawienia, omówienia i koncepcje rozproszone w literaturze przedmiotu, a także zagadnienia wykraczające poza treść wspomnianego podręcznika, takie jak współpraca przedsiębiorstwa z agencjami badawczymi i reklamowymi, aspekty finansowe marketingu czy koncepcje ułatwiające pisanie prac dyplomowych.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11519.IX.16 [Magazyn 1], P.11521 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11520.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12751.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 350-355.
Jest to nowoczesny podręcznik prezentujący przede wszystkim podstawy marketingu. Przedstawiono w nim także niektóre nowe zagadnienia dotyczące: stosowania marketingu w różnych sytuacjach rynkowych, wartości klienta, zarządzania działalnością marketingową, skuteczności i efektywności działalności marketingowej oraz organizacji i audytu działań marketingowych. Opracowanie zawiera zarówno ugruntowaną wiedzę wspartą doświadczeniem kilkudziesięciu lat stosowania marketingu na świecie, jak i wiedzę wypracowaną w ostatnich latach. Zrozumienie oraz systematyzację opisywanych zagadnień ułatwia modułowy układ treści.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11210 [Magazyn 1], 12285.IX.16 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11209.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12284.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Podręcznik-leksykon zawiera podstawową wiedzę o marketingu, przedstawioną w jasny i zrozumiały dla każdego czytelnika sposób. Autorzy znakomicie łączą w nim prostotę wykładu z profesjonalną wiedzą. Książka zawiera syntetyczne omówienie takich zagadnień, jak: uwarunkowania działań marketingowych, zachowania nabywców, instrumenty i strategie marketingowe. Zawiera również słowniczek pojęć i indeks rzeczowy. Na marginesach zamieszczono hasła, krótkie definicje i informacje dodatkowe. Pozycja stanowi znakomitą podstawę do dalszej nauki, osobom niezwiązanym z marketingiem pomaga w zrozumieniu działań marketingowych, może też być znakomitym repetytorium systematyzującym wiedzę przed egzaminami.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.4524.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 4927.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 297-303.
Zmiany zachodzące w otoczeniu wpływają na ewolucję koncepcji zarządzania marketingowego w przedsiębiorstwach. Kierowanie się wartością, a nie tylko ceną, budowanie relacji z klientami tak na rynku B2C, jak i B2B, zarządzanie doświadczeniem konsumenta, społeczna odpowiedzialność, a także wiedza na temat funkcjonowania mózgu i osiągnięcia ekonomii behawioralnej to nowe wyzwania kształtujące marketing XXI wieku. Podręcznik zawiera odwołania do trendów w gospodarce i zachowaniach konsumentów, które wyznaczają nowe strategie, czyli sposoby osiągania celów marketingowych w przedsiębiorstwie. Objaśnieniu omawianych zasad i technik marketingu służą trafne przykłady z praktyki.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 13202.IX.16 [Magazyn 1], P.12088.IX.16 [Magazyn 1], P.12089 [Magazyn 1] (3 egz.)
Book
In basket
(Zarządzanie, Marketing)
Bibliogr. s. 426-433, netogr. s. 434-[437].
Marketing to nie tylko wiedza o technikach i narzędziach oddziaływania na rynek, ale sposób myślenia o firmie. W skrypcie przedstawiono zagadnienia dotyczące obu tych kwestii. Dużo miejsca poświęcono omówieniu narzędzi marketingowego oddziaływania na rynek oraz ich kreowania. Przedstawiona została istota marketingu, jego miejsce i rola w zarządzaniu przedsiębiorstwem.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.13650 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13649.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14668.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: Marketing : an introduction, 2011.
Indeksy.
Książka jest szczególną pozycją na polskim rynku wydawniczym. Omówiono w niej między innymi: sposoby podejścia firm do marketingu, tworzenie różnorodnych strategii cenowych, rolę usług w dzisiejszej gospodarce, współczesne narzędzia budowania relacji z klientem, koncepcję zintegrowanej komunikacji marketingowej, marketingu osobistego i marketingu online, najnowsze technologie stosowane w marketingu (od Web 3.0 po neuromarketing), koncepcję marketingu zrównoważonego, polegającego na prowadzeniu działań odpowiedzialnych społecznie. Publikacja to rozbudowany podręcznik o interesującej strukturze i żywej narracji, doskonale przygotowany, proponujący nowoczesne rozwiązania dydaktyczne.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11837 [Magazyn 1], P.11836.IX.16 [Magazyn 1], 13008.IX.16 [Magazyn 1] (3 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again