Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(236)
IBUK Libra
(2)
Forma i typ
Książki
(235)
E-booki
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Rejestracje audio i wideo
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(214)
dostępne
(199)
wypożyczone
(4)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(98)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(105)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(214)
Autor
Knosala Ryszard (1949- )
(7)
Penc Józef (1939- )
(6)
Blaik Piotr
(5)
Kostera Monika (1963- )
(5)
Obłój Krzysztof (1954- )
(4)
Raich Mario
(4)
Urbanowska-Sojkin Elżbieta
(4)
Banaszyk Piotr
(3)
Bełz Grzegorz
(3)
Borowiecki Ryszard (1943- )
(3)
Durlik Ireneusz (1931- )
(3)
Klimek Jan
(3)
Sarjusz-Wolski Zdzisław (1936- )
(3)
Skowronek Czesław
(3)
Witczak Hubert
(3)
Bednarczyk Małgorzata
(2)
Białasiewicz Maria
(2)
Bieniok Henryk
(2)
Ciesielski Marek
(2)
Cyfert Szymon
(2)
Engelhardt Juliusz (1955- )
(2)
Gołembski Grzegorz
(2)
Grajewski Piotr
(2)
Jasiński Zdzisław (1947- )
(2)
Kiełtyka Leszek (1953- )
(2)
Kowalczewski Wiesław
(2)
Krawiec Franciszek
(2)
Malara Zbigniew (1951- )
(2)
Marcinkiewicz Cezary
(2)
Marek Stanisław
(2)
Matwiejczuk Wiesław
(2)
Mruk Henryk
(2)
Mućko Przemysław
(2)
Oleksiuk Adam
(2)
Opolski Krzysztof
(2)
Pawlak Zbigniew
(2)
Penc-Pietrzak Ilona
(2)
Piecuch Teresa
(2)
Pierścionek Zdzisław
(2)
Potocki Arkadiusz
(2)
Sankowska Anna
(2)
Sawicki Jarosław
(2)
Skalik Jan
(2)
Sokół Aneta (ekonomia)
(2)
Żemigała Marcin
(2)
Adamiec Marek (1942- )
(1)
Adamkiewicz-Drwiłło Hanna G
(1)
Alejziak Bożena
(1)
Alman Tomáš
(1)
Aluchna Maria
(1)
Aniszewska Grażyna
(1)
Antczak Barbara (ekonomia)
(1)
Barabasz Adela
(1)
Baranowski Maciej (tłumacz)
(1)
Barbachowska Bożenna
(1)
Bartkowiak Piotr
(1)
Batorski Jarema
(1)
Battelle John (1965- )
(1)
Bałtowski Maciej (1953- )
(1)
Bańka Waldemar
(1)
Bednarek Mariusz
(1)
Berliński Lechosław
(1)
Bifulco Antonia
(1)
Bitkowska Agnieszka
(1)
Bitkowska Agnieszka Anna
(1)
Bloom Robert H
(1)
Bohdziewicz Piotr
(1)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(1)
Borkowski Rafał Marcin
(1)
Borowska Joanna
(1)
Brandenburg Henryk
(1)
Brzozowski Maciej
(1)
Buko Jacek
(1)
Błaszczyk Wanda
(1)
Bławat Franciszek (1945- )
(1)
Cannon James (1947- )
(1)
Chick Anne
(1)
Chudoba Tadeusz
(1)
Chwistek-Dudek Halina
(1)
Ciesielska Dorota
(1)
Ciesielski Marek (1949- )
(1)
Ciszewska Mariola
(1)
Conti Dave
(1)
Coulton Gary
(1)
Czapka Mirosław
(1)
Czechowski Lucjan
(1)
Czerska Joanna
(1)
Dec Paweł (nauki ekonomiczne)
(1)
Duchniewicz Stanisław
(1)
Duczkowska-Piasecka Małgorzata
(1)
Duraj Agnieszka Natasza
(1)
Duraj Jan
(1)
Dziewońska Dorota
(1)
Dąbrowski Łukasz (zarządzanie)
(1)
Elkin Paul M
(1)
Fisher Alan
(1)
Flak Olaf
(1)
Fonfara Krzysztof
(1)
Francik Anna
(1)
Freeman R. Edward (1951- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(90)
2000 - 2009
(131)
1990 - 1999
(15)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(238)
Język
polski
(236)
angielski
(1)
sandawe
(1)
Temat
PRZEDSIĘBIORSTWO
(194)
ZARZĄDZANIE
(83)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(31)
INNOWACJE
(20)
KADRY
(18)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(15)
PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNE
(12)
LOGISTYKA GOSPODARCZA
(11)
TURYSTYKA
(9)
SYSTEMY INFORMATYCZNE ZARZĄDZANIA
(8)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(6)
Przedsiębiorstwo
(6)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(6)
ZARZĄDZANIE WIEDZĄ
(6)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(5)
OTOCZENIE FIRMY
(5)
PLANOWANIE STRATEGICZNE
(5)
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ (postawa)
(5)
ANALIZA STRATEGICZNA
(4)
GLOBALIZACJA
(4)
MARKETING
(4)
MOTYWACJA PRACY
(4)
Organizacja
(4)
PODRĘCZNIKI
(4)
USŁUGI
(4)
ZARZĄDZANIE KRYZYSOWE
(4)
CONTROLLING
(3)
GOSPODARKA OPARTA na WIEDZY
(3)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(3)
INTERNET
(3)
KAPITAŁ INTELEKTUALNY PRZEDSIĘBIORSTWA
(3)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(3)
ORGANIZACJA UCZĄCA SIĘ
(3)
PRZEDSIĘBIORSTWO PRYWATNE
(3)
REGIONALIZACJA GOSPODARCZA
(3)
GOSPODARKA ELEKTRONICZNA
(2)
HOTELARSTWO
(2)
INFORMACJA
(2)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(2)
MARKETING STRATEGICZNY
(2)
POLSKA
(2)
PORADNIKI
(2)
PRACA ZESPOŁOWA
(2)
PRAWO GOSPODARCZE
(2)
PRODUKCJA
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWO JEDNOOSOBOWE
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWO SPEDYCYJNE
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWO WIRTUALNE
(2)
SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU
(2)
WSPÓŁPRACA GOSPODARCZA
(2)
ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI
(2)
ABSOLWENCI SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
AGROTURYSTYKA
(1)
ALIANS STRATEGICZNY (ekon.)
(1)
AUDYT WEWNĘTRZNY
(1)
BIUROWOŚĆ
(1)
CERTYFIKACJA ZGODNOŚCI
(1)
Cykl życia organizacji
(1)
EFEKTYWNOŚĆ EKONOMICZNA
(1)
EKOROZWÓJ
(1)
ETYKA BIZNESU
(1)
Efektywność ekonomiczna
(1)
GOOGLE
(1)
INWESTYCJE ZAGRANICZNE
(1)
JAKOŚĆ PRODUKTU
(1)
KLASYFIKACJA
(1)
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
(1)
KOMUNIKACJA MIĘDZYKULTUROWA
(1)
KONKURENCJA
(1)
KONSUMENCI (ekon.)
(1)
KULTURA
(1)
Konkurencja
(1)
LIKWIDACJA PRZEDSIĘBIORSTWA
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(1)
MARKETING MIĘDZYNARODOWY
(1)
MARKETING PARTNERSKI
(1)
NORMY ISO 9001
(1)
OBSŁUGA KLIENTA
(1)
ODPOCZYNEK
(1)
ORGANIZACJA
(1)
Organizacje
(1)
Otoczenie firmy
(1)
PARTNERSTWO PUBLICZNO-PRYWATNE
(1)
PODATEK
(1)
POLITYKA GOSPODARCZA
(1)
PRACOWNICY SAMORZĄDOWI
(1)
PREZENTACJE I WYSTĄPIENIA
(1)
PROMOCJA HANDLOWA
(1)
PRYWATYZACJA
(1)
PRZEDSIĘBIORCY
(1)
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ MIĘDZYNARODOWA
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE I ŚREDNIE
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELONARODOWE
(1)
PUBLIC RELATIONS
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
PŁACA
(1)
ROZWÓJ REGIONALNY
(1)
ROZWÓJ SPOŁECZNY
(1)
Temat: czas
1989-
(8)
2001-0
(8)
2001-
(3)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(23)
Podręcznik
(23)
PODRĘCZNIKI
(11)
PORADNIKI
(8)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(2)
DOKUMENTY ELEKTRONICZNE
(1)
KORESPONDENCJA HANDLOWA
(1)
KSIĘGI PAMIĄTKOWE
(1)
Monografia
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(6)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Podróże i turystyka
(1)
Transport i logistyka
(1)
Słowo kluczowe
przedsiębiorstwo
(111)
zarządzanie
(53)
zarządzanie strategiczne
(26)
organizacja
(22)
strategia
(16)
zarządzanie jakością
(16)
zarządzanie wiedzą
(16)
innowacyjność przedsiębiorstw
(15)
restrukturyzacja
(15)
innowacje
(13)
przedsiębiorczość
(13)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(13)
zarządzanie przedsiębiorstwem
(11)
konkurencyjność
(10)
kultura organizacyjna
(10)
marketing
(10)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(10)
przywództwo
(10)
motywowanie pracowników
(9)
otoczenie przedsiębiorstwa
(9)
controlling
(8)
globalizacja
(8)
logistyka
(8)
motywacja
(8)
biznesplan
(7)
ocena pracowników
(7)
outsourcing
(7)
przedsiębiorstwo turystyczne
(7)
społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw
(7)
Lean Management
(6)
analiza SWOT
(6)
działalność gospodarcza
(6)
reengineering
(6)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(6)
zarządzanie zmianą
(6)
zatrudnienie
(6)
alians strategiczny
(5)
e-biznes
(5)
etyka biznesu
(5)
finanse
(5)
kapitał intelektualny
(5)
kapitał ludzki
(5)
menedżer
(5)
misja firmy
(5)
rekrutacja pracowników
(5)
struktura organizacyjna
(5)
zarządzanie ryzykiem
(5)
benchmarking
(4)
fuzja
(4)
jakość
(4)
klaster
(4)
komunikacja
(4)
konkurencyjność przedsiębiorstw
(4)
kryzys
(4)
kultura organizacji
(4)
organizacja ucząca się
(4)
organizacja wirtualna
(4)
planowanie
(4)
public relations
(4)
rozwój zrównoważony
(4)
system logistyczny
(4)
wizja firmy
(4)
zarządzanie kryzysowe
(4)
zarządzanie logistyczne
(4)
zarządzanie procesami
(4)
zarządzanie projektami
(4)
analiza strategiczna
(3)
finansowanie
(3)
firma
(3)
gospodarka oparta na wiedzy
(3)
innowacyjność
(3)
kierowanie
(3)
organizacja procesowa
(3)
podatek
(3)
praca zespołowa
(3)
prawo
(3)
produkcja
(3)
prywatyzacja
(3)
przedsiębiorca
(3)
przedsiębiorczość akademicka
(3)
przedsiębiorczość społeczna
(3)
przedsiębiorstwo produkcyjne
(3)
reklama
(3)
rozwój regionalny
(3)
rynek turystyczny
(3)
sieci przedsiębiorstw
(3)
spółka cywilna
(3)
system produkcyjny
(3)
system zarządzania
(3)
szkolenie pracowników
(3)
transfer technologii
(3)
turystyka
(3)
wartość przedsiębiorstwa
(3)
wynagrodzenie
(3)
zarządzanie personelem
(3)
zarządzanie produkcją
(3)
zarządzanie łańcuchem dostaw
(3)
zmiana organizacyjna
(3)
ISO 9000
(2)
Internet
(2)
238 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
W książce przedstawiono zależności między strategią firmy, jako sposobem budowania trwałej przewagi konkurencyjnej, a kulturą organizacyjną, która silnie wpływa na możliwość realizacji tej strategii. Autorzy kolejno omówili: istotę strategii i kultury organizacyjnej; miejsce kultury organizacyjnej w zarządzaniu strategicznym; narzędzia kształtowania i wspierania kultury organizacyjnej (m.in. polityka personalna, przywództwo, budowanie zespołów, motywowanie, public relations); zarządzanie firmą w szybko zmieniającym się otoczeniu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4913.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5480.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 89-92.
W książce omówiono teoretyczne podstawy i praktyczne rezultaty strategicznej odnowy przedsiębiorstwa. Pokazano, jak kadra zarządzająca wykorzystuje zasady i metody odnowy strategicznej, w sytuacji gdy przedsiębiorstwo wymaga radykalnej zmiany celów i obszaru działalności. Autorzy dają odpowiedź na pytania: czym jest odnowa strategiczna przedsiębiorstwa, jak przeprowadzać odnowę strategiczną w przedsiębiorstwie oraz jakie są doświadczenia polskich przedsiębiorstw w tej dziedzinie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10306.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. na s. 289-292 i przy rozdz.
"Człowiek w organizacji" jest publikacją, której treść dobrze oddają dwa podtytuły: pracownicy organizacji i współczesne metody zarządzania pracownikami. W sposób przejrzysty autor prezentuje relacje i zależności menedżera liniowego z pracownikami organizacji oraz wskazuje na niekonwencjonalne metody zarządzania w organizacji. Wiodącym problemem książki jest człowiek w organizacji, traktowany jako najcenniejszy, najważniejszy podmiot organizacji. W zakresie niektórych problemów autor zaznacza swoje wyraźnie odrębne stanowisko, wzmacniając je wynikami własnych badań naukowych. Zapoznanie z treścią książki może pomóc czytelnikowi zrozumieć istotę współczesnych paradygmatów relacji przełożony-podwładny.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11910 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.11909.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13085.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prezentowany podręcznik zawiera najbardziej elementarną wiedzę z zakresu organizacji i zarządzania przedsiębiorstwem niezbędną każdemu ekonomiście, niezależnie od ukończonego kierunku studiów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 1351.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prezentowany podręcznik zawiera najbardziej elementarną wiedzę z zakresu organizacji i zarządzania przedsiębiorstwem niezbędną każdemu ekonomiście, niezależnie od ukończonego kierunku studiów. Powinni z niego także korzystać nieekonomiści zajmujący wszelkie stanowiska kierownicze. Został napisany prostym i komunikatywnym językiem ułatwiającym percepcję tekstu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 1352.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie, Ekonomia, Marketing)
Kolejna książka zespołu redaktorów naukowych Akademii Ekonomicznej w Krakowie z zakresu zarządzania informacją w przedsiębiorstwie poświęcona jest tym razem roli informacji w zarządzaniu zmianą. Praca zawiera szerokie spojrzenie na problematykę zastosowania informacji w procesach zarządzania zmianami organizacyjnymi. Do poruszanych w pracy zagadnień należą: wykorzystanie informacji w procesach wytwarzania, w relacjach z klientami, w warunkach kryzysu i upadłości przedsiębiorstwa, tworzenie nowych systemów informacyjnych dla potrzeb funkcji kontroli, zarządzania personelem, zarządzania zrównoważonym rozwojem przedsiębiorstwa. Rozważania autorów poszczególnych rozdziałów obejmują zarówno treści teoretyczne, jak i przykłady i aplikacje stanowiące tworzywo do zastosowań praktycznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2650 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6302.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Podręcznik : materiały dydaktyczne / Akademia Ekonomiczna im. Karola Adameckiego w Katowicach)
Bibliogr. s. 163-170.
Celem niniejszej pracy jest zapoznanie czytelnika z najważniejszymi wiadomościami z dziedziny opracowania i zarządzania projektami restrukturyzacyjnymi w organizacjach. Zaprezentowano w niej elementy makro- i mikrootoczenia organizacji, metody ich analizy oraz metodologię realizacji tego typu projektów. Dla zrozumienia prezentowanego materiału każdą z opisanych metod zobrazowano praktycznymi przykładami jej zastosowania, zaczerpniętymi z rzeczywistych projektów, już zrealizowanych lub będących w trakcie realizacji, jednakże, aby nie przysporzyć przywoływanym przedsiębiorstwom kłopotów, w niektórych przypadkach celowo zmieniono ich nazwy. Pracę podzielono tematycznie na pięć części.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 11529.IX.2 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9921.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11530.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja prezentuje komplementarny sposób patrzenia na marketing turystyczny, kładąc szczególny nacisk na zgodność procesu organizacji imprezy i obsługi ich uczestników z koncepcją marketingu rozumianego instrumentalnie. Książka jest przydatna na wszystkich przedsiębiorstw zajmujących się organizacją i obsługą imprez turystycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 1399.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera)
Książka poświęcona zagadnieniu aliansów strategicznych powstających jako forma zdobycia przewagi konkurencyjnej. Pozycja ta obszernie omawia tematykę aliansów strategicznych w różnorodnych aspektach. Przedstawiono w niej koncepcję aliansów, ich topologię, tworzenie oraz zarządzanie nimi; zostały też przedstawione nowe trendy dotyczące aliansów strategicznych. Książka adresowana jest zarówno do studentów uczelni ekonomicznych i szkół zarządzania, jak i do praktyków, kadry ierowniczej polskich przedsiębiorstw oraz konsultantów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2639.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Po omówieniu istoty i mechanizmów funkcjonowana gospodarki turystycznej autorzy przedstawiaja problemtyke szeroko pojetej regionalnej i lokalnej gospodarki turystycznej. Szczególnie duzo uwagi poswiecaja oni: menedzerskiemu systemowi zarzadzania w turystyce, marketingowi uslug turytycznych, ladowi przestrzennemu i ekonomicznemu w turystyce, a takze roli czynnka ludzkiego, kapitalu i finansów w turystyce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.478 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 1407.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
