Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
dostępne
(3)
tylko na miejscu
(3)
wypożyczone
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(2)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(3)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(3)
Autor
Gabrusewicz Wiktor
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Krzyżanowska Magdalena
(1)
Opolski Krzysztof (1948- )
(1)
Waśniewski Krzysztof (1968- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(2)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(2)
Księgowi
(1)
Nauczyciele
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Temat
Analiza finansowa
(1)
Analiza rynku
(1)
Analiza ryzyka
(1)
Badania rynku
(1)
Biznesplan
(1)
Marketing
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Ryzyko gospodarcze
(1)
Strategia marketingowa
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Podręcznik
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Słowo kluczowe
analiza otoczenia
(3)
analiza finansowa
(1)
analiza kosztów
(1)
analiza rynku
(1)
biznesplan
(1)
marketing
(1)
przychód
(1)
rynek
(1)
strategia marketingowa
(1)
zasoby w przedsiębiorstwie
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Biznesplan : jak go budować i analizować / Krzysztof Opolski, Krzysztof Waśniewski. - Wydanie VII. - Warszawa : CeDeWu, 2024. - 158 stron : wykresy ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 157-158.
Niniejsza książka napisana została z myślą o tych, którzy muszą sprowadzić mniej lub bardziej złożone problemy menedżerskie, w tym założenie lub rozwój własnego przedsiębiorstwa, do podstawowego pytania: Czy to się opłaci? Pokazano tu, na praktycznych przykładach konkretnych przedsiębiorstw, jak stosować metody planowania biznesowego w różnych sytuacjach i do różnych celów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 23986.IX.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 23985.IX.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing : sztuka konkurowania i współpracy / redakcja Lechosław Garbarski, Magdalena Krzyżanowska. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Poltext, 2023. - 522 strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Podręcznik marketingu przeznaczony dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych w ramach przedmiotu Podstawy marketingu, Marketing, Zarządzanie marketingowe oraz innych przedmiotów specjalnościowych, uczestników studiów po-dyplomowych w zakresie zarządzania, praktyków gospodarczych samodzielnie poznających problematykę marketingu oraz dydaktyków szkół wyższych oraz średnich szkół ekonomicznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18731.IX.16.3 [Magazyn 1], P.18730.IX.16.3 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22945.IX.16.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22944.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Metody analizy finansowej przedsiębiorstwa / Wiktor Gabrusewicz. - [Warszawa] : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, [copyright 2019]. - 305 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 302-305.
Książka zawiera syntetyczny opis poszczególnych zagadnień objętych analizą finansową w przedsiębiorstwie, a następnie ukazuje podstawowe metody analizy finansowej odnoszące się do rozpatrywanych zjawisk. Współczesna analiza finansowa musi być nie tylko analizą retrospektywną, ale także prospektywną, dostarczającą podstaw do podjęcia decyzji odnoszących się do przyszłości. Aby wykorzystać w pełni analizę finansową, należy dokładnie poznać złożoność zjawisk występujących w przedsiębiorstwie oraz w jego otoczeniu, a także nabyć umiejętność posługiwania się metodami tej dyscypliny naukowej. Zawartość książki ujęto w kilku grupach problemowych: • teoretyczno-metodyczne aspekty analizy finansowej przedsiębiorstwa, • metody analizy zasobów majątkowych i kapitałowych przedsiębiorstwa, • metody analizy kategorii strumieniowych, tj. przychodów, kosztów i wyniku finansowego, • metody analizy wskaźnikowej, • syntetyczne podejście analizy finansowej do oceny zdolności przedsiębiorstwa do rozwoju.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.18233.VIII.5 [Magazyn 1] (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 20282.VIII.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20281.VIII.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej