21979
Book
In basket
We współczesnej, niezwykle złożonej i usieciowionej gospodarce globalnej wyzwaniem dla praktycznie każdej firmy staje się odnalezienie swojego miejsca i sposobu na sukces. Jednym z fenomenów społecznych staje się to, że rozproszone i luźno połączone ze sobą jednostki (konsumenci) potrafią się samoorganizować, tworzyć wirtualne społeczności i dobrowolnie ze sobą współpracować. Jak dokładnie przebiega ten proces? Jak zjawiska wywołane rozwojem i ekspansją technologii sieciowych przekształcają biznes? Czy wymuszają zmianę dotychczasowych praktyk i stwarzają warunki dla nowej jakości społecznej odpowiedzialności biznesu? Książka odpowiada na te pytania, a także na pytania związane ze skutkami zmian technologicznych, społecznych i kulturowych wywołanych rozwojem nowych technologii (zwłaszcza Web 2.0) dla procesów zarządzania organizacjami, w szczególności dla koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13506.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14476.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. [323]-351.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again