Sorting
Source
Books
(1)
Form of Work
Książki
(1)
Status
only on-site
(1)
Branch
Biblioteka Główna. Czytelnie
(1)
Author
Ogonowska Agnieszka
(1)
Ptaszek Grzegorz
(1)
Year
2010 - 2019
(1)
Country
Poland
(1)
Language
Polish
(1)
Subject
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(1)
Słowo kluczowe
Internet
(1)
kompetencje informacyjne
(1)
kompetencje medialne
(1)
odbiór rzeczywistości
(1)
percepcja
(1)
psychologia mediów
(1)
reklama telewizyjna
(1)
1 result Filter
Book
In basket
Bibliogr. przy pracach.
Współczesna psychologia mediów. Nowe problemy i perspektywy badawcze, to publikacja w której zaprezentowano wyraźną cezurę pomiędzy okresem, kiedy psycholodzy zajmowali się wyłącznie efektem bądź wpływem mediów i prowadzili badania nad klasycznymi mediami, takimi jak film, radio i telewizja, a okresem, w którym niebagatelne znaczenie w naszym życiu coraz bardziej mają nowe media i technologie, wdzierające się ekspansywnie w przestrzeń prywatną, społeczną i publiczną. Zaproponowano Czytelnikom refleksję nad rolą psychologii w kontekście kontaktu człowieka z mediami (głównie telewizją i internetem) oraz nowymi technologiami. W tomie znajdują się zarówno artykuły teoretyczne, wprowadzające w problematykę, jak i odnoszące się do zagadnień szczegółowych, analizujące określone zjawiska i problemy. Autorami tekstów są głównie psycholodzy, reprezentujący różne ośrodki naukowe z całej Polski. (ze Wstępu)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14290.VI.11 [Czytelnia A] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again