Sorting
Source
Books
(3)
Form of Work
Książki
(3)
Status
available
(4)
only on-site
(2)
unknown
(1)
Branch
Biblioteka Główna. Magazyny
(3)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(2)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(2)
Author
Kotler Philip (1931- )
(3)
Armstrong Gary
(2)
Garbarski Lechosław
(2)
Wąsik Dorota
(2)
Keller Kevin Lane (1956- )
(1)
Mruk Henryk
(1)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(1)
Zawiślak Marek
(1)
Środa Jacek
(1)
Year
2020 - 2025
(1)
2010 - 2019
(2)
Country
Poland
(3)
Language
Polish
(3)
Subject
MARKETING
(2)
Marketing
(1)
Genre/Form
PODRĘCZNIKI
(2)
Podręcznik
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(1)
Słowo kluczowe
badania marketingowe
(3)
handel detaliczny
(3)
handel hurtowy
(3)
komunikacja marketingowa
(3)
marketing
(3)
marketing bezpośredni
(3)
reklama
(3)
strategia marketingowa
(3)
cena
(2)
cykl życia produktu
(2)
e-marketing
(2)
marketing zrównoważony
(2)
plan marketingowy
(2)
produkt
(2)
public relations
(2)
segmentacja rynku
(2)
sprzedaż osobista
(2)
analiza marketingowa
(1)
kanały marketingowe
(1)
konkurencyjność
(1)
konsument
(1)
logistyka
(1)
marka
(1)
marketing szeptany
(1)
planowanie marketingowe
(1)
relacje z klientem
(1)
rozpoznanie rynku
(1)
usługi
(1)
zarządzanie marketingowe
(1)
3 results Filter
Book
In basket
Tyt. oryg.: Marketing : an introduction, 2011.
Indeksy.
Książka jest szczególną pozycją na polskim rynku wydawniczym. Omówiono w niej między innymi: sposoby podejścia firm do marketingu, tworzenie różnorodnych strategii cenowych, rolę usług w dzisiejszej gospodarce, współczesne narzędzia budowania relacji z klientem, koncepcję zintegrowanej komunikacji marketingowej, marketingu osobistego i marketingu online, najnowsze technologie stosowane w marketingu (od Web 3.0 po neuromarketing), koncepcję marketingu zrównoważonego, polegającego na prowadzeniu działań odpowiedzialnych społecznie. Publikacja to rozbudowany podręcznik o interesującej strukturze i żywej narracji, doskonale przygotowany, proponujący nowoczesne rozwiązania dydaktyczne.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11837 [Magazyn 1], P.11836.IX.16 [Magazyn 1], 13008.IX.16 [Magazyn 1] (3 egz.)
Book
In basket
Tytuł oryginału: Marketing : an introduction, 2020.
Indeksy.
Książka jest szczególną pozycją na polskim rynku wydawniczym. Omówiono w niej między innymi: sposoby podejścia firm do marketingu, tworzenie różnorodnych strategii cenowych, rolę usług w dzisiejszej gospodarce, współczesne narzędzia budowania relacji z klientem, koncepcję zintegrowanej komunikacji marketingowej, marketingu osobistego i marketingu online, najnowsze technologie stosowane w marketingu (od Web 3.0 po neuromarketing), koncepcję marketingu zrównoważonego, polegającego na prowadzeniu działań odpowiedzialnych społecznie. Publikacja to rozbudowany podręcznik o interesującej strukturze i żywej narracji, doskonale przygotowany, proponujący nowoczesne rozwiązania dydaktyczne.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
Brak informacji o dostępności: sygn. P.18335.IX.16 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 20730.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 20729.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Na s. tyt.: Na podstawie najnowszego 14. wyd. oryginału.
Tyt. oryg.: Marketing management, 2011.
Indeksy.
Książka traktuje o zagadnieniach składających się na nowoczesne, przystosowane do realiów XXI wieku zarządzanie marketingowe, obejmujących: budowanie strategii i planów marketingowych, docieranie do trafnych ustaleń badawczych i skuteczne mierzenie efektów działań, utrzymywanie kontaktów z klientami, budowanie silnych marek, kształtowanie ofert rynkowych, dostarczanie i komunikowanie wartości oraz tworzenie podstaw długofalowego wzorstu. Umiejętne łączenie teorii z praktyką oraz mnóstwo najbardziej aktualnych przykładów z życia to dodatkowe atuty tego wydania.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12413.IX.16 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12414.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13574.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again