Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(3)
Forma i typ
Książki
(2)
E-booki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
tylko na miejscu
(1)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(2)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(2)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(2)
Autor
Domagała Aneta
(1)
Mirecka Urszula
(1)
Oczkoś Mirosław (1970- )
(1)
Sołtys-Chmielowicz Anna
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(2)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Odbiorca
Logopedzi
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Dziecko w wieku przedszkolnym
(1)
Dziecko w wieku wczesnoszkolnym
(1)
Język polski
(1)
LOGOPEDIA
(1)
Logopedia
(1)
MOWA
(1)
Mowa
(1)
Wymowa
(1)
Gatunek
Monografia
(1)
Podręcznik
(1)
Poradnik
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Językoznawstwo
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Słowo kluczowe
artykulacja
(3)
mowa
(2)
zaburzenia mowy
(2)
dyslalia
(1)
dzieci
(1)
komunikacja
(1)
logopedia
(1)
rozwój mowy
(1)
wada wymowy
(1)
3 wyniki Filtruj
E-book
W koszyku
Do udostępniania na czytniku e-book.
Bibliografia na stronach 277-[278].
Mirosław Oczkoś, aktor, trener biznesu, specjalista od wystąpień publicznych i emisji głosu uczy jak mówić tak, by nas rozumiano. Niezależnie od tego, czy wypowiadamy się na zebraniu w pracy, czy dyskutujemy w gronie znajomych, chcemy mówić tak, by nasze słowa przynosiły zamierzony efekt. Do tego zaś potrzebne jest nie tylko właściwe formułowanie myśli, ale także – a może przede wszystkim! – odpowiednia artykulacja. Mirosław Oczkoś od lat prowadzi warsztaty mówienia i pracy głosem, a swoją imponującą wiedzę i doświadczenie przelewa na karty Sztuki dobrego mówienia. Zawartą w książce teorię wykłada przystępnie i z humorem, podpierając ją zastępem ćwiczeń i praktycznych wskazówek.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.166.III.10 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Logopedia XXI wieku)
Bibliografia, netografia na stronach 409-462. Indeks.
"Logopedia przedszkolna i szkolna. T.1" skupia się na rozwoju sprawności językowych i podstawowych problemach logopedycznych. Tom zawiera dwie części. Pierwsza część – mowa dziecka w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym - skupia się na rozwoju sprawności artykulacyjnych, wiadomości o fonotaktyce i fonostatyce w teorii i praktyce logopedycznej, informacje o nienormatywnych dźwiękowych realizacji fonemów języka polskiego u dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym, o rozwoju sprawności prozodycznych, sprawności leksykalno-semantycznych w rozwoju mowy. Rozdział ten zawiera również informacje o rozwoju sprawności słowotwórczych, fleksyjnych i dialogowych oraz narracyjnych i mowy w warunkach bilingwizmu. Jest tu również opisana sprawność syntaktyczna dzieci w wieku przedszkolnym. Druga część książki omawia najczęstsze zaburzenia mowy u dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym, w tym uwarunkowania, symptomy i typologie zjawisk. Są to m.in. zaburzenia artykulacji, niepłynność mówienia i zaburzenia rozwoju językowego (w tym ich przyczyny, symptomatologia i klasyfikacje).
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 23139.IV.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Brak informacji o dostępności: sygn. 23138.IV.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 193-199.
Niniejsza praca podejmuje próbę możliwie pełnego opracowania problematyki związanej z wadami wymowy. Pierwszych pięć rozdziałów przedstawia wszystkie funkcjonujące klasyfikacje zaburzeń artykulacyjnych, porządkuje je i w miarę możliwości ocenia. Na część poświęconą diagnozie składają się przegląd stanowisk na temat przyczyn nieprawidłowej artykulacji oraz metodyka badań. Najobszerniejszą część książki stanowi charakterystyka wad konkretnych głosek i grup głosek oraz sposobu prowadzenia terapii. Swego rodzaju ilustracją omawianych zagadnień są szczegółowe opisy przypadków, które pokazują sposób przeprowadzenia analizy pozwalającej na dokładne wypunktowanie trudności dziecka i ustalenie planu terapii, a także inne przykłady, pokazujące przebieg terapii u wybranych pacjentów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8356 [Magazyn 1], 9729 [Magazyn 2] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12013.IV.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13156.IV.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej