Sorting
Source
Books
(5)
Form of Work
Książki
(5)
Status
only on-site
(4)
available
(3)
Branch
Biblioteka Główna. Magazyny
(1)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(2)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(4)
Author
Brady Regina
(1)
Forrest Edward
(1)
Mizerski Richard
(1)
Stachura Krzysztof (1980- )
(1)
Szpringer Włodzimierz
(1)
Wiktor Jan W
(1)
Wojciechowski Jacek (1938- )
(1)
Year
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(1)
Country
Poland
(5)
Language
Polish
(5)
Subject
INTERNET
(2)
BIBLIOTEKARSTWO
(1)
GOSPODARKA ELEKTRONICZNA
(1)
GOSPODARKA OPARTA na WIEDZY
(1)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(1)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(1)
Genre/Form
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
Słowo kluczowe
komunikacja elektroniczna
(5)
komunikacja marketingowa
(2)
marketing
(2)
public relations
(2)
Internet
(1)
Open Access
(1)
badania marketingowe
(1)
baza danych
(1)
bezpieczeństwo
(1)
biblioteka
(1)
biblioteka akademicka
(1)
biblioteka publiczna
(1)
biblioteka szkolna
(1)
e-biznes
(1)
e-marketing
(1)
gospodarka oparta na wiedzy
(1)
informacja naukowa
(1)
kolekcja biblioteczna
(1)
komunikacja audiowizualna
(1)
komunikacja interpersonalna
(1)
komunikacja społeczna
(1)
marketing bezpośredni
(1)
marketing elektroniczny
(1)
mediacja biblioteczna
(1)
modele biznesowe
(1)
orientacja na klienta
(1)
otwarte zasoby wiedzy
(1)
prawo własności intelektualnej
(1)
promocja
(1)
przysposobienie biblioteczne
(1)
reklama
(1)
reklama internetowa
(1)
repozytorium
(1)
stosunki interpersonalne
(1)
udostępnianie
(1)
uzależnienie od Internetu
(1)
zbiory biblioteczne
(1)
5 results Filter
Book
In basket
Technologie informacyjno-komunikacyjne stały się nieodłącznym elementem naszej codzienności. Korzystanie z nich uznaje się za kluczową umiejętność i kapitał zarazem, a związane z nimi praktyki społeczno-kulturowe w szybkim tempie przeobrażają dostępny jednostkowemu doświadczeniu późnonowoczesny krajobraz. Z upływem lat, w analizach badaczy społecznych aspektów Internetu coraz większy nacisk kładzie się na analizę znaczeń nadawanych technologii i zróźnicowanych sposobów jej wykorzystania. Podział na użytkowników i nie-użytkowników służy podkreśleniu, jak funkcjonowanie online i offline różni sposoby bycia w świecie społecznym i jego postrzegania. Autor bada sposoby korzystania z Internetu i style życia, jakie powstają przy wyraźnym udziale czy za sprawą nowych technologii oraz przygląda się różnicom w sposobach rozumienia medium pomiędzy użytkownikami i nie-użytkownikami oraz odmienności związanych z siecią doświadczeń.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12359.VI.11 [Czytelnia A] (1 egz.)
Book
In basket
Komunikacja marketingowa : modele, struktury, formy przekazu / Jan W. Wiktor. - Wyd. 2. zm. i rozsz. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2013. - 376 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 365-376.
Książka jest pogłębioną refleksją nad komunikacją marketingową w szerokim, wielowymiarowym, interdyscyplinarnym wymiarze. Szczegółowo prezentuje jej narzędzia ujęte w 4 podstawowe formy przekazu ľ promocję osobistą, reklamę, promocję dodatkową i public relations. Omawia ich cechy i właściwości, akcentując wymiary integracji, konfigurację i zależność między nimi w dwóch odmiennych, jednak wzajemnie się uzupełniających środowiskach komunikacji: tradycyjnym i hipermedialnym. Praca nawiązuje do najnowszej wiedzy z teorii komunikacji społecznej, zarządzania i marketingu oraz do rozwiązań kształtujących komunikację marketingową pod wpływem zmian w technice i technologii komunikacji, rozwoju Internetu, jego narzędzi i aplikacji. Przedstawia zarazem interesujące przykłady i doświadczenia kampanii promocyjnych.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.13620 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13619.IX.16.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14641.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 248-270.
Z recenzji prof. dr. hab. Wiesława Czyżowicza: Autor bardzo słusznie wskazuje na dynamikę zmian zachodzących w bieżącym stuleciu w życiu współczesnych państw, narodów i przedsiębiorstw. To ten okres właśnie charakteryzuje się radykalną transformacją wielu dotychczas działających na globalnym rynku przedsiębiorstw. Widoczne jest na nim coraz intensywniejsze poszukiwanie możliwości rozwoju różnorodnych form i modeli biznesowych, które sprzyjają skutecznemu funkcjonowaniu na rynku nie tylko lokalnym czy regionalnym, ale i na rynku światowym. Stąd też niezwykle ważne jest zdefiniowanie przez Autora kategorii innowacyjności w e-biznesie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13953.IX.12 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Książka zawiera porady na temat marketingu interaktywnego. Zostały w niej omówione: marketing w erze interaktywnej (stategie i taktyki zorientowane na klineta, wpływ komunikacji interaktywnej na marketing, marketing w Internecie, reklama interaktywna, marketing bezpośredni); wykorzystanie mediów w erze interaktywnej (public relations i promocja w Internecie, kioski interaktywne, nowe narzędzia komunikacji marketingowej, reklama w Internecie); badania marketingowe (wskaźniki oglądalności witryn www, badania zachowań konsumentów online, marketingowe bazy danych i interaktywne sieci informacyjne).
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14857.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Nauka - Dydaktyka - Praktyka ; 118)
Bibliogr. s. 250-264.
Książka zawiera doświadczenia autora z całej jego praktyki uniwersyteckiej i bezpośredniego kierowania biblioteką oraz poszukiwań naukowych. Rzut oka na obszerny i szczegółowy spis treści nieodparcie prowadzi do wniosku, że praca ta jest w istocie bardzo współczesnym przewodnikiem bibliotekarza, nieodzownym w rozumieniu współczesnej funkcji biblioteki, poszerzeniu wiedzy i kompetencji zawodowych. Autor podejmuje ważny temat roli bibliotek w komunikacji publicznej, zwracając szczególną uwagę na biblioteczne procesy mediacyjne w różnych typach bibliotek, a także ich miejsce w otoczeniu lokalnym i środowiskach ponadlokalnych. W rozważaniach poszukuje odpowiedzi na pytania, jak rozwinie się praktyka komunikacji publicznej w przyszłości oraz w jaki sposób dostosować do niej bibliotekarstwo.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 11387.I.8 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again