Sorting
Source
Books
(2)
Form of Work
Książki
(2)
Status
available
(2)
only on-site
(2)
Branch
Biblioteka Główna. Magazyny
(1)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(1)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(2)
Author
Gędek Marek (1965- )
(1)
Kudra Barbara
(1)
Olejniczak Elwira
(1)
Year
2010 - 2019
(2)
Country
Poland
(2)
Language
Polish
(2)
Subject
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(1)
REKLAMA
(1)
Genre/Form
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
Słowo kluczowe
komunikat reklamowy
(2)
Internet
(1)
komunikacja marketingowa
(1)
komunikacja społeczna
(1)
komunikowanie masowe
(1)
komunikowanie polityczne
(1)
prezentacje
(1)
reklama
(1)
2 results Filter
Book
In basket
Bibliogr. s. 535-556, netogr. s. 556.
Książka składa się - poza wstępem i zakończeniem - z siedmiu rozdziałów. W pierwszym została omówiona istota komunikowania. W rozdziale drugim przedstawiono podstawowe modele komunikowania, na których bazuje reklama, niekiedy nieświadomie. Rozdział trzeci poświęcony jest istocie reklamy. Rozdział czwarty wskazuje na miejsce reklamy we współczesnym komunikowaniu marketingowym. Rozdział piąty analizuje reklamę w kontekście znaku i znaczenia, czyli traktuje reklamę jako komunikat symboliczny, co jest niezmiernie istotne przy konstruowaniu komunikatów reklamowych. Rozdział szósty zajmuje się istotą samego komunikatu reklamowego, jego elementów i i ich znaczenia. Przedstawiono w nim także kwestie związane z użyciem dualizmu emocje - racjonalizm w reklamie oraz stylem życia w reklamie. Rozdział siódmy poświęcony jest uwarunkowaniom, w jakich przyszło reklamie funkcjonować, co nie pozostaje bez wpływu na kwestie efektywności, skuteczności i oddziaływania. (ze Wstępu)
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.13855 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13854.IX.17 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14810.IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy pracach.
Komunikujemy się wszyscy, ale czy wiemy, czym jest komunikowanie (się)? Jakie są jego rodzaje i jakie zasady nim rządzą? Jaki jest w nim udział języka? Jaką rolę odgrywa komunikowanie w nowoczesnym społeczeństwie? Artykuły w prezentowanym tomie zawierają standardową i niestandardową wiedzę z zakresu różnych zagadnień związanych z komunikowaniem publicznym, a także - co istotne - zestaw lektur do omawianych zagadnień.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15223.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again