22406
Book
In basket
Niniejsza praca jest próbą analizy reklamy na poziomie jej granic prawnych i etycznych z uwzględnieniem jej znaczenia społecznego. Książka rzuca światło na słabo podejmowany problem przestrzegania wartości etycznych w przekazie reklamowym, które w większości przypadków wydają się zapomniane. Celem publikacji jest próba dokonania analizy współczesnego rynku reklamy europejskiej i wyciągnięcie na jej podstawie wniosków. W tym kontekście istotne stanie się wskazanie, czy prawo i etyka w reklamie są przestrzegane na stale rozwijającym się rynku i jaka istnieje pomiędzy nimi zależność.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13841.IX.17 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14802.IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 515-548.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again