Sorting
Source
Books
(8)
Form of Work
Książki
(8)
Status
available
(8)
only on-site
(7)
Branch
Biblioteka Główna. Magazyny
(4)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(4)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(7)
Author
Grzywacz Jacek
(3)
Borusiak Barbara
(1)
Dobosiewicz Zbigniew (1939- )
(1)
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(1)
Mazurkiewicz Ludwik
(1)
Roszkowski Zenon (1930- )
(1)
Year
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(5)
Country
Poland
(8)
Language
Polish
(8)
Subject
BANKI
(6)
Banki
(1)
INNOWACJE
(1)
Marketing
(1)
Genre/Form
Podręcznik
(4)
PODRĘCZNIKI
(1)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
Domain
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
Słowo kluczowe
marketing bankowy
(8)
badania marketingowe
(3)
bankowość
(3)
bankowość elektroniczna
(3)
Bank Centralny
(2)
banki
(2)
karta płatnicza
(2)
kredyt bankowy
(2)
reklama
(2)
rynek finansowy
(2)
ryzyko bankowe
(2)
wizerunek banku
(2)
Narodowy Bank Polski
(1)
aktywa bankowe
(1)
bank komercyjny
(1)
bank spółdzielczy
(1)
bank wirtualny
(1)
cykl życia produktu
(1)
depozyt bankowy
(1)
dystrybucja
(1)
działalność kredytowa
(1)
gwarancje bankowe
(1)
handel detaliczny
(1)
handel elektroniczny
(1)
innowacje
(1)
kapitał obcy
(1)
kapitał własny
(1)
kredyt
(1)
kredyt gospodarczy
(1)
kredyt hipoteczny
(1)
kredyt preferencyjny
(1)
lojalność
(1)
lokata
(1)
marketing
(1)
marketing terytorialny
(1)
marketing-mix
(1)
nadzór bankowy
(1)
operacje bankowe
(1)
operacje walutowe
(1)
papiery wartościowe
(1)
planowanie strategiczne
(1)
produkt bankowy
(1)
przedsiębiorstwo handlowe
(1)
public relations
(1)
segmentacja
(1)
stopa procentowa
(1)
strategia
(1)
system bankowy
(1)
usługi bankowe
(1)
8 results Filter
Book
In basket
Marketing bankowy / Ludwik Mazurkiewicz. - Warszawa : "Difin", 2002. - 307 s. : ryc., tab. ; 24 cm.
Podstawowym zadaniem banku jest zdobywanie przewagi konkurencyjnej, a przynajmniej niepogarszanie swojej pozycji w stosunku do konkurentów działajacych na rynku. Dla potrzeb tworzenia tej przewagi, kierownictwo banku dysponuje czterema środkami (instrumentami) oddziaływania na rynek. Są nimi produkt, cena, dystrybucja i promocja. W książce przedstawiono, czym jest pozycja konkurencyjna banku i jak się ją określa, a następnie pokazano, jak planując poszczególne instrumenty, utrzymuje się lub poprawia tę pozycję.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 2304 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 2303.IX.16.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Marketing bankowy / Wojciech Grzegorczyk. - Bydgoszcz, Łódź : Oficyna Wydawnicza Branta, 2004. - 257 s. : rys., tab. ; 23 cm.
Praca składa się z 11 rozdziałów, które kolejno omawiają zagadnienia pojęcia marketingu w sferze bankowości, badanie marketingowe na potrzeby banków, strategie marketingowe i ich treści, organizację marketingu w bankach oraz przyklady strategii marketingowych wybranych banków. Wymienione zagadnienia omówione są w ścisłym związku z praktyka bankową i poparte przykładami działań banków. Na końcu pracy umieszczone zostały studia przypadków, odnoszące się do konkretnych decyzji marketingowych wybranych banków. Książka jest przeznaczona dla studentów szkół wyższych kierunków ekonomicznych i zarządzania, a także dla pracowników sektora bankowego.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.3150 [Magazyn 1], P.3497 [Magazyn 1], P.3149 [Magazyn 1], P.3498 [Magazyn 1], P.3499 [Magazyn 1] (5 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 4125.IX.16.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 4124.IX.16.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Marketing banku / Jacek Grzywacz. - Warszawa : Difin, copyright 2010. - 212 stron : ilustracje ; 23 cm.
Bibliografia, netografia strony: 207-212.
W książce omówiono kluczowe elementy działalności marketingowej banku, analizowanej w aspekcie praktycznych doświadczeń tych instytucji. Jest to kompendium wiedzy na temat zasad przygotowywania i prowadzenia skutecznej strategii marketingowej, w której obok sukcesów zdarzają się również porażki. Autor zwrócono uwagę na konieczność umiejętnego powiązania tradycyjnych narzędzi marketingowych z rozwiązaniami nowoczesnymi, kreującymi lojalność klientów. Marketing banku ma subtelny wyraz, warto zatem zadbać o pozyskanie niezbędnej wiedzy w zakresie racjonalnego wykorzystywania jego instrumentów. To nieodzowny warunek sukcesu rynkowego, którego wyrazem jest pozyskiwanie i utrzymywanie przez bank szerokiej rzeszy wiernych klientów.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.18231.VIII.8 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 20277.VIII.8 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 20276.VIII.8 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Marketing bankowy / Zenon Roszkowski. - Wyd. 2 popr. - Białystok : Wydawnictwo Wyższej Szkoły Ekonomicznej, 2002. - 205 s. : rys. ; 24 cm.
Bibliogr.
W opracowaniu wykorzystano zarówno dotychczasowy dorobek z zakresu marketingu bankowego, jak i szeroko rozumianej problematyki marketingowej. Syntetyczne ujęcie problematyki nie zawsze pozwalało na dostatecznie szerokie i dogłębne przedstawienie niektórych zagadnień, toteż często w przypisach odsyła się czytelnika do innych źródeł, gdzie przedstawiono to szerzej, głębiej lub inaczej. Wykorzystano też wiele rysunków i tabel, które uzupełniają treści wywodów i często w bardziej przejrzystej, skrótowej formie, ujmują różne zagadnienia.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 2966.IX.16.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, ISSN 1689-7374 ; 184)
Bibliogr. przy pracach.
Innowacje stanowią obecnie jedno z kluczowych zagadnień ekonomii i nauk o zarządzaniu. Z jednej strony dostrzega się stymulujący charakter innowacji w procesie wzrostu gospodarczego, z drugiej - najważniejsze źródło przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw i sektorów. Innowacje występują we wszystkich sferach życia gospodarczego, a także we wszystkich sektorach i wszystkich obszarach funkcjonalnych i procesowych przedsiębiorstwa. Fakt ten stał się inspiracją dla autorów artykułów, poszukujących przejawów innowacyjności w działalności marketingowej różnorodnych podmiotów oraz w sektorze handlu. Zeszyt naukowy składa się z trzynastu artykułów, które w wieloaspektowy sposób przedstawiają problem innowacji w marketingu i handlu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13095.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Książka ta to kompendium wiedzy z zakresu zasad funkcjonowania i form działalności banku komercyjnego na intensywnie rozwijającym się rynku finansowym. Przystępnie tu przedstawiono podstawowe informacje dotyczące szeroko ujętej działalności współczesnego banku komercyjnego oraz wskazano na praktyczne możliwości korzystania z jego usług. Dzięki temu może być wykorzystywana nie tylko przez studentów kierunków ekonomicznych, ale także przez pracowników banków, praktyków gospodarczych oraz osób korzystających z usług finansowych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 2837.VIII.8 [Magazyn 1] (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.2965.VIII.8 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.2964.VIII.8 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bankowość / Zbigniew Dobosiewicz. - Wyd. 3. zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2011. - 315 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 314-315.
Kolejne wydanie "Bankowości" zdecydowanie różni się od poprzednich. Autor uwzględnił w nim istotne zmiany, jakie nastąpiły w omawianej dziedzinie w ciągu ostatnich lat. Jest to doskonały podręcznik, w którym w przystępny sposób zostały przedstawione zagadnienia z zakresu podstaw bankowości, operacji bankowych, polskiego systemu bankowego i zarządzania bankiem komercyjnym.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 12372.VIII.8 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12371.VIII.8 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again