Sorting
Source
Books
(1)
Form of Work
Książki
(1)
Status
available
(1)
only on-site
(1)
Branch
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(1)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(1)
Author
Kukuła Artur Jan (1969- )
(1)
Year
2010 - 2019
(1)
Country
Poland
(1)
Language
Polish
(1)
Subject
REKLAMA
(1)
Słowo kluczowe
instytucje samorządowe
(1)
partia polityczna
(1)
public relations
(1)
reklama
(1)
społeczeństwo
(1)
1 result Filter
Book
In basket
Bibliogr. przy pracach.
Monografia jest próbą interdyscyplinarnego podejścia do problematyki promocji i reklamy we współczesnym świecie, ze szczególnym odniesieniem do zachodnich warunków kulturowych oraz społeczeństw państw wysokorozwiniętych i rozwijających się. Dominującymi perspektywami spojrzenia na promocję i reklamę w prezentowanej publikacji są perspektywy - politologiczna, psychologiczna i socjologiczna, aczkolwiek w pracy znalazły się także opracowania przygotowane na gruncie filozofii czy lingwistyki. Współautorzy monografii starali się ukazać najważniejsze sposoby wykorzystania promocji i reklamy we spółczesnych społeczeństwach postindustrialnych, funkcjonujących w warunkach informatyzacji, globalizacji, a także wszechobecnego konsumpcjonizmu.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12733.IX.17 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13772.IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again