Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(159)
Forma i typ
Książki
(157)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Rejestracje audio i wideo
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(144)
dostępne
(74)
nieokreślona
(2)
wypożyczone
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(16)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(59)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(146)
Autor
Evans Virginia
(53)
Dooley Jenny
(35)
Zemach Dorothy E
(8)
Edwards Lynda
(7)
Obee Bob
(7)
Bideleux Sarah
(4)
Fowler W.S
(4)
Mackie Gill
(4)
Stephens Mary
(4)
Allsop Carole
(3)
Kingsley Sophie
(3)
Little Mark
(3)
Mann Malcolm
(3)
Robinson Anne
(3)
Taylore-Knowles Steve
(3)
Wright Andrew
(3)
Brookes Gay
(2)
Cohen Robert
(2)
Copage Judy
(2)
Cummings Martha Clark
(2)
Gillespie Paula
(2)
Hogue Ann
(2)
Hughes Stacey H
(2)
Hyland Ken
(2)
Jordan R. R
(2)
Leki Ilona
(2)
Lerner Neal
(2)
Macpherson Robin (1952- )
(2)
May Peter
(2)
Miller Judy L
(2)
Oshima Alice
(2)
Smalzer William R
(2)
Sullivan Patrick 1956-
(2)
Tinberg Howard B. 1953-
(2)
Withrow Jean (1937- )
(2)
Arndt Valerie (1943- )
(1)
Bailey Stephen
(1)
Baugh L. Sue
(1)
Beatty Ken
(1)
Bixby Jennifer
(1)
Boyle Mike
(1)
Brookes Arthur
(1)
Broudy Daniel
(1)
Brown Kristine
(1)
Chamot Anna Uhl
(1)
Chodkiewicz Halina
(1)
Combs Martha
(1)
Cory Hugh (1954- )
(1)
Cushing Weigle Sara
(1)
Davis Fiona
(1)
Day Robert A
(1)
Dean Deborah 1952-
(1)
Dixon Chris Jennings 1946-
(1)
Dąbrowska Izabela
(1)
Evans Virginia (1945- )
(1)
Ferris Dana R. (1960- )
(1)
Fitzgerald Lauren
(1)
Fountas Irene C
(1)
Ghulldu Lisa A
(1)
Gopen George D
(1)
Grellet Francoise
(1)
Grundy Peter
(1)
Haines Simon
(1)
Hampton Ashan R
(1)
Harmer Jeremy (1947- )
(1)
Haynes John (1936- )
(1)
Hays Judith C
(1)
Hedgcock John S
(1)
Hedge Tricia
(1)
Hill David. A
(1)
Hinkel Eli
(1)
Hood Susan (1952- )
(1)
Hyland Fiona
(1)
Ianetta Melissa
(1)
Islam Carlos
(1)
Kingsley Sophie. use of English
(1)
Kingsley Sophie. writing
(1)
Kisslinger Ellen
(1)
Knight Paul
(1)
Kroll Barbara
(1)
Lee W. R
(1)
Lennon Paul 1951-
(1)
Les'kìv Alìna Zenovìïvna
(1)
Lindsay Cora
(1)
Macpherson Robin
(1)
Moore-Hart Margaret A
(1)
Oermann Marilyn H
(1)
Palmer Graham
(1)
Peregoy Suzanne F
(1)
Pinnell Gay Su
(1)
Polette Keith
(1)
Raimes Ann
(1)
Roche Marc
(1)
Rumisek Lisa A
(1)
Scanion Jaimie
(1)
Seely John 1941-
(1)
Shaw Stuart D
(1)
Stanley Graham
(1)
Storton Lara
(1)
Taylor Linda K
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(80)
2000 - 2009
(62)
1990 - 1999
(14)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(37)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Wielka Brytania
(67)
Polska
(62)
Kiribati
(7)
Stany Zjednoczone
(6)
Illinois (USA)
(4)
Nowy Jork (stan) (USA)
(3)
nieznany (us)
(3)
Anglia
(2)
Massachusetts (USA)
(2)
Kanada
(2)
Język
angielski
(90)
polski
(68)
Odbiorca
Poziom zaawansowany
(11)
Poziom wyższy średniozaawansowany
(7)
Poziom profesjonalny
(4)
B2 poziom biegłości językowej
(3)
C1 (poziom biegłości językowej)
(3)
C1 poziom biegłości językowej
(3)
B2 (poziom biegłości językowej)
(1)
Nauczyciele języka angielskiego
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
JĘZYK ANGIELSKI
(92)
Język angielski
(54)
Nauczanie języków obcych
(22)
Nauczanie
(19)
Pisanie
(14)
CAE (certyfikat językowy)
(6)
Egzaminy
(6)
B2 (poziom biegłości językowej)
(4)
Gramatyka
(4)
C1 (poziom biegłości językowej)
(3)
Tutoring
(3)
Czytanie
(2)
Edytorstwo
(2)
FCE (certyfikat językowy)
(2)
Korekta
(2)
Metody nauczania
(2)
RETORYKA
(2)
Raport
(2)
Retoryka
(2)
Strategie uczenia się
(2)
CZYTANIE ze ZROZUMIENIEM
(1)
CZYTELNICTWO MŁODZIEŻOWE
(1)
Chęć komunikowania się
(1)
DYSERTACJE NAUKOWE
(1)
EDYTORSTWO
(1)
Educational technology
(1)
Esej
(1)
GRY EDUKACYJNE
(1)
INTERPUNKCJA ANGIELSKA
(1)
JĘZYKI
(1)
JĘZYKOZNAWSTWO
(1)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(1)
Język ojczysty
(1)
Język specjalistyczny
(1)
Języka angielski
(1)
Kultura
(1)
LITERATURA
(1)
Language and languages
(1)
Literatura angielska
(1)
NAUKA
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
OPOWIADANIE
(1)
Open Access
(1)
PISANIE
(1)
PORADNIKI
(1)
Pielęgniarki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Sprawność językowa
(1)
Temat: czas
2001-
(7)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Rosja
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI
(39)
Podręcznik
(24)
Monografia
(3)
Praca zbiorowa
(1)
Program edukacyjny
(1)
Skrypt (typ publikacji)
(1)
Dziedzina i ujęcie
Językoznawstwo
(35)
Edukacja i pedagogika
(32)
Literaturoznawstwo
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Nauka i badania
(1)
Słowo kluczowe
writing
(154)
reading
(67)
English language
(64)
teaching
(60)
speaking
(57)
listening
(54)
grammar
(36)
advanced level
(16)
CAE
(13)
CPE
(13)
English
(11)
upper-intermediate level
(11)
intermediate level
(10)
learning
(10)
teacher's book
(9)
FCE
(8)
vocabulary
(8)
writing skills
(8)
use of English
(6)
elementary level
(5)
practice test
(5)
pre-intermediate level
(5)
rhetoric
(5)
basic level
(4)
foreign speakers
(4)
language
(4)
literature
(4)
second language
(4)
study and teaching
(4)
B2
(3)
C1 (poziom biegłości językowej)
(3)
academic English
(3)
essay
(3)
exam practice
(3)
language skills
(3)
pronunciation
(3)
tutoring
(3)
C1
(2)
ELT
(2)
ESP
(2)
academic essay
(2)
assessment
(2)
composition
(2)
handwriting
(2)
literacy
(2)
peer teaching
(2)
practical exam
(2)
proofreading
(2)
report writing
(2)
study
(2)
testing
(2)
translation
(2)
tutor
(2)
writing centers
(2)
B2 (poziom biegłości językowej)
(1)
English in use
(1)
English punctuation
(1)
Open Access
(1)
TOEFL
(1)
academic writing
(1)
acquisition
(1)
article
(1)
book
(1)
business English
(1)
children
(1)
classroom managment
(1)
composition and exercises
(1)
computer
(1)
conversation
(1)
copyediting
(1)
copying
(1)
creative writing
(1)
critical essay
(1)
culture
(1)
curriculum planning
(1)
czytanie
(1)
drama
(1)
editing
(1)
educational games
(1)
essays
(1)
evaluation
(1)
exercise
(1)
foreign language
(1)
games
(1)
guidebook
(1)
handbook
(1)
handwritting
(1)
integrating technology
(1)
journal
(1)
język obcy
(1)
language learning
(1)
language teaching
(1)
learning community
(1)
learning strategies
(1)
letter
(1)
linguistics
(1)
literary form
(1)
media
(1)
method
(1)
native language
(1)
159 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
New Fowler Proficiency Writing Skills is a two-part course providing thorough coverage and practice of the skills and techniques needed to achieve success in the writing paper of the revised Proficiency examination.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4387.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
New Fowler Proficiency Writing Skills is a two-part course providing thorough coverage and practice of the skills and techniques needed to achieve success in the writing paper of the revised Proficiency examination.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5108.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
New Fowler Proficiency Writing Skills is a two-part course providing thorough coverage and practice of the skills and techniques needed to achieve success in the writing paper of the revised Proficiency examination.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4388.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
New Fowler Proficiency Writing Skills is a two-part course providing thorough coverage and practice of the skills and techniques needed to achieve success in the writing paper of the revised Proficiency examination.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5109.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Expectations : teaching writing from the reader's perspective / George D. Gopen. - New York : Pearson Education, 2004. - XX, 395 stron : ilustracje ; 23 cm.
Forma i typ
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Słowo kluczowe: teaching writing pedagogy
Bibliografia strony 387-390.
​By exploring and explaining the perceptive patterns that readers of English follow in their interpretive process, this rhetoric approaches the task of teaching writing from the perspective of readers. As a result, students learn how to write with conscious knowledge of reader’s expectations.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17497.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Proofreading Power : skills & drills / Ashan R. Hampton. - Arkansas : Cornerstone Publishing, copyright 2018. - XIV, 123 strony ; 24 cm.
Can you catch mistakes in your own writing? Can you identify and correct common writing errors? Would you like to become an effective proofreader for personal growth or profit? Before you write a book, launch a business or start a side-hustle, you must learn to produce error-free writing. "Proofreading Power: Skills & Drills" provides essential rules, guidelines and tips to quickly boost your editing prowess. Train your eye to catch mistakes in the smallest of details with practical exercises on grammar, mechanics, usage, punctuation and spelling. Try your hand at correcting everyday writing samples, such as essay responses, job descriptions, business letters, and blog articles.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22421.XXIV.14.4 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia strony 547-560. Indeksy.
The Oxford Guide for Writing Tutors introduces two conversations to the tutor's preperation, one about the creation of knowledge in writing programs, the other about tutor research. This approach to tutor training provides several benefits. First, it allows tutors to test their theories ofwhat might work in a writing center session and helps them to move professional conversation towards why such things happen. They bridge the theory-practice divide that often frustrates both novices and experiences tutors. By conducting research to answer such questions, tutors can help themselves, the writers with whom they work, their fellow tutors - and the writers with whom they work. And, further, this approach gives the reader new methods for appreciating and critiquing scholarly work, making it easier tounderstand the best ways to help writers and to move the field forward.As writing tutoring programs take on a variety of forms and pursue a range of missions, this book aims to create a flexible text whose contents can be easily rearranged to support a broad spectrum of reader needs. Each chapter, accordingly, can be read independently; the text does not rely on asequential reading to create meaning.The book also includes intra-textual and extra-textual references for the reader who wants to inquire further. That is, throughout the book are references to material in other chapters that might be of interest to the reader intrigued by the topic at hand. So too, in each chapter, we includereferences to and citations of the scholarship that supports much of the "common knowledge" of the field, including, in the Handbook, both previous tutor education textbooks and research from the field. The aim is to aid the interested reader's inquiry into the scholarship of the field as well as toground advice about practice in research that testifies to the effectiveness a range of tutoring practices. Much of the scholarship cited throughout the book is authored by undergraduate tutor-researchers as well as several former tutors who were graduate students when they published their articles. This crucial aspect best models the ways in which tutors themselves can bring together practice andresearch, in their day-to-day work and in their informed thinking about this work. Including tutor voices is an important tradition of the tutor education textbook because these are voices that speak to the issues concerning tutors in a range of institutions and programs across the country.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17673.XXIV.14.4 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Academic Writing Course : study skills in English / R. R. Jordan. - Wyd. 11. - Harlow : Longman, 2007. - 160 s. : il. ; 28 cm.
It is useful material to teach Technical Writing course to help students not Native speakers how they write their scientific essays and how they use the important things of the following: 1) Instructive Discourse. 2)Descriptive Discourse. 3) Narrative Discourse. 4) Definition. 5) Exemplification. 6)Classification. 7)Cause &Reflect. 8)Comparison and Contrast. 9)The main idea of writing Essays and Reports . 10)Structure and Cohesion of the scientific Dissertations.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9214 [Magazyn 1] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Academic Writing Course : study skills in English / R. R. Jordan. - Wyd. 3. - Harlow : Longman, [2000]. - 160 s. : il. ; 28 cm.
It is useful material to teach Technical Writing course to help students not Native speakers how they write their scientific essays and how they use the important things of the following: 1) Instructive Discourse. 2)Descriptive Discourse. 3) Narrative Discourse. 4) Definition. 5) Exemplification. 6)Classification. 7)Cause &Reflect. 8)Comparison and Contrast. 9)The main idea of writing Essays and Reports . 10)Structure and Cohesion of the scientific Dissertations.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.638 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.637.XXIV.13 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 946.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Cambridge Applied Linguistics Series)
Forma i typ
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Słowo kluczowe: second language writing teaching
Bibliografia przy rozdziałach. Indeks.
This comprehensive collection of thirteen original articles covers the major issues writing teachers face.It systematically sets out the key issues in second language writing instruction to offer both pre-service and in-service teachers a guide to writing instruction grounded in current theory and research. The book includes chapters on approaches to teaching writing, needs analysis, syllabus design, lesson planning, task design, materials development, and feedback and assessment, and on using technology in writing classes and in conducting research. There are review exercises, reflection questions, and copious examples to make the book extremely useful to prospective and practicing teachers alike.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17487.XXIV.14.4 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Advanced written English / Robin Macpherson. - Wyd. 2, 6 dodr. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2011. - 206, [2] s. ; 21 cm.
Indeks.
"Advanced Written English" focusses on sophisticated structures characteristic of English at a high idiomatic level, which cause recurrent problems for the advanced learner of English. The publication is particularly recommended to teachers, translators, writers and journalists, as well as students of philology, teacher-training colleges and those preparing for the Certificate in Advanced English and proficiency exams.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11264.XXIV.13 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12361.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
English for Writers and Translators / Robin Macpherson. - Wyd. 4. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2006. - 239, [1] s. ; 21 cm.
Forma i typ
Słowo kluczowe: ESP translation writing
Ksiazka jest adresowana do wszystkich tych, którzy pragna opanowac trudna sztuke pisania w jezyku angielskim w sposób jasny, poprawny, urozmaicony i elegancki. Zasady tworzenia prezentowane sa w sposób przejrzysty i pozwalaja uniknac typowych bledów leksykalnych, stylistycznych, jak równiez niescislosci i polonizmów. Ksiazka zawiera cwiczenia praktyczne wraz z kluczem i moze byc znakomicie wykorzystana w pracy grupowej i indywidualnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4597 [Magazyn 1], P.4598 [Magazyn 1] (2 egz.)
Książka
W koszyku
English for Writers and Translators / Robin Macpherson. - Wyd. 3. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2002. - 239, [1] s. ; 21 cm.
Forma i typ
Słowo kluczowe: ESP translation writing
Ksiazka jest adresowana do wszystkich tych, którzy pragna opanowac trudna sztuke pisania w jezyku angielskim w sposób jasny, poprawny, urozmaicony i elegancki. Zasady tworzenia prezentowane sa w sposób przejrzysty i pozwalaja uniknac typowych bledów leksykalnych, stylistycznych, jak równiez niescislosci i polonizmów. Ksiazka zawiera cwiczenia praktyczne wraz z kluczem i moze byc znakomicie wykorzystana w pracy grupowej i indywidualnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1925.XXIV.11 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3202.XXIV.11 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Writing Academic English / Alice Oshima, Ann Hogue. - Wyd. 3. - Harlow : Longman, 1998. - 269 s. : il. ; 28 cm.
Intermediate-Advanced Level. This best-selling series takes the mystery out of the composition process as it helps college-bound and college-level ESL students quickly improve their ability to write effectively in English. Addressing organization, rhetoric, grammar and mechanics, and sentence structure, these texts offer clear steps, numerous models, and many opportunities for writing practice. This text teaches academic writing skills such as simple outlining, parts of the basic essay, and patterns of organization. Other Books in the Series: First Steps in Academic Writing, High-Beginning Level, and Introduction to Academic Writing, Intermediate Level.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 969.XXIV.13 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 968.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Forma i typ
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Słowo kluczowe: teaching grammar writing
Bibliografia strona 162.
The ideal springboard to teaching grammar, this book is designed to help teachers of grades four through twelve teach students to learn to recognize, and then consciously use in their writing, 16 essential grammatical elements: seven parts of speech, six phrases, and three clauses. The flexible approach lets teachers tailor lessons based on their students’ particular needs.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17500.XXIV.14.5 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Teaching Techniques in English as a Second Language)
Autor
Forma i typ
Słowo kluczowe: ELT teaching writing
This book outlines practical procedures for teachers, including ways to stimulate students to write through pictures, readings, and discussions, and effective, motivating ways to respond to student writing.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.96 [Magazyn 1], P.99 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.97.XXIV.14.4 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Brak informacji o dostępności: sygn. P.98.XXIV.14.4 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
New Proficiency Writing / Mary Stephens. - Harlow : Longman, 2005. - 143 s. : fot., rys. ; 30 cm.
(Longman Exam Skills)
Forma i typ
Słowo kluczowe: CPE exam practice writing
The Longman Exams Skills series is for students preparing for the First Certificate and Proficiency exams. The books in each set provide through preparation for each of the papers with lots of practice based on real exam tasks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4047 [Magazyn 1], P.4044 [Magazyn 1], P.4045 [Magazyn 1] (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
New Proficiency Writing / Mary Stephens. - Harlow : Longman, 2006. - 143 s. : fot., rys. ; 30 cm.
(Longman Exam Skills)
Forma i typ
Słowo kluczowe: CPE exam practice writing
The Longman Exams Skills series is for students preparing for the First Certificate and Proficiency exams. The books in each set provide through preparation for each of the papers with lots of practice based on real exam tasks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16719.XXIV.13 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
New Proficiency Writing / Mary Stephens. - Harlow : Longman, 2003. - 143 s. : il. ; 30 cm.
(Longman Exam Skills)
Forma i typ
Słowo kluczowe: CPE practical exam writing
The Longman Exams Skills series is for students preparing for the First Certificate and Proficiency exams. The books in each set provide through preparation for each of the papers with lots of practice based on real exam tasks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.2837.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Academic writing : from paragraph to essay / Dorothy E. Zemach, Lisa A. Rumisek. - Oxford : Macmillan, 2005. - V, 131, [1] strona : ilustracje ; 28 cm.
"Academic Writing" has been written for intermediate level students who are preparing to study, or are already studying. The book takes students from paragraph structuring to essay writing trough a process approach. It takes learners how to order and link paragraphs into cohesive and coherent essays and to create the various paragraph types that are used in written assignments. "Academic Writing" includes work on how to generate ideas, organise material, draft, review and revise written work. There are extra sample and reference materials at the back of the book, including models of essay development and a punctuation guide, to help students learn to evaluate their own work.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17557 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18520.XXIV.13 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14435.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej