Sorting
Source
Books
(3)
Form of Work
Książki
(3)
Status
only on-site
(3)
available
(2)
Branch
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(2)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(3)
Author
Binsztok Aleksander
(1)
Bronakowski Henryk
(1)
Hościłowicz Edward
(1)
Sławińska Maria (1946- )
(1)
Widelska Urszula
(1)
Zuzański Tymoteusz
(1)
Year
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(2)
Country
Poland
(3)
Language
Polish
(3)
Subject
HANDEL
(1)
KONSUMENCI (ekon.)
(1)
MARKETING
(1)
MERCHANDISING
(1)
OBSŁUGA KLIENTA
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE
(1)
TECHNIKI SPRZEDAŻY
(1)
Genre/Form
PORADNIKI
(1)
Podręcznik
(1)
Słowo kluczowe
marketing handlowy
(3)
merchandising
(2)
CRM
(1)
handel
(1)
handel elektroniczny
(1)
konsument
(1)
przedsiębiorstwo handlowe
(1)
sprzedaż
(1)
zachowania konsumenckie
(1)
zarządzanie marketingowe
(1)
zarządzanie relacjami
(1)
3 results Filter
Book
In basket
Tekst częśc. białorus., ang. Streszcz. ang., pol. przy pracach
Bibliogr. przy pracach
W pracy zbiorowej zaprezentowano artykuły, komunikaty z badań pracowników naukowych wydziałów zarządzania i marketingu WSFiZ w Białymstoku, Filii WSFiZ w Ełku, uczelni krajowych i zagranicznych w dwóch grupach problemowych: - zarządzanie marketingowe w handlu współczesnym, dylematy zarządzania marketingowego wybranymi usługami i produktami w Polsce. Wydawnictwo to w naszym przekonaniu może być pomocne dla pracowników, studentów uczelni wyższych oraz praktyków zajmujących się współczesnymi zagadnieniami marketingu.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.7162.IX.16.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8037.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Onepress Exclusive)
Bibliogr. s. 191-192.
Merchandising jesto to dziedzina marketingu skupiona na zaprezentowaniu klientowi towaru w taki sposób, by ten go kupił. Książka w sposób kompleksowy wprowadza czytelnika w świat merchandisingu. Letura zaczyna się od definicji pojęcia, jego historii oraz trendów rozwojowych w Polsce i na świecie. Następnie prezentuje mechanizmy psychologiczne decydujące o zakupie lub odrzuceniu produktu oraz dyskretne sposoby namówienia potencjalnego klienta na zakup.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14340.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 337-343. Indeks.
Celem książki jest przedstawienie w sposób uporządkowany istoty i cech handlu jako działalności mającej bardzo duże znaczenie dla społeczeństwa zarówno w kontekście zaspokajania popytu na towary, jak i funkcjonowania innych działów gospodarki. Działalność handlu realizowana jest poprzez przedsiębiorstwa handlowe, które wyróżnia spośród innych przedsiębiorstw przedmiot działania. Wynika to z definicji handlu rozumianego jako zawodowe pośredniczenie w wymianie towarowej, czyli dokonywanie transakcji zakupu towarów w celu dalszej ich odsprzedaży. Zakres przedmiotowy "Kompendium wiedzy o handlu" obejmuje najważniejsze zagadnienia związane z ekonomiką i zarządzaniem przedsiębiorstwem handlowym oraz kierunki przemian strukturalnych w handlu we współczesnej gospodarce.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.6766.IX.13 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7589.IX.13 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again