Sorting
Source
Books
(3)
Form of Work
Książki
(3)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje naukowe
(2)
Status
available
(3)
only on-site
(3)
unavailable
(2)
Branch
Biblioteka Główna. Magazyny
(2)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(3)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(3)
Author
Gabrusewicz Wiktor
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Krzyżanowska Magdalena
(1)
Opolski Krzysztof (1948- )
(1)
Waśniewski Krzysztof (1968- )
(1)
Year
2020 - 2025
(2)
2010 - 2019
(1)
Time Period of Creation
2001-
(3)
Country
Poland
(3)
Language
Polish
(3)
Audience Group
Szkoły wyższe
(2)
Księgowi
(1)
Nauczyciele
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Subject
Analiza finansowa
(1)
Analiza rynku
(1)
Analiza ryzyka
(1)
Badania rynku
(1)
Biznesplan
(1)
Marketing
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Ryzyko gospodarcze
(1)
Strategia marketingowa
(1)
Subject: time
2001-
(1)
Subject: place
Polska
(1)
Genre/Form
Podręcznik
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Opracowanie
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Słowo kluczowe
analiza otoczenia
(3)
analiza finansowa
(1)
analiza kosztów
(1)
analiza rynku
(1)
biznesplan
(1)
marketing
(1)
przychód
(1)
rynek
(1)
strategia marketingowa
(1)
zasoby w przedsiębiorstwie
(1)
3 results Filter
Book
In basket
Biznesplan : jak go budować i analizować / Krzysztof Opolski, Krzysztof Waśniewski. - Wydanie VII. - Warszawa : CeDeWu, 2024. - 158 stron : wykresy ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 157-158.
Niniejsza książka napisana została z myślą o tych, którzy muszą sprowadzić mniej lub bardziej złożone problemy menedżerskie, w tym założenie lub rozwój własnego przedsiębiorstwa, do podstawowego pytania: Czy to się opłaci? Pokazano tu, na praktycznych przykładach konkretnych przedsiębiorstw, jak stosować metody planowania biznesowego w różnych sytuacjach i do różnych celów.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 23986.IX.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 23985.IX.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Marketing : sztuka konkurowania i współpracy / redakcja Lechosław Garbarski, Magdalena Krzyżanowska. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Poltext, 2023. - 522 strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Podręcznik marketingu przeznaczony dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych w ramach przedmiotu Podstawy marketingu, Marketing, Zarządzanie marketingowe oraz innych przedmiotów specjalnościowych, uczestników studiów po-dyplomowych w zakresie zarządzania, praktyków gospodarczych samodzielnie poznających problematykę marketingu oraz dydaktyków szkół wyższych oraz średnich szkół ekonomicznych.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.18731.IX.16.3 [Magazyn 1], P.18730.IX.16.3 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 22945.IX.16.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 22944.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Metody analizy finansowej przedsiębiorstwa / Wiktor Gabrusewicz. - [Warszawa] : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, [copyright 2019]. - 305 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 302-305.
Książka zawiera syntetyczny opis poszczególnych zagadnień objętych analizą finansową w przedsiębiorstwie, a następnie ukazuje podstawowe metody analizy finansowej odnoszące się do rozpatrywanych zjawisk. Współczesna analiza finansowa musi być nie tylko analizą retrospektywną, ale także prospektywną, dostarczającą podstaw do podjęcia decyzji odnoszących się do przyszłości. Aby wykorzystać w pełni analizę finansową, należy dokładnie poznać złożoność zjawisk występujących w przedsiębiorstwie oraz w jego otoczeniu, a także nabyć umiejętność posługiwania się metodami tej dyscypliny naukowej. Zawartość książki ujęto w kilku grupach problemowych: • teoretyczno-metodyczne aspekty analizy finansowej przedsiębiorstwa, • metody analizy zasobów majątkowych i kapitałowych przedsiębiorstwa, • metody analizy kategorii strumieniowych, tj. przychodów, kosztów i wyniku finansowego, • metody analizy wskaźnikowej, • syntetyczne podejście analizy finansowej do oceny zdolności przedsiębiorstwa do rozwoju.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
All copies are currently on loan: sygn. P.18233.VIII.5 [Magazyn 1] (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
All copies are currently on loan: sygn. 20282.VIII.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 20281.VIII.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again