Sorting
Source
Books
(5)
Form of Work
Książki
(5)
Status
only on-site
(5)
available
(3)
Branch
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(3)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(5)
Author
Adamowicz Mieczysław (1939- )
(1)
Brojakowska-Trząska Magdalena
(1)
Burżacka-Majcher Monika
(1)
Czarnota Adam (organizacja i zarządzanie)
(1)
Darecki Marcin
(1)
Drews Agnieszka
(1)
Golińska-Pieszyńska Małgorzata
(1)
Gąsiorowska Elżbieta (organizacja i zarządzanie)
(1)
Hołub-Iwan Joanna
(1)
Kabut Mateusz
(1)
Kozioł-Nadolna Katarzyna
(1)
Kłobukowski Paweł
(1)
Machla Aldona
(1)
Matusiak Krzysztof B. (1963- )
(1)
Pasieczny Jacek
(1)
Perenc Józef (1945- )
(1)
Popowska Magdalena
(1)
Puka Anna
(1)
Rakowska Anna (ekonomia)
(1)
Saar Małgorzata Anna
(1)
Sadowska Monika (ekonomia)
(1)
Steinerowska-Streb Izabella
(1)
Szepelska Alina
(1)
Wiśniewska Magdalena (nauki ekonomiczne)
(1)
Wójcik Paweł
(1)
Wójcik Przemysław
(1)
Zajdel Anna
(1)
Żuchowski Marcin
(1)
Year
2010 - 2019
(5)
Country
Poland
(5)
Language
Polish
(5)
Subject
INNOWACJE
(3)
GOSPODARKA OPARTA na WIEDZY
(1)
GOSPODARKA TERENOWA
(1)
INKUBATORY PRZEDSIĘBIORCZOŚCI
(1)
NAUKA
(1)
PARKI TECHNOLOGICZNE
(1)
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ (postawa)
(1)
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ AKADEMICKA
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(1)
ROZWÓJ REGIONALNY
(1)
SZKOLNICTWO WYŻSZE
(1)
TRANSFER TECHNOLOGII
(1)
WSPÓŁPRACA NAUKOWO-TECHNICZNA
(1)
Subject: time
2001-0
(2)
2001-
(1)
Subject: place
POLSKA
(1)
Słowo kluczowe
parki technologiczne
(5)
innowacje
(3)
inkubator przedsiębiorczości
(2)
innowacyjność gospodarki
(2)
innowacyjność przedsiębiorstw
(2)
klaster
(2)
parki przemysłowe
(2)
przedsiębiorczość
(2)
agroturystyka
(1)
biznes
(1)
e-biznes
(1)
edukacja
(1)
finansowanie
(1)
gospodarka
(1)
gospodarka oparta na wiedzy
(1)
innowacyjność
(1)
internacjonalizacja
(1)
jakość produktu
(1)
kapitał społeczny
(1)
konkurencyjność
(1)
logistyka
(1)
marketing
(1)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(1)
nauka
(1)
partnerstwo publiczno-prywatne
(1)
przedsiębiorczość akademicka
(1)
przedsiębiorstwo
(1)
przedsiębiorstwo rodzinne
(1)
rozwój regionalny
(1)
samorząd lokalny
(1)
sektor publiczny
(1)
specjalna strefa ekonomiczna
(1)
start up
(1)
transfer technologii
(1)
transgraniczność
(1)
uniwersytet
(1)
zarządzanie przedsiębiorstwem
(1)
zarządzanie wiedzą
(1)
5 results Filter
Book
In basket
Bibliogr. s. 179-196.
W książce przedstawiono rozważania dotyczące tego, w jakim stopniu obecnie pojmowany proces innowacji staje się coraz bardziej złożony - analizę przeprowadzono zarówno pod kątem teoretycznym, jak i zebranych przykładów praktyk innowacyjnych w funkcjonujących organizacjach. W pracy zaproponowano sprzężone podejście do procesu innowacyjnego, uwzględniające w szczególności politykę wiedzy, ale też uwypuklające istotny wpływ na innowacyjność procesów związanych z psychologią społeczną, a idąc dalej - z mentalnymi zachowaniami jednostek w społeczeństwie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12177.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 161-172.
W publikacji przedstawiono metody i sposoby, jakimi posługują się lub mogłyby posługiwać się samorządy lokalne, aby rozwijać lokalną przedsiębiorczość. Dzięki nim władze samorządowe, tj. gminne, powiatowe i wojewódzkie, mogą pozytywnie wpływać na kształt i jakość lokalnej polityki gospodarczej. Przedstawiana problematyka koncentruje się wokół takich zagadnień, jak: lokalny i regionalny rozwój gospodarczy, polityka regionalna, przedsiębiorczość, przyciąganie zagranicznych inwestycji. Autorka książki: opisuje rozwój przedsiębiorczości jako zależny od przedsiębiorców i samorządów, przedstawia działania samorządów na rzecz rozwoju instytucji otoczenia biznesu, identyfikuje potrzeby i bariery we współpracy między samorządami i przedsiębiorstwami, wskazuje na informację, jako kluczowy element rozwoju w świecie zaawansowanych technologii. Na podstawie badań oraz własnych obserwacji, autorka proponuje rozwiązania mające na celu stworzenie nowego modelu relacji pomiędzy pracownikami lokalnych samorządów, instytucji otoczenia biznesu a przedsiębiorcami.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11292.XIII.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12412.XIII.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 309-323.
Autor podejmuje problematykę nowej roli uniwersytetu (rozumianego jako synonim wyższej uczelni) i jego powiązań z otoczeniem w gospodarce opartej na wiedzy. Prezentuje własną, interesującą i nowatorską wizję modelu przedsiębiorczego uniwersytetu, otwartego na kontakty ze światem zewnętrznym, w tym ze światem biznesu. Autor nie uległ tendencji, jak występuje w światowej i polskiej literaturze, gdzie idea przedsiębiorczego uniwersytetu kojarzona jest przede wszystkim z tworzeniem uczelnianych firm odpryskowych (spin-off). W zaproponowanym holistycznym modelu firmy odpryskowe stanowią tylko jeden z pięciu przejawów innowacyjności i przedsiębiorczości szkoły wyższej. Oprócz nich istnieje potrzeba aktywizacji transferu technologii, uelastycznienia oferty edukacyjnej oraz nowoczesnego systemu zarządzania uniwersytetem. W polskich realiach książka dobrze wpisuje się w aktualną dyskusję nad modelem szkolnictwa wyższego.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 11605.IX.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10671.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Zarządzanie)
Bibliogr. s. 357-371. Indeks.
Publikacja stanowi kompendium wiedzy o innowacyjności. Obejmuje swym zakresem zarówno aspekty prawne i instytucjonalne, jak i organizacyjne czy ekonomiczne. Przedstawia również przykłady zastosowań, które mogą stać się inspiracją dla praktyków gospodarczych. Książka składa się z czterech części, omawiających takie problemy, jak: współczesna gospodarka a innowacje, innowacje w obszarze marketingu, logistyki i obsługi klienta w procesie budowania przewagi konkurencyjnej, wspomaganie rozwoju innowacyjności przedsiębiorstw, innowacje w praktyce - studia przypadków. Celem publikacji jest takie przedstawienie najnowszej wiedzy związanej z innowacjami, które ułatwi przełożenie jej na praktykę gospodarczą.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11633.IX.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12840.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 246-266.
W pierwszej części opracowania główny nacisk położony został na edukację przedsiębiorczą, specyfikę firm typu start-up, bariery ich rozwoju, oraz miejsce tych firm w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw (MSP). Sporo miejsca poświęcono tutaj również roli przedsiębiorczości w kreowaniu wzrostu gospodarczego, oraz przedsiębiorczości opartej na wiedzy. Druga część książki dotyczy licznych form wsparcia przedsiębiorczości oraz firm z sektora MSP, na różnych etapach ich rozwoju, na przykładzie konkretnych rozwiązań polskich. W części trzeciej omówiono szczególny przejaw rozwoju przedsiębiorstwa, jego wzrostu – procesu internacjonalizacji jego działalności, oraz jej szczególnej formy: badań i rozwoju.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16854.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again