Sorting
Source
Books
(28)
Form of Work
Książki
(28)
Poradniki i przewodniki
(1)
Status
only on-site
(27)
available
(21)
unavailable
(1)
Branch
Biblioteka Główna. Magazyny
(7)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(15)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(27)
Author
Partycki Sławomir (1951- )
(3)
Andrews Tim G. (1968- )
(1)
Bendkowski Jacek
(1)
Bendkowski Józef (1933- )
(1)
Berent Zbigniew
(1)
Bernatt Maciej
(1)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(1)
Borys Grażyna (1947- )
(1)
Bugdol Marek
(1)
Drogosz Paweł
(1)
Dziawgo Danuta (1969- )
(1)
Galata Stanisław
(1)
Gasparski Wojciech (1936- )
(1)
Grudzewski Wiesław Maria (1933- )
(1)
Haber Lesław Henryk (1943- )
(1)
Hejduk Irena
(1)
Jemielniak Dariusz
(1)
Karaszewski Robert
(1)
Kardas Jarosław Stanisław
(1)
Karwacka Marta
(1)
Klimek Jan
(1)
Kochanowicz Jacek (1946- )
(1)
Koźmiński Andrzej Krzysztof (1941- )
(1)
Latusek Dominika
(1)
Lewicka-Strzałecka Anna
(1)
Makowska Marta
(1)
Marciniak Stefan (1928- )
(1)
Marody Mirosława (1947- )
(1)
Mead Richard (1943- )
(1)
Myśliwiec Grzegorz (1955- )
(1)
Paliwoda-Matiolańska Adriana
(1)
Paluszek Anna
(1)
Sagan Mariusz
(1)
Sankowska Anna
(1)
Sierzputowska Iwona
(1)
Skoczny Tadeusz
(1)
Wańtuchowicz Monika
(1)
Wocław Wojciech S. (1986- )
(1)
Wolska Grażyna
(1)
Wójcik-Augustyniak Marzena
(1)
Zakrzewska-Bielawska Agnieszka (organizacja i zarządzanie)
(1)
Ścibiorek Zbigniew
(1)
Year
2020 - 2025
(1)
2010 - 2019
(18)
2000 - 2009
(9)
Time Period of Creation
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Country
Poland
(28)
Language
Polish
(28)
Russian
(3)
English
(2)
Audience Group
Ekonomiści
(1)
Subject
ZARZĄDZANIE
(10)
ETYKA BIZNESU
(8)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(5)
SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU
(4)
ETYKA SPOŁECZNA
(3)
RELIGIA
(3)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(2)
EKOROZWÓJ
(1)
ETYKA ZAWODOWA
(1)
Ekonomia
(1)
Etyka biznesu
(1)
GOSPODARKA
(1)
HANDEL
(1)
KADRY
(1)
KAPITALIZM
(1)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(1)
KULTRA
(1)
LEKI
(1)
MIKROEKONOMIA
(1)
Miejsce pracy
(1)
POLSKA
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELONARODOWE
(1)
Praca zespołowa
(1)
RACHUNKOWOŚĆ
(1)
RYZYKO GOSPODARCZE
(1)
Relacje biznesowe
(1)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(1)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(1)
Savoir-vivre
(1)
TECHNIKI SPRZEDAŻY
(1)
UNIA EUROPEJSKA
(1)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(1)
ZAUFANIE
(1)
Zachowanie organizacyjne
(1)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(1)
Genre/Form
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(7)
PODRĘCZNIKI
(2)
Podręcznik
(2)
MARKETING
(1)
PORADNIKI
(1)
Domain
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Styl życia, moda i uroda
(1)
Słowo kluczowe
etyka biznesu
(28)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(11)
przedsiębiorstwo
(6)
gospodarka
(4)
kultura organizacyjna
(4)
zarządzanie
(4)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(4)
etyka społeczna
(3)
kontrola
(3)
korupcja
(3)
motywowanie pracowników
(3)
negocjacje
(3)
przywództwo
(3)
religia
(3)
rynek
(3)
strategia
(3)
zarządzanie strategiczne
(3)
zarządzanie wiedzą
(3)
ekologia
(2)
globalizacja
(2)
gospodarka rynkowa
(2)
komunikacja interpersonalna
(2)
mikroekonomia
(2)
motywowanie
(2)
ocena pracowników
(2)
organizacja
(2)
otoczenie przedsiębiorstwa
(2)
planowanie
(2)
praca
(2)
przedsiębiorczość
(2)
public relations
(2)
rekrutacja pracowników
(2)
rozwój zrównoważony
(2)
rynek pracy
(2)
struktura organizacyjna
(2)
zarządzanie jakością
(2)
zarządzanie międzynarodowe
(2)
zaufanie
(2)
benchmarking
(1)
bogactwo
(1)
coaching
(1)
dialog społeczny
(1)
e-biznes
(1)
e-komunikacja
(1)
etyka lekarska
(1)
etyka pracy
(1)
etyka zawodowa
(1)
gospodarka elektroniczna
(1)
handel
(1)
handlowiec
(1)
innowacje
(1)
instytucje społeczne
(1)
kapitalizm
(1)
kapitał
(1)
kompetencje komunikacyjne
(1)
kompetencje menedżerskie
(1)
komunikacja
(1)
komunikacja społeczna
(1)
komunikowanie masowe
(1)
konflikt
(1)
konflikt interesów
(1)
konkurencja
(1)
konkurencja doskonała
(1)
konkurencyjność
(1)
konsument
(1)
korporacja
(1)
kultura
(1)
leki
(1)
lobbing
(1)
makroekonomia
(1)
marka
(1)
marketing
(1)
marketing partnerski
(1)
marketing polityczny
(1)
marketing społeczny
(1)
media masowe
(1)
migracje
(1)
mobbing
(1)
modele biznesowe
(1)
modele organizacji
(1)
monopol
(1)
myśl ekonomiczna
(1)
nadzór korporacyjny
(1)
nadzór właścicielski
(1)
ochrona środowiska
(1)
oligopol
(1)
organizacja pozarządowa
(1)
organizacja społeczna
(1)
organizacja ucząca się
(1)
partnerstwo
(1)
podaż
(1)
podejmowanie decyzji
(1)
popyt
(1)
postęp techniczny
(1)
produkcja
(1)
przedsiębiorstwo międzynarodowe
(1)
przedstawiciele medyczni
(1)
przewaga konkurencyjna
(1)
rachunkowość
(1)
rachunkowość społeczna
(1)
28 results Filter
Book
In basket
Form of Work
Subject
Słowo kluczowe
Bibliogr. s. 338-346.
Aspekt etyczny, moralny stanowi integralny element treści pojęcia zarządzanie, wymagający uwzględniania we wszystkich działaniach gospodarczych. W prezentowanej publikacji czytelnik nie tylko znajdzie odpowiedź na pytanie, co to jest etyka biznesu, ale przede wszystkim dowie się: - Czy i w jakim zakresie moralność ma zastosowanie w zabieganiu o to, by gospodarka dobrze służyła tym, co ją uprawiają i tym, do których mają być kierowane efekty działalności gospodarczej? - Na jakiej drodze cel ten osiągnąć? - Jak rozpoznać, co jest a co nie jest dobrym stosowaniem zasad etycznego biznesu? - Co jest w tym zakresie iluzją, a co rzeczywistą możliwością, pozostającą w zasięgu realnego działania i oddziaływania firm? - Na ile rynek jest bezwzględnym władcą wszystkiego i wszystkich, dyktującym postępowanie biznesowe, na ile zaś i w jakich obszarach to my jesteśmy współkreatorami praw, jakie nim kierują, tworzą jego kształt?
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13634.II.2 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14654.II.2 [Czytelnia A] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz.
Książka poświęcona jest społecznej odpowiedzialności biznesu. Publikacja podzielona jest na cztery części. Pierwsza z nich dotyczy zagadnień ogólnych społecznej odpowiedzialności biznesu. Druga część książki analizuje relacje z interesariuszami jako podstawowy obszar społecznej odpowiedzialności biznesu. Część trzecia poświęcona jest społecznej odpowiedzialności biznesu w ralacjach pracy, standardom w stosunku pracy i dialogowi społecznemu. W czwartej części uwaga autorów koncentruje się na problematyce innowacyjności, ekologii i edukacji w obszarze społecznej odpowiedzialności biznesu.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11533.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12765.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 168-172.
W książce podjęto próbę poszukiwania odpowiedzi na pytania: jakim problemom trzeba będzie sprostać w bliższej i dalszej przyszłości, aby wykorzystać i wzbogacić to, co zastaliśmy? Czego możemy sie spodziewać w najbliższej przyszłości, jeśli idzie o zasoby (energetyczne, ilość i jakość kadr), których rozmiary i dostęp do nich stanowić będzie o warunkach funkcjonowania wszystkich systemów, od związków międzynarodowych, poprzez państwa i funkcjonujące w ich ramach organizacje, do poszczególnych jednostek włącznie? Książka przeznaczona jest dla studentów kierunków ekonomicznych oraz menedżerów, głównie małych i średnich firm, zainteresowanych skutecznością ich funkcjonowania i rozwoju.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.8343 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8388.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Etykieta w biznesie, czyli Jak ułatwić sobie życie w pracy / Wojciech S. Wocław. - Wydanie I, dodruk. - Olszanica : Bosz, 2022. - 221, [2] strony : ilustracje ; 25 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 218-221.
,,Etykieta w biznesie" w praktyczny sposób skupia się przede wszystkim na zewnętrznych formach dobrego wychowania w pracy, prezentuje normy i zasady. Umiejętne posługiwanie się nimi będzie jednak miało sens tylko wtedy, gdy będzie poparte prawdziwą wrażliwością na drugiego człowieka. O tym, co to znaczy, jak to rozwinąć i pielęgnować, opowiada literatura, poezja, muzyka, teatr, film, opera, a przede wszystkim nasze codzienne, dobrze przemyślane i przedyskutowane relacje z innymi. Nie da się być profesjonalistą w pracy, nie dbając o swój rozwój na tym polu. Przedstawione tu zasady mogą być punktem wyjścia dla tych wszystkich, którzy dopiero rozpoczynają swoją karierę zawodową, jak również dla tych, którzy na tej ścieżce postawili już parę kroków.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 24310.III.6 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 24309.III.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Budowanie relacji opartych na zaufaniu jest niezbędne we współczesnym zarządzaniu przedsiębiorstwem. W książce zaprezentowano główne koncepcje, narzędzia i zastosowania kategorii zaufania w nowoczesnym zarządzaniu. Uwzględniono zachodzące obecnie zmiany związane przede wszystkim z przejściem od zarządzania kompetencjami twardymi do zarządzania kompetencjami miękkimi, powszechnym zastosowaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych i turbulentnym otoczeniem, w którym działają przedsiębiorstwa.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10398.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16811.VI.6 [Czytelnia A] (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16809.VI.6 [Czytelnia A] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 249-272.
Zaufanie w organizacji to ważny czynnik ułatwiający kooperacje oraz koordynacje społecznych interakcji. Zmniejsza potrzebę monitorowania zachowań pracowniczych i jest jednym z najistotniejszych czynników wpływających na satysfakcje z pracy. Brak zaufania wiąże się z kolei z dużymi kosztami ponoszonymi przez pracownika, głównie emocjonalnymi i transakcyjnymi, a umiejętność ich niwelowania odzwierciedla istniejący poziom zaufania. Brak zaufania w organizacji przyczynia się do jej dysfunkcjonalności. Uniemożliwiając podejmowanie dobrych decyzji, utrudnia tez rozwój więzi społecznych. Zaufanie znacznie ogranicza negatywne następstwa zmian organizacyjnych i ułatwia dokonywanie zmian w grupie pracowniczej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11104.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12083.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 197-200.
Prezentowany skrypt stanowi materiał pomocniczy dla studentów oraz prowadzących ćwiczenia w ramach przedmiotu "Podstawy Teorii Organizacji i Zarządzania". Przedstawia on w sposób skondensowany najważniejsze informacje przekazywane na ćwiczeniach, stąd może stanowić użyteczne narzędzie do przygotowania się do zajęć, bądź powtórki materiału, ma jednak charakter uzupełniający wobec podstawowego podręcznika. W poszczególnych rozdziałach prezentujemy najistotniejsze zagadnienia dotyczące teorii wraz z odwołaniami do źródeł bibliograficznych. Następnie część teoretyczna ilustrowana jest przykładem (mini-case) z praktyki razem z pytaniami pomocniczymi. Do każdej części proponujemy także interaktywną formę gry (ćwiczenie), która ma na celu powtórzenie, bądź utrwalenie wiedzy z zakresu zarządzania.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 7834.IX.1 [Magazyn 1], P.7017 [Magazyn 1], P.7015.IX.1 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
All copies are currently on loan: sygn. P.7016.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7835.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr., netogr. przy rozdz.
