zarządzanie jakością
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(129)
Forma i typ
Książki
(129)
Publikacje naukowe
(14)
Publikacje dydaktyczne
(8)
Publikacje fachowe
(4)
Proza
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(126)
dostępne
(117)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(40)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(73)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(126)
Filia Radzyń Podlaski. Wypożyczalnia
(2)
Filia Radzyń Podlaski. Czytelnia
(2)
Autor
Opolski Krzysztof
(4)
Szczepańska Katarzyna
(4)
Griffin Ricky W. (1950- )
(3)
Hamrol Adam (1952- )
(3)
Ciekanowski Zbigniew
(2)
Goranczewski Bolesław (1965- )
(2)
Janasz Krzysztof
(2)
Kautsch Marcin
(2)
Kisielnicki Jerzy (1939- )
(2)
Kowalczewski Wiesław
(2)
Maciąg Justyna
(2)
Mazurek-Kusiak Anna K
(2)
Modzelewski Piotr
(2)
Rejman Krzysztof
(2)
Rusiński Michał
(2)
Sikora Tadeusz (1950- )
(2)
Szeliga-Duchnowska Anna
(2)
Waters Donald (1949- )
(2)
Wawak Sławomir
(2)
Wilczyńska Małgorzata (organizacja i zarządzanie)
(2)
Wirkus Marek
(2)
Wiśniewska Joanna (ekonomia)
(2)
Wołejszo Jarosław
(2)
Zapłata Sławomir
(2)
Zimon Dominik
(2)
Łańcucki Jerzy
(2)
Afonin Anatolij Alekseevič (1938- )
(1)
Bal-Woźniak Teresa
(1)
Balcerzak Adam P
(1)
Barłowska Joanna Bogusława
(1)
Becht Adam
(1)
Bendkowski Jacek
(1)
Bendkowski Józef (1933- )
(1)
Bitkowska Agnieszka Anna
(1)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(1)
Boguszewicz-Kreft Monika
(1)
Borowska Joanna
(1)
Borys Tadeusz (1945- )
(1)
Bozarth Cecil C
(1)
Brilman Jean (1939- )
(1)
Bronowicka-Mielniczuk Urszula
(1)
Bugdol Marek
(1)
Campbell Laine
(1)
Czerska Małgorzata
(1)
Dahlgaard Jens J
(1)
Dietl Jerzy (1927- )
(1)
Dobska Monika
(1)
Dobski Paweł
(1)
Dołhasz Magdalena
(1)
Duchniewicz Stanisław
(1)
Dworak Janusz
(1)
Dykowska Grażyna
(1)
Dziubiński Zbigniew (1952- )
(1)
Engelhardt Juliusz (1955- )
(1)
Falencikowski Tadeusz
(1)
Fazlagić Amir Jan
(1)
Fazlagić Jan
(1)
Fereniec Jan (1933-2002)
(1)
Filipiak Beata (1967- )
(1)
Fudaliński Janusz
(1)
Gajda Lesław
(1)
Galińska Barbara
(1)
Grzenkowicz Nikodem
(1)
Grzybowska Barbara
(1)
Haffer Rafał
(1)
Handfield Robert B
(1)
Hawlena Joanna (1963- )
(1)
Hernas Adam (1947- )
(1)
Hofman Mariusz
(1)
Hąbek Patrycja
(1)
Jankowiak Agata
(1)
Kanji Gopal K
(1)
Kardas Jarosław Stanisław
(1)
Karniej Piotr
(1)
Kaźmierczak Magdalena (nauki ekonomiczne)
(1)
Knosala Ryszard (1949- )
(1)
Komorowski Jan
(1)
Konarzewska-Gubała Ewa
(1)
Konkolewska Dorota
(1)
Kopania Joanna
(1)
Kosala Małgorzata
(1)
Kowalczyk Jerzy (1930- )
(1)
Kowalczyk Jerzy (1932- )
(1)
Kowalska-Napora Ewa
(1)
Kołożyn-Krajewska Danuta (1954- )
(1)
Kożuch Barbara (1950- )
(1)
Kristensen Kai
(1)
Kubiński Wiktor
(1)
Kudrycka Barbara (1956- )
(1)
Kulikowska Justyna
(1)
Kuna-Broniowska Izabela
(1)
Kwiatkowska Monika (radca prawny)
(1)
Kwiatkowski Cezary (kultura fizyczna)
(1)
Kęsy Marcin
(1)
Kłak Dariusz
(1)
Lachiewicz Stefan
(1)
Lany Magdalena
(1)
Lewandowski Mirosław
(1)
Lichtarski Jan (1946- )
(1)
Lipa Michał
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(9)
2010 - 2019
(72)
2000 - 2009
(46)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(18)
Kraj wydania
Polska
(128)
nieokreślony (s.l.)
(1)
Język
polski
(129)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(8)
Adwokaci
(1)
Logistycy
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Radcy prawni
(1)
Temat
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(53)
ZARZĄDZANIE
(27)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(21)
ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI
(9)
Zarządzanie jakością
(8)
INNOWACJE
(6)
Zarządzanie
(6)
TURYSTYKA
(5)
ADMINISTRACJA
(4)
KADRY
(4)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(4)
JAKOŚĆ PRODUKTU
(3)
Logistyka gospodarcza
(3)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(3)
Przedsiębiorstwo
(3)
SZKOLNICTWO WYŻSZE
(3)
Służba zdrowia
(3)
AUDYT WEWNĘTRZNY
(2)
EFEKTYWNOŚĆ EKONOMICZNA
(2)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(2)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(2)
NORMY ISO 9001
(2)
ORGANIZACJA
(2)
POLSKA
(2)
SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU
(2)
SZKOLNICTWO
(2)
SŁUŻBA ZDROWIA
(2)
Turystyka
(2)
USŁUGI
(2)
Administracja
(1)
Administracja publiczna
(1)
Audyt
(1)
BENCHMARKING
(1)
BEZPIECZEŃSTWO PRODUKTU
(1)
BHP
(1)
BUDOWNICTWO
(1)
Bazy danych
(1)
Bezpieczeństwo
(1)
Bezpieczeństwo zdrowotne
(1)
Biblioteki
(1)
Big data
(1)
Business Intelligence
(1)
Błędy medyczne
(1)
CERTYFIKACJA ZGODNOŚCI
(1)
CHOROBY DZIECIĘCE
(1)
CONTROLLING
(1)
COVID-19
(1)
Decyzje
(1)
GLOBALIZACJA
(1)
GOSPODARKA OPARTA na WIEDZY
(1)
HUTNICTWO
(1)
INWESTYCJE ZAGRANICZNE
(1)
Innowacje
(1)
Jakość produktu
(1)
Jakość usług
(1)
Kontrola
(1)
Kontrola techniczna
(1)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(1)
MOTYWACJA PRACY
(1)
Mentoring
(1)
Metodologia
(1)
Motywacja pracy
(1)
NAUCZANIE
(1)
NORMY ISO 9000
(1)
Normy
(1)
Normy ISO 14001
(1)
Nowoczesność
(1)
OCHRONA ŚRODOWISKA
(1)
ODPOCZYNEK
(1)
Ochrona danych
(1)
Organizacja
(1)
Otoczenie firmy
(1)
PARTNERSTWO PUBLICZNO-PRYWATNE
(1)
PIELĘGNIARKI i PIELĘGNIARZE
(1)
PIELĘGNIARSTWO DZIECIĘCE
(1)
PORADNIKI
(1)
PRODUKCJA
(1)
PROGRAMY NAUCZANIA dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE
(1)
Polityka innowacyjna
(1)
Poradnictwo
(1)
Prawo
(1)
Przemysł rolno-spożywczy
(1)
PŁACA
(1)
Ryzyko
(1)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(1)
SYSTEMY INFORMATYCZNE ZARZĄDZANIA
(1)
SZPITALE
(1)
SZPITALE DZIECIĘCE
(1)
Szpitale
(1)
TECHNIKA
(1)
TRANSFER TECHNOLOGII
(1)
Towaroznawstwo
(1)
UNIWERSYTET JAGIELLOŃSKI
(1)
Usługi turystyczne
(1)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ (TQM)
(1)
ZARZĄDZANIE RYZYKIEM
(1)
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ
(1)
Zarządzanie innowacjami
(1)
Zarządzanie kryzysowe
(1)
Temat: czas
2001-
(8)
2001-0
(4)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(18)
PODRĘCZNIKI
(11)
Podręcznik
(9)
Materiały pomocnicze
(5)
Praca zbiorowa
(5)
Opracowanie
(4)
Monografia
(2)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
MATERIAŁY POMOCNICZE dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(16)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Medycyna i zdrowie
(2)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Transport i logistyka
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Matematyka
(1)
Rolnictwo i leśnictwo
(1)
Słowo kluczowe
