Sorting
Source
Books
(3)
Form of Work
Książki
(3)
Status
available
(2)
only on-site
(2)
unknown
(1)
Branch
Biblioteka Główna. Magazyny
(2)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(1)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(2)
Author
Armstrong Gary
(2)
Garbarski Lechosław
(2)
Kotler Philip (1931- )
(2)
Wąsik Dorota
(2)
Gonciarski Wiesław
(1)
Ornarowicz Urszula
(1)
Year
2020 - 2025
(1)
2010 - 2019
(2)
Country
Poland
(3)
Language
Polish
(3)
Subject
MARKETING
(1)
Marketing
(1)
ZARZĄDZANIE
(1)
Genre/Form
PODRĘCZNIKI
(1)
Podręcznik
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(1)
Słowo kluczowe
marketing
(3)
marketing zrównoważony
(3)
badania marketingowe
(2)
cena
(2)
cykl życia produktu
(2)
e-marketing
(2)
handel detaliczny
(2)
handel hurtowy
(2)
komunikacja marketingowa
(2)
marketing bezpośredni
(2)
plan marketingowy
(2)
produkt
(2)
public relations
(2)
reklama
(2)
segmentacja rynku
(2)
sprzedaż osobista
(2)
strategia marketingowa
(2)
biozarządzanie
(1)
innowacyjność
(1)
konkurencyjność
(1)
logistyka
(1)
marketing relacyjny
(1)
zarządzanie
(1)
zarządzanie 2.0
(1)
zarządzanie logistyczne
(1)
zarządzanie projektami
(1)
3 results Filter
Book
In basket
Bibliogr. s. 377-395 oraz przy pracach.
Monografia pt. "Współczesne zarządzanie: różnorodność problemów i sposobów ich rozwiązywania" jest próbą spojrzenia na współczesną teorię i praktykę zarządzania z wielu różnych perspektyw. Zaprezentowano w niej problemy teoretyczno-metodologiczne i praktyczne stawiane dziś zarówno na gruncie nauk o zarządzaniu, jak i na styku tej dyscypliny z metodologią nauk, filozofią, ogólną teorią systemów, ekonomią, socjologią, psychologią, marketingiem, logistyką, finansami, z naukami technicznymi, systemami informatycznymi i technologią cyfrową. Przedstawiono również sposoby rozwiązywania niektórych z tych problemów przez zgłoszenie nowych propozycji dotyczących kwestii metodologicznych. Wskazano także na nowoczesne metody i techniki możliwe do wykorzystania w praktycznej warstwie zarządzania.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16799.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: Marketing : an introduction, 2011.
Indeksy.
Książka jest szczególną pozycją na polskim rynku wydawniczym. Omówiono w niej między innymi: sposoby podejścia firm do marketingu, tworzenie różnorodnych strategii cenowych, rolę usług w dzisiejszej gospodarce, współczesne narzędzia budowania relacji z klientem, koncepcję zintegrowanej komunikacji marketingowej, marketingu osobistego i marketingu online, najnowsze technologie stosowane w marketingu (od Web 3.0 po neuromarketing), koncepcję marketingu zrównoważonego, polegającego na prowadzeniu działań odpowiedzialnych społecznie. Publikacja to rozbudowany podręcznik o interesującej strukturze i żywej narracji, doskonale przygotowany, proponujący nowoczesne rozwiązania dydaktyczne.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11837 [Magazyn 1], P.11836.IX.16 [Magazyn 1], 13008.IX.16 [Magazyn 1] (3 egz.)
Book
In basket
Tytuł oryginału: Marketing : an introduction, 2020.
Indeksy.
Książka jest szczególną pozycją na polskim rynku wydawniczym. Omówiono w niej między innymi: sposoby podejścia firm do marketingu, tworzenie różnorodnych strategii cenowych, rolę usług w dzisiejszej gospodarce, współczesne narzędzia budowania relacji z klientem, koncepcję zintegrowanej komunikacji marketingowej, marketingu osobistego i marketingu online, najnowsze technologie stosowane w marketingu (od Web 3.0 po neuromarketing), koncepcję marketingu zrównoważonego, polegającego na prowadzeniu działań odpowiedzialnych społecznie. Publikacja to rozbudowany podręcznik o interesującej strukturze i żywej narracji, doskonale przygotowany, proponujący nowoczesne rozwiązania dydaktyczne.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
Brak informacji o dostępności: sygn. P.18335.IX.16 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 20730.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 20729.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again