Sorting
Source
Books
(2)
Form of Work
Książki
(2)
Status
available
(3)
only on-site
(2)
Branch
Biblioteka Główna. Magazyny
(2)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(1)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(2)
Author
Keller Kevin Lane (1956- )
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Mruk Henryk
(1)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(1)
Rószkiewicz Małgorzata
(1)
Strzyżewska Marianna
(1)
Zawiślak Marek
(1)
Środa Jacek
(1)
Year
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(1)
Country
Poland
(2)
Language
Polish
(2)
Subject
MARKETING
(2)
Genre/Form
PODRĘCZNIKI
(1)
Słowo kluczowe
analiza marketingowa
(2)
marketing
(2)
analiza SWOT
(1)
badania marketingowe
(1)
handel detaliczny
(1)
handel hurtowy
(1)
kanały marketingowe
(1)
komunikacja marketingowa
(1)
konkurencyjność
(1)
konsument
(1)
logistyka
(1)
marka
(1)
marketing bezpośredni
(1)
marketing szeptany
(1)
planowanie marketingowe
(1)
reklama
(1)
relacje z klientem
(1)
rozpoznanie rynku
(1)
strategia marketingowa
(1)
usługi
(1)
zarządzanie marketingowe
(1)
2 results Filter
Book
In basket
Analiza jest czymś więcej niż tylko stosowaniem gotowych narzędzi. Jest to także umiejętność dobierania narzędzi oraz ich tworzenia, jeśli istnieje taka potrzeba. Analityk jest głównym narzędziem pomiaru. Książka traktuje o tych obszaraKsiążka nie jest typowym podręcznikiem. Nie koncentruje się bowiem na wydobyciu tych poglądów, które są powszechnie przyjęte w literaturze. Przedstawia te, które z punktu widzenia przyjętej koncepcji pracy są istotne. Nie zawiera też właściwych dla podręczników ćwiczeń i zadań., które wymagały uporządkowania i uzupełnienia, i są istotne dla marketingu. Są to głównie analiza klientów i analiza marketingu mix. Ponadto dodana została analiza sprzedaży, jako punkt wyjścia do kolejnych analiz marketingowych oraz analiza SWOT.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.1480 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 2912.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Na s. tyt.: Na podstawie najnowszego 14. wyd. oryginału.
Tyt. oryg.: Marketing management, 2011.
Indeksy.
Książka traktuje o zagadnieniach składających się na nowoczesne, przystosowane do realiów XXI wieku zarządzanie marketingowe, obejmujących: budowanie strategii i planów marketingowych, docieranie do trafnych ustaleń badawczych i skuteczne mierzenie efektów działań, utrzymywanie kontaktów z klientami, budowanie silnych marek, kształtowanie ofert rynkowych, dostarczanie i komunikowanie wartości oraz tworzenie podstaw długofalowego wzorstu. Umiejętne łączenie teorii z praktyką oraz mnóstwo najbardziej aktualnych przykładów z życia to dodatkowe atuty tego wydania.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12413.IX.16 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12414.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13574.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again