English language
(733)
teaching
(574)
przedsiębiorstwo
(487)
zarządzanie
(405)
turystyka
(352)
zarządzanie jakością
(129)
beletrystyka
(328)
dzieci
(300)
marketing
(282)
Polska
(278)
budownictwo
(246)
Unia Europejska
(237)
prawo
(206)
history
(189)
Great Britain
(185)
EFL
(184)
rodzina
(178)
Internet
(173)
samorząd terytorialny
(167)
grammar
(164)
psychologia
(164)
sport
(158)
finanse
(157)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(155)
historia
(154)
writing
(154)
English literature
(153)
żywienie
(151)
rehabilitacja
(147)
młodzież
(146)
reading
(145)
practice test
(141)
English
(139)
pielęgniarstwo
(138)
globalizacja
(137)
zdrowie
(137)
edukacja
(134)
gospodarka
(131)
rozwój regionalny
(128)
aktywność fizyczna
(127)
bezpieczeństwo
(127)
konkurencyjność
(127)
rolnictwo
(127)
speaking
(126)
cukrzyca
(125)
logistyka
(124)
opieka pielęgniarska
(124)
bezpieczeństwo narodowe
(123)
organizacja
(123)
innowacje
(121)
niepełnosprawni
(121)
programowanie
(121)
fizjoterapia
(119)
CAE
(118)
FCE
(118)
listening
(118)
etyka
(116)
linguistics
(116)
wychowanie
(116)
socjologia
(115)
nowotwór
(113)
rynek pracy
(112)
choroby zakaźne
(110)
kultura
(110)
vocabulary
(110)
konsument
(109)
primary school
(108)
rozwój zrównoważony
(108)
ekonomia
(107)
study and teaching
(104)
learning
(103)
education
(102)
filozofia
(102)
otyłość
(102)
zarządzanie strategiczne
(102)
culture
(101)
choroby układu krążenia
(99)
bezrobocie
(98)
language
(98)
thriller
(98)
zarządzanie wiedzą
(98)
rachunkowość
(97)
English novel
(96)
transport
(96)
ELT
(95)
media
(95)
promocja zdrowia
(95)
słownik
(95)
choroby układu oddechowego
(93)
projektowanie
(93)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(92)
jakość życia
(91)
powieść
(91)
stres
(89)
opieka paliatywna
(88)
primary school education
(88)
reklama
(88)
terroryzm
(88)
diagnostyka
(87)
politics
(87)
129 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Wprowadzenie nowego kompleksowego zarządzania jakością jest jedynym skutecznym sposobem międzynarodowej konkurencji. Nie ma innej drogi. Nowe kompleksowe zarządzanie jakością (TQM) nie jest kolejnym modelem zarządzania, lecz nicią przewodnią w realizacji sprawdzonych metod, takich jak proces ciągłego ulepszania (PCU). Poczynając od analizy pozycji przedsiębiorstwa wobec konkurencji każdy, stanowiący odrębną całość, rozdział objaśnia kolejny etap wprowadzania TQM. Zależnie od sytuacji przedsiębiorstwa można wybierać odpowiednie rozdziały i zastosować opisane w nich metody.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.1350.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Celem tej książki jest zainicjowanie dyskusji na temat innowacji organizacyjnych w szpitalach. W książce zaprezentowano rozwiązania sprawdzone w warunkach szpitali francuskich, a także wybrane dokonania szpitali polskich. Dotyczą one funkcjonowania oddziałów chirurgii endoskopowej i chirurgii jednego dnia, jako stale rozwijających się dziedzin medycyny, na które jest duże zapotrzebowanie rynkowe. Ponieważ w warunkach transformacji systemowej polskich szpitali dochodzi do przekształceń własnościowych, także i ten obszar znalazł swoje miejsce w książce. Problematyka zarządzania procesowego i zintegrowanego systemu informacji medycznej, wspomagającego funkcjonowanie szpitala, została zaprezentowana na podstawie doświadczeń szpitali francuskich. Autorzy prezentują również możliwości unowocześnienia rachunku kosztów, w tym rozwiązania francuskie, które z pożytkiem mogłyby być wykorzystane w szpitalach polskich. W książce zostały omówione także problemy jakości w opiece medycznej. Zaprezentowano nowatorskie metody zarządzania jakością, przytaczając liczne przykłady rozwiązań praktycznych ze szpitali polskich, francuskich i niemieckich.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12410.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Metody i Techniki Zarządzania)
Bibliogr. przy rozdz.
W publikacji opisane zostało miejsce zarządzania publicznego w rodzinie nauk o zarządzaniu, metody zarządzania służbami publicznymi oraz ich zastosowania w wybranych typach działalności. Tytułowe „instrumentarium” rozumiane jest metaforycznie i szeroko, jako istota zarządzania publicznego, ale także metody organizacyjne oraz ich aplikacje w odniesieniu do sfery publicznej. Autorzy publikacji najwięcej uwagi poświęcili metodom zarządzania jakością, zarządzania projektami oraz strategii i kulturze organizacyjnej. Analizy zostały zilustrowane przykładami zaczerpniętymi z sektorów opieki zdrowotnej i szkolnictwa wyższego. Książka przeznaczona jest dla menedżerów sektora publicznego, badaczy i studentów zainteresowanych zarządzaniem oraz pracowników administracji i służb publicznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.15006.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15854.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Podręczniki i Skrypty / Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Jana Amosa Komeńskiego w Lesznie / red. Heliodor Muszyński ; nr 4)
Bibliogr. s. 156-157.
Niniejsze opracowanie stanowi syntetyczne ujęcie problematyki projektowania i zastosowania jej przy wdrożeniu systemów zarządzania jakością. Równolegle z przekazaną tu wiedzą teoretyczną wyodrębniono materiał służący praktycznemu "podejściu" do projektowania. Skrypt przeznaczony jest przede wszystkim dla studentów kierunku eksploatacja i diagnostyka maszyn studiów stacjonarnych i niestacjonarnych, którzy w programach nauczania mają przedmiot inżynieria jakości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7440.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 455-473.
Książka przedstawia przydatność zasad zarządzania jakością w ocenie praktyki zarządzania. W części pierwszej zostały przedstawione charakterystyki normatywnego i kompleksowego zarządzania jakościąz uwzględnieniem podstaw ich rozwoju, wspólczesnych podejść i modeli. Część druga została poświęcona rozwojowi zasad zarządzania jakością. Część trzecia dotyczy normatywnych metod oceny zarządzania jakością. Część czwarta jest autorską propozycją oceny realizacji zasad zarządzania jakością.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14135 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14134.IX.7 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14995.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 291-299.
Świadomość autorki dotycząca występowania ograniczeń w wyczerpaniu omawianych zagadnień przełożyła się na różnorodność zakresu prezentowanych treści, co z jednej strony stanowi walor monografii, z drugiej zaś budzić może niedosyt. Niemniej jednak zaprezentowane współczesne podejście do zagadnień jakości wskazuje na możliwość identyfikowania i wykorzystania ogromnego potencjału tkwiącego wewnątrz przedsiębiorstwa, który na ogół nie jest w dostatecznie wysokim stopniu spożytkowany przez organizację i jej członków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12415.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 257-270.
W teorii jakości (kompleksowe zarządzanie jakością, TQM - Total Quality Management) problematyka zarządzania zasobami ludzkimi znajduje swoje uzasadnienie ze względu na rolę i znaczenie pracowników w kreowaniu rozwoju jakości i wartości produktów (wyrobów i usług) oraz wpływie na wyniki (finansowe i niefinansowe) osiągane przez przedsiębiorstwo. Doskonałość w zarządzaniu zasobami ludzkimi można rozpatrywać w ujęciu systemu, działań personalnych, struktury podsystemu personalnego czy relacji zachodzących pomiędzy podsystemem personalnym a pozostałymi elementami przedsiębiorstwa w ujęciu funkcjonalnym. Stopień dopasowania charakterystyk systemu zarządzania jakością oraz zatrudnionych pracowników do wykonywanych zadań i realizowanych działań stanowi odpowiedź na pytanie o zgodność potrzeb przedsiębiorstwa z wartością potencjału ludzkiego organizacji dla realizacji strategii. Książka wypełnia lukę na polskim rynku wydawniczym, bowiem kompleksowo łączy dwa obszary badawcze (…) systemowe zarządzanie jakością oraz zarządzanie zasobami ludzkimi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9935.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11571.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Uczelnie Techniczne)
Bibliogr. s. 411-418 i przy rozdz. Indeks.
Książka jest pierwszą na rynku polskim publikacją z zarządzania jakością o charakterze interdyscyplinarnym. Autorka wyznacza nowe kierunki myślenia o organizacji i jej elementach oraz zachodzących między nimi relacjach w ujęciu: rynkowym, funkcjonalnym, zarządczym i społecznym. Jej celem jest przedstawienie teoretycznych podstaw wykorzystania współczesnych koncepcji zarządzania w dążeniu do doskonałości w zarządzaniu jakością. Lektura książki umożliwia zapoznanie się z teoretycznymi podstawami omawianych zagadnień w stopniu wystarczającym do poznania ich istoty oraz znaczenia dla realizacji zasad zarządzania jakością w przedsiębiorstwie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11015.IX.7 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11989.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 267-279. Indeks.
Celem niniejszej publikacji jest przedstawienie w perspektywie zarządczej teoretycznych i praktycznych podstaw różnych klasyfikacji zasad zarządzania jakością oraz uporządkowanej ich charakterystyki. Cel został sformułowany na podstawie wieloletniego doświadczenia autorki w projektowaniu oraz wdrażaniu zarówno systemu, jak i koncepcji zarządzania jakością w polskich przedsiębiorstwach, z którego wynika między innymi, że opracowanie koncepcji zarządzania jakością w organizacji jest determinowane przyjętymi zasadami, a przede wszystkim ich rozumieniem. Stanowi to o różnicy między koncepcjami zarządzania jakością w organizacjach. Cel uzasadniony jest również potrzebami dydaktycznymi wynikającymi z programu kształcenia studentów na Wydziale Zarządzania Politechniki Warszawskiej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17774 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19013.IX.7 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19012.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 161-180.
W publikacji autorzy kompleksowo omówili zagadnienia interpretacji jakości usług medycznych oraz wskazali praktyczne aspekty wdrażania koncepcji zarządzania przez jakość w podmiotach leczniczych. W książce zaprezentowano m.in. następujące zagadnienia: percepcja jakości usług medycznych, możliwości wdrożenia orientacji projakościowej w podmiotach leczniczych, znaczenie relacji profesjonalista-pacjent w kształtowaniu jakości usług medycznych, system jakości zgodny z normą ISO 9001:2008, korzyści wynikające z wdrożenia znormalizowanych systemów zapewnienia jakości w podmiotach leczniczych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12284 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13410.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
W książce omówiono w sposób jasny i wyczerpujący koncepcje zarządzania jakością zorientowane na klienta, podejście logistyczne, pozwalając zaspokoić potrzeby rynku przy jednoczesnej minimalizacji kosztów logistycznych oraz wykorzystanie koncepcji śledzenia i zapewnienia bezpieczeństwa zywnościowego w obsłudze klienta z pomocą lańcuchów dostaw. Problematyka złożoności organizacji do niedawna nie znajdowała się w centrum nauki o organizacji i zarządzaniu, dopiero postęp cywilizacyjny i globalizacja rynków nadała tej tematyce właściwą rangę. Dostrzeżenie tych problemów i wskazanie sposobów ich praktycznego rozwiązania należą do niewątpliwych walorów książki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10689.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie Lex)
Na książce zbędny ISSN.
Bibliogr. s. 583-[610].
Opracowanie dotyczy public relations szeroko pojmowanej sfery publicznej - organów administracji publicznej i jednostek samorządu terytorialnego, sądów, prokuratury, policji i osób sprawujących funkcje publiczne w kraju oraz w instytucjach o zasięgu międzynarodowym. Zawarto w nim wyniki badań naukowych oraz ustalenia praktyków dotyczące kształtowania, wizerunku i przebiegu komunikacji w relacjach obywateli z przedstawicielami władz publicznych. Część pierwsza przedstawia prawne, socjologiczne i organizacyjne uwarunkowania kształtowania wizerunku podmiotów sfery publicznej, w szczególności w kontekście reputacji, tożsamości i zaufania. Dokonano szczegółowej analizy takich zagadnień jak: promocja, design i architektura oraz wykorzystanie logo i emblematów w działaniach z zakresu public relations, czy też wykorzystanie systemu zarządzania jakością (ISO). Część druga została poświęcona komunikacji jako podstawie działań public relations. Analizie poddano przebieg i uwarunkowania komunikacji przedstawicieli władz z obywatelami oraz specyfikę kontaktów z mass mediami. Omówiono narzędzia komunikacyjne, takie jak: media relations, publicity, komunikowanie publiczne, a także komunikacyjne znaczenie wydarzeń, m.in. imprez o charakterze masowym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13285.IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 193-215.
W książce autorzy próbują określić, czym jest jakość optymalna, dzięki której przedsiębiorstwa mogą poprzez funkcję strat obniżyć koszty wytwórcze. Obszar problemowy pracy może być tematem polemik studialnych na kierunkach zarządczych i inżynierskich.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12316.IX.7 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13460.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie / Akademia Podlaska, ISSN 0860-2719 ; nr 106)
Bibliogr. przy rozdz.
Zarządzanie jakością jest jednym z podstawowych elementów sukcesu firmy. W nowoczesnej organizacji, niezależnie od profilu prowadzonej działalności, staje się podstawą jej skutecznego funkcjonowania. W książce skoncentrowano się na mechanizmach dotyczących funkcjonowania systemów zarządzania w przedsiębiorstwie. Zawiera ona wiele aspektów praktycznych związanych z wdrażaniem i funkcjonowaniem systemów zarządzania jakością w przedsiębiorstwie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14264.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 373-375
Publikacja przedstawia w sposób kompleksowy i praktyczny najważniejsze zagadnienia z zakresu problematyki zarządzania jakością oraz standardów zarządzania środowiskowego, zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy, bezpieczeństwem żywności. Omawia: wdrażania wymagań standardów zarządzania ISO 9001:2000, ISO 14001, OHSAS/PN-N 18001; audytowanie systemów zarządzania; wdrażanie systemów w specyficznych sektorach: spożywczym, motoryzacyjnym, telekomunikacyjnym, zbrojeniowym; akredytację laboratoriów badawczych. Wszystkie prezentowane zagadnienia są poparte licznymi przykładami z przedsiębiorstw polskich i zagranicznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14232 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14231.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10299.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja analizuje niezmiernie istotny dla branży turystycznej związek między czynnikami determinującymi jakość usług, a doskonaleniem systemu informacyjnego. W książce zwraca sie też uwagę na konieczność aktywnej współpracy samorządu turystycznego z ogranami terenowej administracji rządowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5762 [Magazyn 1], P.5130 [Magazyn 1], 7463 [Magazyn 2] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7210.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6245.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Planowanie w firmie / Donald Waters. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2002. - 199 s. : rys. ; 24 cm.
(Onepress)
Wszelkie organizacje kładą obecnie nacisk na proces planowania. Jest to spowodowane w dużej mierze wzrostem międzynarodowej konkurencji, stale ulepszanymi procesani produkcyjnymi, większym naciskiem na jakość produktu i stale zmieniającymi się oczekiwaniami klientów. Obecnie firmy zdają sobie sprawę z faktu, że odniosą sukces tylko wtedy, gdy będą dostarczać produkty spełniające wymagania klientów. Niniejsza książka zajmuje się tematyką zarządzania operacyjnego; omawia ją całościowo biorąc pod uwagę także inne, niezbędne obszary działalności przedsiebiorstw. Zwracając uwagę na najważniejsze problemy, książka pokazuje menedżerom, jak mogą pomóc swoim firmom odnieść sukces w wymagającym środowisku biznesu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4435.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość)
Tyt. oryg.: Operations management
Bibliogr. przy rozdz.
W ostatnich latach zarządzanie operacyjne nabiera coraz większego znaczenia. Dzieje się tak z kilku powodów: wzrasta konkurencja międzynarodowa, doskonali się procesy produkcyjne, zwiększa się nacisk na jakość oraz zmieniają się oczekiwania klientów. Wzrasta więc waga znajomości tej problematyki w wykształceniu przyszłych menedżerów. I właśnie w nim bowiem menedżerskie ujęcie problemu. Wywody, dyskusje, przykłady wzięte z życia pokazują, jak idee i różne koncepcje znajdują zastosowanie w praktyce, a zalety dydaktyczne podręcznika powodują, że może on być wykorzystywany nawet przez osoby, które nie miały dotąd styczności z tą problematyką.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8858.IX.9 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10418.IX.9 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Podręcznik to niezbędnik kdary menedżerskiej i osób rozpoczynających swoją przygodę z zarządzaniem jakością - studentów oraz pracowników u progu kariery. W książce opisano obowiązujące normy, zasady ich wdrażania i wymagania stawiane przedsiębiorstwom starającym sie o certyfikaty. Przedstawiono tu również systemy zarządzania jakością oraz narzędzia informatyczne wspomagające ten proces.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12160.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie jakością : teoria i praktyka / Sławomir Wawak. - Wyd. 2. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2006. - 268 s. : rys., tab. ; 21 cm.
(Onepress Exclusive)
Jest to podręcznik dla kadry menedżerskiej i studentów, przedstawiający podstawy wiedzy związanej z zarządzaniem jakością. Prezentuje zasady zarządzania przez jakość (TQM) - Total Quality Management) oraz efekty ekonomiczne zmian w organizacji, powodowanych wprowadzeniem systemu zarządzania jakością. W książce opisano normy związane z zarządzaniem jakością, zasady ich wdrażania i wymagania stawiane przedsiębiorstwom starającym się o certyfikaty. Przedstawiono tu również praktyczne metody zarządzania jakością oraz narzędzia informatyczne wspomagające ten proces.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4461.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej