Sorting
Source
Books
(3)
Form of Work
Książki
(3)
Status
available
(3)
only on-site
(3)
Branch
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(3)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(3)
Author
Jung Bohdan (1953- )
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Marczewska-Rytko Maria (1962- )
(1)
Molęda-Zdziech Małgorzata
(1)
Zaorska Anna
(1)
Year
2010 - 2019
(3)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(3)
Language
Polish
(3)
Subject
CYBERPRZEMOC
(1)
Ekonomia
(1)
Gospodarka cyfrowa
(1)
INNOWACJE
(1)
Marketing
(1)
PRZESTĘPSTWO KOMPUTEROWE
(1)
RUCHY SPOŁECZNE
(1)
TWÓRCZA DESTRUKCJA
(1)
Domain
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Słowo kluczowe
era cyfrowa
(3)
cyberterroryzm
(1)
gospodarka cyfrowa
(1)
haktywizm
(1)
innowacyjność
(1)
kreatywność
(1)
marketing
(1)
rynek
(1)
3 results Filter
Book
In basket
(Demokracja Bezpośrednia.)
(Ruchy Społeczne i Polityczne.)
Tematyka haktywizmu jest nowatorskim obszarem badawczym zwłaszcza w naukach społecznych. Zagadnienie to jest najczęściej analizowane w wąskim zakresie, jako przyczynek albo wycinek. Dlatego zgromadzenie w jednym miejscu tekstów na ten temat należy uznać za inicjatywę ważną i innowacyjną. Wypełniona zostanie w ten sposób pewna nisza badawcza powstała na styku problematyki społecznej i technologicznej. Takie międzyobszarowe oraz interdyscyplinarne podejście do haktywizmu gwarantuje szerokie zainteresowanie ze strony czytelników: teoretyków i praktyków zajmujących się e-demokracją. Układ pracy jest klarowny i raczej symetryczny. W trzyczęściowej konstrukcji książki widać wszechstronne ujęcie tytułowego zagadnienia. Redaktor wydania zebrała teksty, które - choć zróżnicowane pod względem wartości naukowej - stanowią logiczną całość i mieszczą się zasadniczo w dwóch obszarach badawczych, które po części wprowadzającej obejmują, zgodnie z tytułami, analizę aktywizmu w erze cyfrowej i w cyberprzestrzeni. Z recenzji wydawniczej prof. dra hab. Andrzeja Piaseckiego
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14283.X.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15196.X.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz.
Pracownicy Instytutu Studiów Międzynarodowych i innych jednostek Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, wraz z grupą Doktorantów i Współpracowników, w ostatnich latach ukierunkowali badania naukowe na przebieg, przejawy i różnorodne konsekwencje obecnej rewolucji cyfrowej. Analiza tych przełomowych i wielopłaszczyznowych przemian - w ujęciu zmodernizowanej koncepcji twórczej destrukcji J.A. Schumpetera - stwarza też dalsze możliwości badawcze w zakresie pobudzania kreatywności i innowacyjności różnych podmiotów w celu zwiększania korzyści ekonomicznych i społecznych. Wspieranie zdolności innowacyjnych na różnych poziomach aktywności ludzi i grup podmiotów gospodarczych staje się ważnym zadaniem polityki publicznej w dobie rewolucji cyfrowej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14744.IX.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15478.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Tytuł oryginału : "Marketing 4.0 : Moving from Traditional to Digital" 2017.
W Marketingu 4.0 pokazują nam, jak świadomych konsumentów przekształcić w naszych orędowników. Tradycyjna ścieżka prowadząca do zakupu (rozbudzenie świadomości, przykucie uwagi, zadawanie pytań i działanie) została poszerzona o etap orędownictwa, gdyż opinie naszych krewnych i znajomych mają ogromny wpływ na nasze decyzje zakupowe. W pełni uaktualniony opis owej ścieżki tłumaczy mechanizm działania orędownictwa, wyjaśnia, jak do niego zachęcać, oraz przedstawia strategie budowania spersonalizowanego doświadczenia konsumenckiego przy pomocy skutecznych pomiarów i innowacyjnych najlepszych praktyk marketingowych. Przejście od marketingu tradycyjnego do cyfrowego nie jest wcale trudne, jeśli mamy do dyspozycji oferowane w książce praktyczne porady i intuicyjne wyjaśnienia, które można natychmiast zastosować. Podsumowanie na koniec każdego rozdziału zawiera skrót najważniejszych tematów, by książka jeszcze lepiej sprawdziła się w roli codziennego przewodnika i punktu odniesienia. Pytania skłaniające do refleksji mają na celu sprowokowanie czytelnika do wejścia na drogę własnych odkryć, a także właściwe pokierowanie dyskusją, gdy nadejdzie czas zapoznania z nowym podejściem całej organizacji.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 17440.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 17439.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again