W książce przedstawiono przegląd i analizę najważniejszych problemów zarządzania współczesnymi organizacjami biznesowymi i administr acyjnymi. Omówiono problemy konkurencyjności i elastyczności w procesie zarządzania, instrumenty wspomagające zarządzanie, klastry j ako nową formę organizacji przedsiębiorstw, zarządzanie zasobami ludzkimi, w tym zarządzanie zmianami personalnymi i kapitałem ludzk im oraz zasady, instrumenty i korzyści zarządzania ekologicznego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7403.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8383.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 261-276.
Początek XXI wieku cechuje wysoka dynamika zmian zachodzących w gospodarce, która w szybkim tempie staje się gospodarką globalną. Jednym z głównych czynników wywołujących te zmiany jest postęp naukowo-techniczny w dziedzinie technologii informacyjno-komunikacyjnych oraz rosnące usieciowienie gospodarki i społeceństwa. Rozwija się wspólpraca sieciowa pomiędzy geograficznie odległymi od siebie przedsiębiorstwami, a konkurencja przekształca się z lokalnej w globalną. Silna presja konkurencyjna oraz wysoki poziom rozwoju techniki i technologii sprawiają, że przedsiębiorstwom coraz trudniej jest samodzielnie odnosić sukcesy rynkowe, opierając się jedynie na własnych zasobach i umiejetnościach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11604.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Uczelnie Techniczne)
Bibliogr. s. 169-175. Indeks.
Publikacja zawiera kompleksowe ujęcie problematyki zarządzania informacją rynkową, a rozważania teoretyczne prezentowane w książce są poparte przykładami z praktyki gospodarczej i wynikami przeprowadzonych badań i analiz. Na ich podstawie autorzy przedstawiają stosowane metody i porponują trzy modele zarządzania informacją rynkową, umożliwiając uzyskanie przewagi konkurencyjnej dzięki umiejętnemu wykorzystaniu posiadanych zasobów informacyjnych. Autorzy koncentrują sie na takich zagadnieniach, jak: informacja rynkowa i jej znaczenie w gospodarce globalnej, informacja rynkowa jako determinanta pozycji i przewagi konkurencyjnej, zarządzanie informacją rynkową w praktyce gospodarczej, modele zarządzania informacją rynkową.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11261.IX.11 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12353.IX.11 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Celem pracy jest prezentacja tych zagadnień marketingu, które stanowią niezbędne elementy w dobrym funkcjonowaniu biura turystycznego na wysoce konkurencyjnym rynku. Książka obejmuje m.in.: charakterystykę celów współczesnej turystyki, charakterystykę usług turystycznych, zachowania konkurencyjne na rynku usług turystycznych, zarządzanie turystyczne, działalność biur podróży, badania marketingowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5295.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Publikacja stanowi aktualne kompendium wiedzy uwzględniające najnowsze badania z zakresu innowacyjności przedsiębiorstw, które wypełnia lukę poznawczą dotyczącą rozpoznania wzajemnych relacji, jakie zachodzą pomiędzy innowacyjnością a konkurencyjnością przedsiębiorstwa. Autorzy koncentrują swoją uwagę na zagadnieniach związanych z innowacyjnością w czterech obszarach zarządzania przedsiębiorstwem: marketingiem, finansami, zasobami ludzkimi i wiedzą, jako czynnikach, które w sposób istotny determinują konkurencyjność organizacji. Zawarte w publikacji rozważania obejmują zarówno zagadnienia teoretyczne, jak i praktyczne nawiązujące do szeroko zakrojonych badań empirycznych polskich przedsiębiorstw. Niezwykle ważnym walorem tej monografii jest przywołanie i analiza wyników badań empirycznych przeprowadzonych w 2009 roku na grupie ponad 600 przedsiębiorstw, a dotyczących ich zachowań innowacyjnych w zakresie zarządzania zasobami marketingowymi, finansowymi, ludzkimi i wiedzy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11203.IX.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12270.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing usług turystycznych / Adam Oleksiuk. - Wznowienie. - Warszawa : "Difin", 2007. - 326 s. : rys., tab. ; 23 cm.
