22409
Book
In basket
Książka ta oferuje właścicielom, menedżerom i marketingowcom obiektów hotelarskich - hoteli, pensjonatów bed and breakfast, domów wypoczynkowych, obiektów agroturystycznych - sprawne narzędzia internetowego marketingu turystycznego i zarządzania dochodami, umożliwiające wyróżnianie się na coraz bardziej konkurencyjnym rynku. Narzędzia te są przydatne także dla osób, które starają się uzupełnić swe wykształcenie w omawianej dziedzinie - dla studentów, właścicieli agencji internetowych mających klientów w branży turystyczno-hotelarskiej, konsultantów z dziedziny marketingu internetowego i revenue management. Kompletny poradnik praktyczny, wzbogacony danymi statystycznymi i kolorowymi ilustracjami, prezentujący w szerokim ujęciu wszystkie aspekty marketingu internetowego w turystyce i zarządzania dochodami (revenue management): tworzenie idealnej witryny internetowej dla obiektu hotelarskiego, pozycjonowanie się w wyszukiwarkach, zarządzanie swą reputacją w sieci, maksymalizacja zysku metodą revenue management.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.17229 [Magazyn 1], P.17232 [Magazyn 1], P.17231 [Magazyn 1], P.17230 [Magazyn 1] (4 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 17240.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 17239.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Notes:
Tytuł oryginału: Digital marketing turistico e strategie di revenue management per il settore ricettivo, 2015.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again