Sorting
Source
Books
(3)
Form of Work
Książki
(3)
Status
only on-site
(3)
available
(2)
Branch
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(2)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(3)
Author
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Podlaski Arkadiusz
(1)
Waśkowski Zygmunt
(1)
Year
2010 - 2019
(3)
Country
Poland
(3)
Language
Polish
(3)
Subject
FACEBOOK
(1)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(1)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(1)
MARKETING PARTNERSKI
(1)
PORTAL SPOŁECZNOŚCIOWY
(1)
PUBLIC RELATIONS
(1)
SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU
(1)
SPOŁECZNOŚCI INTERNETOWE
(1)
Słowo kluczowe
marketing społecznościowy
(3)
Facebook
(2)
portal społecznościowy
(2)
You Tube
(1)
blog
(1)
branding
(1)
e-commerce
(1)
komunikacja marketingowa
(1)
komunikacja rynkowa
(1)
komunikacja społeczna
(1)
marka
(1)
marketing partnerski
(1)
ochrona konsumenta
(1)
organizacja nonprofit
(1)
przedsiębiorstwo
(1)
public relations
(1)
reklama
(1)
relacje z klientem
(1)
serwis społecznościowy
(1)
social media
(1)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(1)
wizerunek
(1)
zarządzanie wartością klienta
(1)
3 results Filter
Book
In basket
Bibliogr. s. 379-383.
Podstawowym celem książki jest przybliżenie czytelnikowi współczesnych uwarunkowań i źródeł budowy wartości klientów dla firm, rodzaju wartości, które współcześnie odgrywają lub powinny odgrywać istotną rolę w budowie wartości klientów oraz, na przykładzie konkretnych działań, przybliżenie - jak obecnie niektóre przedsiębiorstwa budują wartość swoich klientów. Strukturę książki przyporządkowano trzem grupom problemów, jakie obecnie stoją przed zarządzającymi i realizującymi koncepcję budowy wartości klienta, tj.: uwarunkowaniom i wyzwaniom budowy wartości klienta, źródłom i procesowi tworzenia wartości klienta (dobór odpowiednich wartości), prezentacji przykładów praktycznego podejścia do budowy wartości klienta (na przykładzie wybranych firm).
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14951.IX.16.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15782.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 174-176.
Książka ma na celu pokazać możliwości, jakie drzemią w serwisach społecznościowych. Przedstawia przykłady firm, które dzięki obecności w społecznościach odniosły wielki sukces. Znajdują się w niej również przykłady takich firm, które w swoich działaniach popełniły błędy i poniosły porażkę. Przedstawia możliwości integracji prywatnych serwisów z serwisami społecznościowymi. Z książki Czytelnik dowie się, jak działać w społecznościach i co robić, aby pozyskać zaufanie konsumentów i jednocześnie podnieść sprzedaż. (ze wstępu)
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11166.IX.16.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12165.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, ISSN 1689-7374 ; 209)
Bibliogr. przy art.
"Zmiana podejścia do komunikacji rynkowej stworzyła wyraźną lukę poznawczą, której wypełnieniem są zainteresowane zarówno podmioty z tzw. praktyki gospodarczej, jak i reprezentanci nauki zajmujący się m.in. zagadnieniami marketingu, budowania relacji oraz komunikacji. Istnieje potrzeba prowadzenia pogłębionych badań naukowych m.in. nad determinantami współczesnej komunikacji rynkowej, możliwościami zastosowania nowoczesnych narzędzi marketingowych, metodami pomiaru skuteczności i efektywności personalizacji komunikatów, a także tworzenia nowych strategii komunikacji rynkowej, bazujących jednocześnie na konwencjonalnych i nowoczesnych środkach przekazu. Obok prowadzonych badań równie istotną kwestią jest możliwość publikowania ich wyników, a także wymiana myśli i doświadczeń osób zawodowo związanych z problematyką komunikacji." (ze Wstępu)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13268.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again