äOpracowanie stanowi dobrze przemyślane, wszechstronne i wnikliwe studium. Wyróżnia się kompleksowym ujęciem problematyki, popartym aktualnymi teoriami, wymaganiami legislacyjnymi, bardzo rzetelnym wsparciem prowadzonych wywodów najnowszymi tendencjami zaczerpniętymi z dostępnych źródeł tak polsko-, jak i obcojęzycznych oraz praktycznym omówieniem podjętych zagadnień. [...]Monografia, stanowić będzie wartościową pozycję pogłębiającą wiedzę z zakresu społecznej odpowiedzialności na tle funkcjonowania przedsiębiorstw i współpracy z sektorem publicznym. [...] Opracowanie ma także istotne walory aplikacyjne dzięki zamieszczeniu w nim wielu przykładów praktycznych i może stanowić bardzo cenną pomoc dydaktyczną w procesach kształcenia studentów oraz stanowić źródło tzw. dobrych praktyk dla kadry menedżerskiejö. (fragment recenzji prof. dr. hab. Macieja Urbaniaka)
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11976.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13134.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Zarządzanie)
Bibliogr. s. 266-275. Indeks.
Książka prezentuje koncepcję społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa (CSR) w kontekście funkcjonowania i rozwoju organizacji. Największą jej zaletą jest włączenie idei CSR w proces zarządzania przedsiębiorstwem i powiązanie jej z polityką finansową i inwestycyjną, zarządzaniem zasobami ludzkimi, marketingiem i zarządzaniem operacyjnym. Zawiera liczne przykłady z praktyki gospodarczej. Książka została wzbogacone o najnowsze trendy związane z rozwojem doktryny społecznej odpowiedzialności biznesu, jak i zrównoważonego rozwoju. Praca składa się z trzech części, w których przedstawiono: genezę i istotę CSR, instrumenty zarządcze polityki CSR, współczesne koncepcje powiązane z CSR - zrównoważonego rozwoju, przedsiębiorstwa obywatelskiego i społecznej przedsiębiorczości.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.14013 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14012.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14887.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 255-262.
W książce zaprezentowano metody, jakich używają firmy farmaceutyczne by skutecznie wpłynąć na to, jakie leki są przepisywane przez lekarzy. Opisane zostały oficjalne standardy marketingu farmaceutycznego, zanalizowane na podstawie uregulowań prawnych oraz obowiązujących kodeksów etycznych. Zestawione one zostały ze standardami rzeczywiście funkcjonującymi, które udało się zidentyfikować dzięki dwóm badaniom empirycznym. Pierwsze z nich to wywiady swobodne z przedstawicielami medycznymi, drugie to ankieta skierowana do lekarzy. Książka powinna zainteresować lekarzy, studentów medycyny, którzy chcą wiedzieć, jakich metod wywierania wpływu używają firmy farmaceutyczne oraz jak są "widziani oczami" przedstawicieli medycznych. Stanowi też źródło wiedzy dla pracowników przemysłu farmaceutycznego - pokazując, jak pracujący "w terenie" reprezentanci postrzegają swe zajęcie oraz, jaki stosunek mają do nich lekarze. Ze względu na swoją tematykę, publikacja jest także godna polecenia wszystkim osobom, które interesują się nagłaśnianymi w ostatnich latach przez media śledztwami dziennikarskimi dotyczącymi relacji lekarzy i firm farmaceutycznych.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.9974 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 11625.XVIII.13 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11624.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz.
Celem książki jest wykazanie wpływu religii na gospodarkę i wzajemnego ich przenikania. Kościoły były i są podmiotami życia gospodarczego, posiadającymi majątek i kapitał ludzki. Wchodzą one w liczne interakcje z otoczeniem ekonomicznym. Religia zaś, poprzez doktrynę, a także działania i przekonania swych wyznawców, propaguje określony styl życia, konsumpcji, oszczędności, model rodziny; kształtuje moralność, kreuje stosunek do bogactwa, biedy oraz postępu naukowo-technicznego i kultury.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16810.VI.6 [Czytelnia A] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz.
W książce ukazano na przykładzie przedsiębiorstw z różnych branż praktyczne aspekty zarządzania, problemy zarządcze i sposoby podejścia do tych problemów przez zarządzających. Opracowanie stanowi wartościową publikację o charakterze naukowym, będącą pomocą zarówno menedżerom, jak i pracownikom naukowym, studentom, doktorantom.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10322.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 273-305.
ndamentalne pytanie o relacje między gospodarką i kulturą formułowano niekiedy tak, jak gdyby stanowiły one odrębne układy, oddziałujące jeden na drugi, i w zależności od zainteresowań i przekonań badacza jeden traktowano jako swego rodzaju zmienną zależną, a drugi jako niezależną. Kiedy indziej wskazywano raczej, że obie te sfery są w gruncie rzeczy mocno ze sobą zrośnięte i pojęcia gospodarki oraz kultury traktować należy raczej jako nazwy różnych aspektów tej samej rzeczywistości. (...) Zebrane w tym tomie teksty w żadnej mierze nie pretendują do wyczerpującego opisu polskiej kultury ekonomicznej. Stanowią raczej wyraz osobistego zaangażowania poszczególnych Autorów w rozważania dotyczące określonych obszarów problemowych, niż próbę systematycznej analizy związków między polską kulturą i gospodarką. Tym niemniej redaktorzy tego tomu mają nadzieję, że przedstawione teksty przyczynią się do ożywienia zainteresowania tą problematyką, w ich mniemaniu niezmiernie ważką, a jednocześnie jak dotąd raczej zaniedbywaną w polskim dyskursie naukowym.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10718.VI.6 [Czytelnia A] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 445-455.
„Sprzedaż, marketing, biznes. Reguły i realia” to pozycja obowiązkowa dla osób związanych z szeroko pojętym handlem. Początkującym przedsiębiorcom dostarczy kompleksowych informacji z zakresu sprzedaży i pomoże zbudować swoją koncepcję biznesu, zaś czynnym handlowcom pozwoli uporządkować wiedzę i skłoni do przemyśleń i ewentualnych korekt dotychczasowych metod sprzedażowych. Autor łączy dyscyplinę wywodu naukowego z lekkością pióra i erudycją, a jako doświadczony przedsiębiorca urozmaica tekst książki licznymi przykładami z życia i relacjami z osobistych doświadczeń.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16273.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 137-142.
Autor jest znanym ekspertem z dziedziny etyki. W książce w sposób przyjazny czytelnikowi opisuje: podstawowe pojęcia etyczne i miejsce etyki zawodowej w świecie wartości; relacje między firmą a organami władzy, głównie patologie występujące w tym środowisku; relacje pracownik - firma (fazy pozyskania pracownika i relacje władz z firmą jako całością); funkcjonowanie człowieka w organizacji, relacje z przełożonym, mobbing; relacje firmy z klientem, etyczną promocję i reklamę; relacje firmy z szeroko rozumianym otoczeniem; relacje partnerów w biznesie, etykę negocjacji; etyczne aspekty relacji mistrz-uczeń.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15123.II.2 [Czytelnia A] (1 egz.)
Book
In basket
(Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu = Research Papers of Wrocław University of Economics, ISSN 1899-3192 ; nr 329.)
Bibliogr. przy rozdz.
W niniejszym opracowaniu zaprezentowano 36 wyselekcjonowanych artykułów odnoszących się do podejmowanych w rachunkowości działań na rzecz zrównoważonego rozwoju. Pochodzą one z wielu uznanych ośrodków naukowych w Polsce, co potwierdza wzrost znaczenia tej koncepcji również i w naszym kraju. Na ostateczny kształt niniejszej publikacji niewątpliwy wpływ miały konstruktywne uwagi i sugestie sformułowane przez Recenzentów – każdy artykuł był bowiem opiniowany przez dwóch Recenzentów w systemie tzw. podwójnej anonimowości.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16274.VIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Nowoczesny podręcznik do zarządzania dla wszystkich, którzy chcą być "menedżerami jutra", przygotowanymi do podejmowania współczesnych wyzwań związanych ze zmiennością otoczenia, globalizacją, zarządzaniem wiedzą, budowaniem potencjału społecznego, zarządzaniem międzykulturowym. Książka napisana jest przystępnym językiem, bogato ilustrowana rysunkami i przykładami z praktyki polskich przedsiębiorstw.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11511.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12745.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
"Publikacja zawiera kompleksowy przegląd procesu kadrowego. [...] Prof. Z. Ściborek w sposób dojrzały, przemyślany i metodologicznie konsekwentny analizuje zagadnienia związane z personalną funkcją różnego typu organizacji. Czytelnik znajdzie tu odpowiedzi na pytania: Jak pozyskiwać pracowników do organizacji? Jak skutecznie zarządzać personelem? Jak szkolić pracowników? Jak motywować personel do efektywnej pracy? W książce zostały przedstawione również relacje między zarządzaniem zasobami ludzkimi a kulturą organizacji oraz kwestie oceny pracowników. Monografia została przygotowana w sposób profesjonalny, napisana językiem przystępnym i komunikatywnym." (z recenzji prof. dr. hab. Rafała B. Kuca)
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 10717.IX.4 [Magazyn 1], P.11995 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9095.IX.4 [Wypożyczalnia C], P.11994.IX.4 [Wypożyczalnia C] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10716.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again