Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
dostępne
(3)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(1)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(2)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(2)
Autor
Bergier Michał
(1)
Mazurek Tomasz
(1)
Szulc Magdalena (socjolog)
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
angielski
(1)
Temat
Badania naukowe
(1)
Blogerzy
(1)
Facebook (portal społecznościowy)
(1)
Instagram
(1)
Komunikacja elektroniczna
(1)
Kreowanie wizerunku
(1)
Media społecznościowe
(1)
Moda
(1)
Nauki o zdrowiu
(1)
Nauki przyrodnicze
(1)
Nauki społeczne
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Wideoblog
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Materiały konferencyjne
(1)
Opracowanie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Biologia
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Nauka i badania
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Słowo kluczowe
moda
(2)
Internet
(1)
Ukraina
(1)
aktywność turystyczna
(1)
autokreacja
(1)
blog modowy
(1)
konsumpcja
(1)
media społecznościowe
(1)
nauczanie języków obcych
(1)
rolnictwo
(1)
samotność
(1)
seniorzy
(1)
wizerunek
(1)
wojna
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia, filmografia, netografia na stronach 201-210.
Monografia podejmuje temat autokreacji wizerunkowej w mediach społecznościowych wśród blogerów modowych w perspektywie genologii literackiej. Jej celem jest wskazanie zależności gatunkowości wybranych kanałów mediów społecznościowych i kreowanego za ich pomocą wizerunku oraz potwierdzenie hipotezy, że każdy omawiany kanał social mediów może być definiowany jako osobny gatunek lub makrogatunek, co w efekcie wpływa na rodzaj podejmowanych w nim działań. Praca podzielona jest na cztery rozdziały: w rozdziale pierwszym ukazano związki mody z kreowaniem wizerunku, w drugim podjęto analizę mediów społecznościowych jako obszaru kreowania wizerunku, trzeci rozdział rozpatruje social media z genologicznego punktu widzenia, natomiast czwarty poświęcony jest autokreacji blogerów modowych w mediach społecznościowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22516.VI.11 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22515.VI.11 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na stronie tytułowej: Jubileusz 25-lecia.
Bibliografie, netografie, wykazy aktów prawnych przy referatach.
Poniższa publikacja jest zbiorem wiedzy zawartej w materiałach konferencyjnych wygłoszonych w trakcie wydarzenia. W imieniu zespołu redakcyjnego chcielibyśmy podziękować i pogratulować wszystkim osobom prezentującym tematy z obszarów swoich naukowych zainteresowań.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18861.V.3 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 24086.V.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 24085.V.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej