Sorting
Source
Books
(2)
Form of Work
Książki
(2)
Status
available
(3)
only on-site
(2)
Branch
Biblioteka Główna. Magazyny
(2)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(1)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(2)
Author
Jolly Adam
(1)
Lubiński Marek
(1)
Zawadzka Anna (anglistka)
(1)
Year
2000 - 2009
(2)
Country
Poland
(2)
Language
Polish
(2)
Subject
INNOWACJE
(1)
KONIUNKTURA
(1)
RYNEK
(1)
Genre/Form
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
PORADNIKI
(1)
Słowo kluczowe
badania rynku
(2)
analiza koniunktury
(1)
cykl koniunkturalny
(1)
innowacje
(1)
koniunktura gospodarcza
(1)
konkurencyjność
(1)
marka
(1)
marketing
(1)
marketing bezpośredni
(1)
myślenie kreatywne
(1)
transfer technologii
(1)
własność intelektualna
(1)
2 results Filter
Book
In basket
Analiza koniunktury i badanie rynków / Marek Lubiński. - Wyd. 2 poszerz. - Warszawa : "Elipsa", 2004. - 293 s. : tab., wykr. ; 24 cm.
Na książce błędny ISBN.
"Książka jest nie tylko bardzo logiczna i spójna. Zawiera także wszystkie najważniejsze aspekty empirycznych analiz koniunktury gospodarczej i badań rynku. Istotnym walorem merytorycznym pracy jest również bardzo udana synteza rozważań o charakterze ogólnym z potrzebami zgłaszanymi przez praktykę gospodarczą. Książka stanowi znakomitą podstawe do prowadzenia samodzielnych analiz procesów decyzyjnych podejmowanych przez konsumentów w warunkach zmieniających się w czasie elementów otoczenia."
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12633 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12632.VIII.4.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13703.VIII.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Onepress Exclusive)
Tyt. oryg.: From idea to profit, 2005.
Indeks.
Kiedyś Twój rynek zapełni się konkurentami. Będziesz chciał się od nich odciąć: stworzyć niezrównany produkt i wkroczyć na niezajęty teren. Już teraz pomyśl, jak to zrobisz. Jak znajdziesz nowe pomysły i jak wybierzesz najlepsze z nich? Jak zamienisz ideę w gotowy produkt? I najważniejsze: jak wykorzystasz wartość handlową pomysłu i jak wytworzysz zysk? Odpowiedzi znajdziesz w tej książce.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 14203 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14202.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again