Książka zajmuje się szeroko rozumianymi problemami marketingu w turystyce. Rozwój rynku usług spowodował potrzebę adaptacji marketingu do usług turystycznych. Zadaniem autora było przedstawienie podstawowych zasad marketingowych i ich zastosowania w turystyce. Zainteresowania w opracowaniu zostały skoncentrowane wokół pięciu wyszczególnionych w formie rozdziałów zagadnień.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6639 [Magazyn 1], 5567 [Magazyn 2], P.6636 [Magazyn 1], P.6638 [Magazyn 1], P.4962 [Magazyn 1], P.6637 [Magazyn 1], P.6640 [Magazyn 1] (7 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5566.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing usług turystycznych / Adam Oleksiuk. - Wyd. 2. - Warszawa : "Difin", 2009. - 325 s. : il. ; 23 cm.
Turystyka, stanowiąca interdyscyplinarny obszar badań wzbogacany wynikami innych dziedzin, znajduje się w centrum zainteresowania nie tylko władzy publicznej i ekonomistów, ale również menedżerów, polityków i przedsiębiorców. Książka zajmuje się szeroko rozumianymi problemami marketingu w turystyce. Rozwój rynku usług spowodował potrzebę adaptacji marketingu do usług turystycznych. Zadaniem autora było przedstawienie podstawowych zasad marketingowych i ich zastosowania w turystyce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7514.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.7513.XX.5 [Czytelnia B], 8525.XX.5 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie)
Bibliogr. s. 266-275. Indeks.
Książka prezentuje koncepcję społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa (CSR) w kontekście funkcjonowania i rozwoju organizacji. Największą jej zaletą jest włączenie idei CSR w proces zarządzania przedsiębiorstwem i powiązanie jej z polityką finansową i inwestycyjną, zarządzaniem zasobami ludzkimi, marketingiem i zarządzaniem operacyjnym. Zawiera liczne przykłady z praktyki gospodarczej. Książka została wzbogacone o najnowsze trendy związane z rozwojem doktryny społecznej odpowiedzialności biznesu, jak i zrównoważonego rozwoju. Praca składa się z trzech części, w których przedstawiono: genezę i istotę CSR, instrumenty zarządcze polityki CSR, współczesne koncepcje powiązane z CSR - zrównoważonego rozwoju, przedsiębiorstwa obywatelskiego i społecznej przedsiębiorczości.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14013 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14012.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14887.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Biznesmena)
Na okł. podtyt.: zasady działania, warunki sukcesu.
Książka stanowi zbiór wskazówek jak kreować, kierować oraz utrzymywać zmiany w organizacji, aby lepiej przystosować jej własną zmienność do zmienności otoczenia, z którym pozostaje ona w ciągłej i dynamicznej interakcji. Szczególną uwagę zwrócono w niej na projektowanie zmian i kluczowe czynniki ich wprowadzania, aby mogły być one realizowane szybko i skutecznie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 4042 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4040.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Biznesmena)
Zarządzanie nie jest pojęciem łatwo definiowalnym. Wszyscy „czują”, na czym ono polega, ale mało kto wie, jak to robić. Dodatkowo wraz ze zmianami otoczenia zmieniają się i warunki zarządzania. Firmy przybierają inny kształt organizacyjny, co wymusza stosowanie odmiennych narzędzi zarządzania. Właśnie te nowoczesne formy organizacyjne i narzędzia zarządzania są omówione w niniejszej książce. Menedżer zależnie od własnej diagnozy stanu organizacyjnego przedsiębiorstwa sam musi dobrać zestaw pasujący do jego sytuacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 1755.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej