Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(58)
Forma i typ
Książki
(58)
Dostępność
tylko na miejscu
(58)
dostępne
(48)
wypożyczone
(3)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(17)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(34)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(58)
Autor
Kowalczewski Wiesław
(3)
Chudoba Tadeusz
(2)
Kuciński Kazimierz (1950- )
(2)
Matwiejczuk Wiesław
(2)
Augustynek Andrzej (1948- )
(1)
Banaszyk Piotr
(1)
Bednarek Mariusz
(1)
Borowiecki Ryszard (1943- )
(1)
Cyfert Szymon
(1)
Czarnecki Paweł (1980- )
(1)
Czerska Joanna
(1)
Dmowski Adam
(1)
Dudziak Arkadiusz
(1)
Dąbrowska Anna
(1)
Filipiak Beata (1967- )
(1)
Gabryszak Renata
(1)
Gardawski Juliusz (1948- )
(1)
Gilejko Leszek
(1)
Gorynia Marian (1956- )
(1)
Gołębiewski Stefan
(1)
Gut Renata
(1)
Jabłonowska Lidia
(1)
Jachnis Anna (1959- )
(1)
Jakubowski Jacek
(1)
Jankowska Barbara
(1)
Janoś-Kresło Mirosława
(1)
Jasiński Andrzej Henryk (1950- )
(1)
Jończyk Joanna
(1)
Kaczmarek Tadeusz Teofil (1936- )
(1)
Kapusta Franciszek
(1)
Kardas Jarosław Stanisław
(1)
Karwowski Maciej
(1)
Kaznowski Dominik
(1)
Kieżel Ewa
(1)
Kot Stanisław Maciej
(1)
Krawczyk Marzena
(1)
Krawiec Franciszek
(1)
Libiszowska-Żółtkowska Maria (1945- )
(1)
Lipka Anna
(1)
Listwan Tadeusz
(1)
Marek Jadwiga
(1)
Mikołajczyk Bożena (1944- )
(1)
Mitura Elżbieta
(1)
Moczydłowska Joanna
(1)
Mroziewski Marian
(1)
Myśliwiec Grzegorz (1955- )
(1)
Niewiadoma Maria
(1)
Ogińska-Bulik Nina
(1)
Ostrowska Krystyna (1940- )
(1)
Pabian Arnold
(1)
Pawlicz Adam
(1)
Penc Józef (1939- )
(1)
Perechuda Kazimierz
(1)
Piegowska Maria
(1)
Piocha Stanisław
(1)
Potocki Arkadiusz
(1)
Prokopowicz Dariusz
(1)
Rogoziński Kazimierz
(1)
Ruszała Jerzy
(1)
Sarnowski Janusz
(1)
Siewierski Jacenty
(1)
Siuta-Tokarska Barbara
(1)
Smyczek Sławomir
(1)
Sobińska Małgorzata
(1)
Sokołowski Andrzej
(1)
Sowa Izabela (1969- )
(1)
Stecyk Adam
(1)
Szewczyk Agnieszka
(1)
Tokarz Anna
(1)
Towalski Rafał
(1)
Trzcińska Barbara (nauki ekonomiczne)
(1)
Urbaniak Bogusława
(1)
Wachowiak Piotr
(1)
Winch Sławomir
(1)
Witkowski Stanisław Aleksander (1947- )
(1)
Wódkowski Arkadiusz
(1)
Wójcik Barbara
(1)
Wójcik-Augustyniak Marzena
(1)
Świecka Beata (1972- )
(1)
Żejmo Agnieszka
(1)
Żuber Ryszard
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(58)
Kraj wydania
Polska
(58)
Język
polski
(58)
Temat
PRZEDSIĘBIORSTWO
(11)
ZARZĄDZANIE
(10)
KADRY
(7)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(6)
TURYSTYKA
(3)
USŁUGI
(3)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(2)
PRZYDATNOŚĆ ZAWODOWA
(2)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(2)
AGRESYWNOŚĆ
(1)
AGROBIZNES
(1)
BANKI
(1)
BIUROWOŚĆ
(1)
BUDŻETY RODZINNE
(1)
CŁO
(1)
DECYZJE
(1)
ENERGETYKA
(1)
ETYKA SPOŁECZNA
(1)
FINANSE
(1)
GEOGRAFIA GOSPODARCZA
(1)
GOSPODARKA
(1)
INNOWACJE
(1)
INTERNET
(1)
KAPITAŁ INTELEKTUALNY PRZEDSIĘBIORSTWA
(1)
KLASTRY (ekon.)
(1)
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
(1)
KONSUMENCI (ekon.)
(1)
MARKETING PERSONALNY
(1)
MOTYWACJA PRACY
(1)
MULTIMEDIA
(1)
MYŚLENIE
(1)
MYŚLENIE TWÓRCZE
(1)
NEGOCJACJE
(1)
OCHRONA KONSUMENTA
(1)
OSOBOWOŚĆ
(1)
OTOCZENIE FIRMY
(1)
PLANOWANIE STRATEGICZNE
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
PRACA
(1)
PRACE DYPLOMOWE
(1)
PREZENTACJE i WYSTĄPIENIA
(1)
PROMOCJA HANDLOWA
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNE
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE
(1)
PRZEMOC w SZKOLE
(1)
PSYCHOLOGIA
(1)
PŁYNNOŚĆ FINANSOWA
(1)
RACHUNKOWOŚĆ
(1)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(1)
STATYSTYKA
(1)
STRES
(1)
SWOBODNY PRZEPŁYW TOWARÓW
(1)
SYSTEMY INFORMATYCZNE ZARZĄDZANIA
(1)
SŁUŻBA ZDROWIA
(1)
TRANSFER TECHNOLOGII
(1)
TWÓRCZOŚĆ
(1)
UCZNIOWIE
(1)
UCZUCIA
(1)
UPADŁOŚĆ KONSUMENCKA
(1)
USŁUGI ELEKTRONICZNE
(1)
VENTURE CAPITAL
(1)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(1)
WYPALENIE ZAWODOWE
(1)
ZACHOWANIE
(1)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(1)
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ
(1)
Gatunek
Podręcznik
(8)
PORADNIKI
(3)
PODRĘCZNIKI
(2)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(2)
Słowo kluczowe
przedsiębiorstwo
(11)
zarządzanie
(6)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(4)
zarządzanie jakością
(4)
Internet
(3)
komunikacja interpersonalna
(3)
motywowanie
(3)
negocjacje
(3)
przywództwo
(3)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(3)
biznes
(2)
faktoring
(2)
finanse
(2)
gospodarka
(2)
innowacje
(2)
kapitał ludzki
(2)
konsument
(2)
leasing
(2)
mobbing
(2)
reklama
(2)
rekrutacja pracowników
(2)
rolnictwo
(2)
stres
(2)
zachowania konsumenckie
(2)
zarządzanie innowacjami
(2)
zarządzanie marketingowe
(2)
zarządzanie strategiczne
(2)
zarządzanie wiedzą
(2)
ISO 9000
(1)
Lean Management
(1)
Statistica
(1)
Służba Celna
(1)
TQM
(1)
Unia Europejska
(1)
Wspólnotowy Kodeks Celny
(1)
aborcja
(1)
agresja
(1)
agrobiznes
(1)
analiza ekonomiczna
(1)
analiza finansowa
(1)
analiza wskaźnikowa
(1)
argumentacja
(1)
asertywność
(1)
bank komercyjny
(1)
bankructwo
(1)
benchmarking
(1)
bezpieczeństwo energetyczne
(1)
bioenergetyka
(1)
bioetyka
(1)
coaching
(1)
cło
(1)
demografia
(1)
dźwięk
(1)
e-biznes
(1)
e-konsument
(1)
e-usługi
(1)
ekologia
(1)
ekonomia menedżerska
(1)
emocje
(1)
energia jądrowa
(1)
energochłonność gospodarki
(1)
etyka
(1)
etyka biznesu
(1)
etyka lekarska
(1)
eutanazja
(1)
finansowanie
(1)
forfaiting
(1)
geografia
(1)
globalizacja
(1)
gospodarstwo domowe
(1)
hipnoza
(1)
homoseksualizm
(1)
instrumenty finansowe
(1)
integracja regionalna
(1)
inteligencja
(1)
internacjonalizacja
(1)
kapitał intelektualny
(1)
kapitał społeczny
(1)
kara śmierci
(1)
kariera zawodowa
(1)
kierowanie
(1)
klaster
(1)
klonowanie
(1)
kompetencje
(1)
kompetencje pracownicze
(1)
kompetencje zawodowe
(1)
komunikacja
(1)
konflikt
(1)
konkurencyjność przedsiębiorstw
(1)
konsumpcja
(1)
kontrola
(1)
korespondencja
(1)
korupcja
(1)
kryzys energetyczny
(1)
ludność
(1)
manipulacja
(1)
manipulacje genetyczne
(1)
marketing bezpośredni
(1)
marketing usług
(1)
maszyny
(1)
58 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 277-290.
"Praca stanowi interesujący przyczynek do problematyki zarządzania personelem w nowoczesnym przedsiębiorstwie, łącząc zagadnienia budowy, rozwoju i wykorzystania kompetencji zawodowych z procesami motywowania pracowników. Poruszana w pracy tematyka jest istotna z punktu widzenia wykorzystania wiedzy i umiejętności pracowników w działalności innowacyjnej oraz do budowy przewagi konkurencyjnej". (prof. dr hab. Andrzej Tubielewicz)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10316.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 133-139.
Recenzowana książka jest wartościowa zarówno w warstwie teoretycznej, jak i empirycznej. Ujęcie problemu nosi cechy oryginalności, systematyzuje wiedzę na temat kapitału intelektualnego w przedsiębiorstwie. Świadczy o dobrym przygotowaniu autora i dużym wkładzie pracy. Książka może być skierowana zarówno dla praktyków zarządzania, jak również dla studentów wydziałów ekonomicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10311.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka jest adresowana do ludzi, dla których negocjacje (bądź rywalizacja) są chlebem codziennym. Ludziom negocjacji i rywalizacji daje wskazówki, jak zachować się w tych sytuacjach, aby osiągnąć zamierzony cel, minimalizując straty i stres. Ci, którzy negocjują często i dostrzegają rozległy obszar własnych rezerw, znajdą w tej książce instrumentarium do zrozumienia zachowania partnera oraz informacje przydatne do programowania własnych zachowań. Wytrawni negocjatorzy, którzy w różnych sytuacjach negocjują długo i dobrze, odnajdą materiał ułatwiający ulepszenie i rozbudowę warsztatu negocjacyjnego. Negocjacje nie są we współczesnym świecie domeną profesjonalistów. Dlatego książkę tę warto polecić jak najszerszemu gronu czytelników.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7391.IX.15 [Magazyn 1], P.6307 [Magazyn 1], P.6306 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6305.IX.15 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7392.IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Vademecum Rachunkowości)
Forma i typ
Słowo kluczowe: rachunkowość zadania
Podręcznik łączy treść wykładów z ćwiczeniami i zadaniami, które mogą być realizowane na zajęciach z wykładowcami bądź samodzielnie. Omówiono m.in. kwestie identyfikacji zdarzeń i operacji gospodarczych w firmach, funkcje oraz zasady rachunkowości, identyfikację aktywów i pasywów oraz elementy związane ze sporządzaniem bilansu podmiotu gospodarczego. Kolejne poruszone zagadnienia to księgowanie operacji gospodarczych na kontach, istota funkcjonowania kont oraz "bilans próbny" kont syntetycznych i analitycznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7400.VIII.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8380.VIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 282-294.
Omówione w książce badania dotyczą 14 różnych zawodów zaliczanych do usług społecznych. Poziom stresogenności tych zawodów jest różny, zaś konsekwencje spostrzeganego stresu zawodowego, sprowadzające się głównie do skutków zdrowotnych i objawów zespołu wypalenia zawodowego, zależą od umiejętności sprostania wymaganiom miejsca pracy dzięki wykorzystaniu posiadanych zasobów, stosowania odpowiednich strategii zaradczych i doświadczanemu wsparciu społecznemu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8370.III.6 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9743.III.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 290-300.
Książka prezentuje bogate instrumentarium promocyjnego oddziaływania na klientów i wybrane aspekty jego integracji. Opisano blisko 300 specyficznych narzędzi promocji mix z wykorzystaniem reklamy, promocji sprzedaży, działań public relations, marketingu bezpośredniego oraz sprzedaży osobistej. Ważne miejsce zajmuje tu promocja interaktywna oraz mobilna. Atutem publikacji jest proponowana przez autora użyteczna koncepcja kompleksowej integracji wszystkich sfer promocji, do których należą: główne jej składowe, środki, formy, treści i wygląd przekazów oraz działalność służb i agencji zajmujących się przygotowaniem i realizacją kampanii. Książka zawiera także instrukcje skutecznego zarządzania działalnością promocyjną.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6983.IX.17 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7784.IX.17 [Czytelnia C], 7785.IX.17 [Czytelnia C] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Forma i typ
Miasta i regiony, starając się przyciągnąć jak największą liczbę turystów, konkurują ze sobą podobnie jak przedsiębiorstwa komercyjne. Z tego względu coraz więcej uwagi poświęca się marketingowi terytorialnemu, a w szcze­gólności promocji turystycznej regionów, której celem jest przekazanie potencjalnym turystom komunikatu zachęcającego do odwiedzenia danych miejscowości. W publikacji przedstawiono najważniejsze zagadnienia finan­sowania i organizacji promocji miast, wykorzystywanych instrumentów, oceny efektywności podejmowanych działań oraz wpływu położenia geogra­ficznego na politykę promocji. Omówiono też specyfikę turystyki w obsza­rach miejskich i rolę podmiotów odpowiadających za promocję obszarowego produktu turystycznego. Teoretyczne rozważania poparte zostały badaniami przeprowadzonymi w ośmiu miastach nadbałtyckich: Szczecinie, Rostocku, Goeteborgu, Turku, Tallinie, Rydze, Kłajpedzie oraz Gdańsku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5590.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7044.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka zawiera wszechstronne omówienie procesów decyzyjnych w organizacji włącznie z problematyką wprowadzania w życie decyzji wywołujących zmiany w jej potencjale, strukturze i kulturze. Decydowanie jest intelektualną stroną pracy każdego menedżera, polega na dokonywaniu wyborów, które przesądzają o odniesieniu przez firmę sukcesu. Książka zawiera refleksję nad procesami podejmowania decyzji w zarządzaniu, analizę barier utrudniających racjonalne decydowanie i omówienie specyfiki narzędzi wspomagających procesy decyzyjne. Jej lektura powinna ułatwić menedżerom profesjonalne zarządzanie dzięki dochodzeniu do rozsądnych decyzji, czyli świadomemu wyborowi kierunku działania z dostępnych alternatyw w celu osiągnięcia pożądanego rezultatu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10309.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Opracowanie przedstawiono w formie dialogów, scenariuszy, prezentacji procesów oraz studiów przypadków decyzyjnych i opisów sytuacyjnych: metody analizy dotychczasowego potencjału przedsiębiorstwa w zakresie zarządzania wiedzą, projektowanie i akcelerację wdrożeń zarządzania wiedzą w organizacjach gospodarczych i pozagospodarczych. Książka składa się z części metodologicznej, opisu przypadków decyzyjnych oraz scenariuszy. Wiodącą ideą opracowania jest pokazanie i propagowanie stanu ciągłego uczenia się organizacji poprzez rozwiązywanie problemów zarządzania wiedzą przez pracowników i menedżerów. Przedstawione instrumenty zarządzania wiedzą adresowane są do kadry menedżerskiej i pracowniczej akceptującej nowe rozwiązania ze świata organizacji i zarządzania. Kolejną grupą adresatów są agenci, menedżerowie i pracownicy wiedzy swobodnie przemieszczający się w różnych sieciach gospodarczych, społecznych, kulturowych i politycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10843.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka przybliża wiele ważnych aspektów funkcjonowania MSP przy zachowaniu odpowiednich proporcji między zagadnieniami teoretycznymi i praktycznymi. Jej walorem jest położenie akcentu na takie istotne w działalności MSP zagadnienia, jak m.in. podejmowanie decyzji i ich optymalizacja, zastosowanie zdolności menedżerskich w systemie funkcjonowania przedsiębiorstwa oraz wykorzystanie informacji i wiedzy w procesie podejmowania decyzji menedżerskich. Książkę tę można polecić jako lekturę obowiązkową zarówno studentom uczelni i wydziałów ekonomicznych, jak i praktykom gospodarczym, w tym szczególnie menedżerom.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7796.IX.2 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6989.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7795.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 170-176.
Każdy menedżer powinien zostać wyposażony w odpowiednią wiedzę w zakresie komunikowania się oraz znajomość zasad i metod wspomagających procesy komunikacyjne. Temu celowi służy niniejsze opracowanie. Autor przedstawia w nim charakterystykę procesu komunikowania się i poszczególnych jego elementów, a następnie omawia metody komunikacji nastawione na twórcze rozwiązywanie problemów, realizację zadań oraz partycypację pracowników w zarządzaniu. Ostatnia część pracy poświęcona jest narzędziom dostosowania struktur organizacyjnych przedsiębiorstwa do strumieni przepływu informacji: analizie systemu komunikacji oraz analizie wartości komunikowania, opracowanych i stosowanych w Niemczech, a zasługujących na popularyzację w Polsce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7398.IX.4.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8377.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 222-227.
W publikacji za oryginalne należy uznać to, że eksponując znaczenie relacji zmierza do wyprowadzenia myślenia i działania z analizy tego, czym właściwie jest usługa. Skutkiem takiego podejścia, polegającego na znoszeniu różnic między marketingiem wewnętrznym a zewnętrznym, jest przygotowanie warunków umożliwiających postrzeganie zarządzania organizacjami usługowymi jako zarządzania marketingowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9337.IX.13 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na s. red. błędny ISBN.
Bibliogr. s. 269-276.
Zamierzeniem autorów książki było kompleksowe ukazanie złożonej problematyki związanej z konsumentem, jego miejscem w układzie rynkowym oraz kształtowaniem się rynkowych zachowań konsumentów. Atutem tej książki jest zaprezentowanie problematyki zachowań konsumentów w ujęciu modelowym. W pracy przedstawiono wiele nowych zagadnień związanych z modelowaniem zachowań konsumentów na rynku, a także proces budowy modeli na wybranych rynkach i sposoby ich praktycznego wykorzystania. Należy podkreślić, iż książka ta ukazuje konsumenta zarówno jako obiekt, którego decyzje są kształtowane przez rynek, jak i również jako jednostkę aktywnie kształtującą swoje otoczenie. Problematyka związana z konsumentem i jego rynkowymi zachowaniami została tak dobrana, aby sprzyjała przydatności książki dla badaczy tego problemu, osób zajmujących się programowaniem zjawisk rynkowych, studentów oraz praktyków, w szczególności pracowników działów marketingowych w firmach, agencji badań rynku czy też agencji reklamowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8340 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 9707.IX.16.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9706.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Forma i typ
Publikacja jest próbą przybliżenia aparatu pojęciowego i istoty zdalnego nauczania. Stawia sobie za cel prezentację platformy eLearningowej umożliwiającej wszystkim uczestnikom procesu dydaktycznego bezpieczne wkroczenie na drogę e-nauczania. Pierwsza część publikacji została poświęcona przedstawieniu aparatu pojęciowego i istoty elearningu. Część druga zawiera szczegółową charakterystykę wdrożenia i wykorzystania bezpłatnej platformy e-learningu LAMS (Learning Activity Management System). W części trzeciej przedstawiono przykłady wykorzystania systemu LAMS oraz omówiono zasady i możliwości tworzenia elektronicznych materiałów dydaktycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7393.XV.9 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 198-203.
W książce omówiono istotę multimediów, składniki tego pojęcia (tekst, dźwięk, grafikę, animację i wideo), ich genezę, historię i typy, a także niezbędne urządzenia i instalacje. Wskazano na rolę poszczególnych elementów i technik w przekazie multimedialnym, szczególną uwagę poświęcając możliwościom zastosowań technologii multimedialnych. Problem przeanalizowano w odniesieniu do specyficznych funkcji przedsiębiorstw: sprzedaży i marketingu, organizacji działalności, wspomagania decyzji, obiegu dokumentów, sprawozdawczości i zarządzania kadrami. W tym kontekście przedstawiono zasady planowania, przygotowania i wygłaszania prezentacji multimedialnych, które w szeroko rozumianej działalności biznesowej są coraz częściej wykorzystywane w szkoleniu personelu, z okazji targów, wystaw, zebrań zarządu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9961 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7505.XV.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8519.XV.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 304-314.
W publikacji przedstawiono najważniejsze zdarzenia związane z bankructwem gospodarstwa domowego, ich przyczyny, wzajemne powiązania, skutki dla osób zagrożonych lub dotkniętych bankructwem oraz pozostających z nimi w stosunkach ekonomicznych (m.in. banków), a także skutki dla całego systemu społecznego (gospodarki). Na szczególną uwagę zasługuje bogaty materiał empiryczny ilustrujący kształtowanie i rozwój zjawiska bankructw gospodarstw domowych w Polsce, pochodzący z wieloaspektowych i pogłębionych badań własnych autorów (2006 rok), uzupełniony o dane z licznych raportów na temat sytuacji bankructw na świecie. Niewątpliwym atutem książki są nowe, dotychczas mało dostępne w polskiej literaturze finansowej, walory aplikacyjne - zaproponowano modele diagnostyczne na potrzeby pomiaru i badania bankructw gospodarstw domowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12917 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12916.VIII.4.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14050.VIII.4.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 114-117.
Opracowanie jest pierwszą w Polsce próbą przedstawienia problematyki zarządzania zasobami ludzkimi w sektorze turystycznym. Jego celem jest dostarczenie podstawowej wiedzy na temat istoty procesu zarządzania zasobami ludzkimi i znaczenia poszczególnych jego instrumentów w działalności przedsiębiorstw turystycznych. Autorka charakteryzuje zatrudnienie w sektorze turystycznym oraz omawia problematykę rekrutacji i selekcji pracowników, szkoleń, motywowania i oceniania pracowników, a także identyfikowania i zaspokajania ich potrzeb zawodowych. W pracy wskazano na możliwość wykorzystania omówionych metod i narzędzi w praktyce organizacyjnej. Dlatego, poza prezentacją podstawowych zagadnień teoretycznych, znaczne miejsce zajmują studia przypadków i przykłady praktycznego zastosowania poszczególnych instrumentów zarządzania zasobami ludzkimi. Książka jest adresowana do studentów uczelni ekonomicznych kształcących się w specjalnościach związanych z szeroko rozumianą gospodarką turystyczną, a także do przedstawicieli branży turystycznej, kadry menedżerskiej i pracowników biur podróży, hoteli, placówek gastronomicznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5672.XX.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7177.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Opracowanie ma charakter nowatorski, powinno cieszyć się dużym zainteresowaniem ze strony wykładowców przedmiotu „zarządzanie zasobami ludzkimi” oraz studentów i pracodawców. Powstało w okresie adaptacji polskiego szkolnictwa wyższego do standardów tzw. Procesu Bolońskiego. Standardy te wprowadzają elastyczność i etapowy charakter kształcenia oraz wzrost rangi elementów praktycznych, a także wynikających z umiędzynarodowienia gospodarki. Główne zalety publikacji to przede wszystkim: - interesujący zestaw tekstów napisanych przez autorów o wysokim autorytecie naukowym i dydaktycznym w dziedzinie zarządzania zasobami ludzkimi, - ścisłe powiązanie większości opracowań z ustaleniami Procesu Bolońskiego, nadającymi nowy charakter europejskiemu szkolnictwu wyższemu, - kompleksowe podejście do zagadnień nauczania w dziedzinie zarządzania zasobami ludzkimi, łączące punkt widzenia pracodawców (właścicieli firm i menedżerów) oraz studentów i nauczycieli akademickich.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8822.V.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10312.V.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Sukces w zarządzaniu kadrami)
Streszcz. ang. przy pracach.
Bibliogr. przy pracach.
Książka jest adresowana do szerokiego grona osób zajmujących się badaniem, rozpoznawaniem, rozwojem i zarządzaniem kompetencjami - traktowanymi zarówno z perspektywy psychologii i zarządzania, jak i w świetle nauki o zarządzaniu. Przedstawiono w niej kluczowe zagadnienia metodologicznych problemów badania kompetencji, zarządzania kompetencjami pracowników oraz zarządzania kompetencjami organizacyjnymi. W pracy dominuje podejście metodologiczne i organizacyjne, szczególną uwagę zwrócono m.in. na strategiczny kontekst zasobów ludzkich, kompetencje firmy przyszłości, doskonalenie kompetencji kluczowych oraz patologie organizacyjne jako hamulec rozwoju kompetencji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10315.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 227-232.
W publikacji autor przedstawił szereg oryginalnych badań dotyczących barier rozwoju firmy, źródeł finansowania przedsięwzięć, form organizacyjnych realizacji prac badawczo-rozwojowych i innowacyjnych oraz nowoczesnych technik wykorzystywanych w tej działalności. Ważne jest też omówienie zagadnień restrukturyzacji przedsiębiorstw oraz transferu technologii i jej wdrażania. Publikacja może być znakomitą pozycją dydaktyczną dla studentów wydziałów zarządzania ze względu na zakres poruszanych zagadnień, ich aktualność, szeroki zakres powiązania rozważań teoretycznych z wynikami badań oraz przykładami z praktyki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10314.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej