Sorting
Source
Books
(2)
Form of Work
Książki
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Status
only on-site
(2)
available
(1)
Branch
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(1)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(2)
Author
Bereźnicki Franciszek (1937- )
(1)
Błażejewski Wojciech
(1)
Year
2020 - 2025
(1)
2010 - 2019
(1)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(2)
Language
Polish
(2)
Subject
Blok matematyczno-przyrodniczy
(1)
Cele kształcenia
(1)
Metody nauczania
(1)
NAUCZANIE
(1)
Podstawa programowa
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Technika (przedmiot szkolny)
(1)
Genre/Form
Opracowanie
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
Domain
Edukacja i pedagogika
(1)
Słowo kluczowe
cele kształcenia
(2)
cele nauczania
(2)
dydaktyka
(1)
formy kształcenia
(1)
historia
(1)
kształcenie
(1)
metody nauczania
(1)
metody uczenia się
(1)
moduł przyrodniczo-techniczny
(1)
nauczanie
(1)
nauczanie całościowe
(1)
nauka domowa
(1)
niepowodzenia szkolne
(1)
ocenianie
(1)
podstawa programowa
(1)
pomiar kształcenia
(1)
praca dydaktyczna
(1)
program nauczania
(1)
tok lekcji
(1)
uczenie się
(1)
uczeń zdolny
(1)
zajęcia pozalekcyjne
(1)
zasady nauczania
(1)
środki kształcenia
(1)
2 results Filter
Book
In basket
Bibliografia na stronach 241-242.
W treści opracowania, którego głównym celem jest zachęcenie studentów do samodzielnych poszukiwań sposobów integrowania - scalania wiedzy przedmiotowej w atrakcyjne dla uczniów kompleksy - moduły - zawarto szereg refleksji, wskazówek i przykładów praktycznych. Nauczania całościowe (zintegrowane) oraz przedmiotowe nie muszą wykluczać się wzajemnie, ale stanowić dopełniające się modele dydaktyczne na różnych szczeblach edukacji. [Ze wstępu]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 19896.V.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 277-289.
W książce autor określa wartości i definiuje cele edukacji w szkolnictwie ogólnokształcącym. Istotną sprawą jest respektowanie zasady podmiotowości ucznia i jego wielostronnej aktywności w procesie uczenia sie i nauczania. Nie mniej ważnym zagadnieniem jest samodzielne uczenie się, którego podstawą jest znajomość metod uczenia się. W związku z tym jawi się potrzeba opracowania teorii kształcenia dotyczącej prawidłowości rządzących procesem nauczania i uczenia się w szkolnictwie ogólnokształcącym. Książka ujmuje również podstawowe umiejętności dydaktyczne pracy nauczyciela.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11181.V.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12224.V.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again