Sorting
Source
Books
(2)
Form of Work
Książki
(2)
Status
only on-site
(2)
available
(1)
Branch
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(1)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(2)
Author
Jeziński Marek
(1)
Niezgoda Marian (1943- )
(1)
Seklecka Aleksandra
(1)
Wagner Aleksandra
(1)
Wojtkowski Łukasz
(1)
Świątkiewicz-Mośny Maria
(1)
Year
2010 - 2019
(2)
Country
Poland
(2)
Language
Polish
(2)
Subject
INTERNET
(2)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(2)
KOMUNIKACJA POLITYCZNA
(1)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(1)
Słowo kluczowe
Internet
(2)
komunikacja polityczna
(2)
Web 2.0
(1)
cyberprzestrzeń
(1)
debata publiczna
(1)
dziennikarstwo alternatywne
(1)
komunikacja marketingowa
(1)
komunikacja społeczna
(1)
marketing zaangażowany społecznie
(1)
media masowe
(1)
platforma Moodle
(1)
prawo prasowe
(1)
reklama
(1)
serwis społecznościowy
(1)
środki masowego przekazu
(1)
2 results Filter
Book
In basket
Bibliogr. s. 333-361.
Książka stanowi zbiór artykułów mających na celu przedstawienie zależności między fenomenem nowych mediów a społeczeństwem oraz różnorodnych aspektów ich użycia w grze politycznej i komunikacji międzyludzkiej. Kwestie polityki oraz związków nowych mediów z tradycyjnymi formami komunikacji zanalizowano, uwzględniając wielorakie aspekty funkcjonowania nowoczesnych mediów we współczesnym otoczeniu społecznym oraz politycznym.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12199.VI.11 [Czytelnia A] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 403-436.
W prezentowanym tomie komunikowanie jest rozumiane bardzo szeroko, a tytułowe zmiany dotyczą zarówno sfery technologicznej, instrumentów, za pomocą których się komunikujemy, treści, które są/mogą być komunikowane, jak też charakteru nadawcy i odbiorcy komunikatów. W pierwszej części książki opisywane są media, które jak nigdy wcześniej muszą poszukiwać swojej tożsamości. W drugiej części omawiane są problemy związane z komunikowaniem politycznym. W trzeciej - to, co jest związane z komunikowaniem marketingowym, reklamą, public relations. W ostatniej części pojawiają się analizy Web 2.0. (ze wstępu)
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11161.VI.11 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11915.VI.11 [Czytelnia A] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again