22071
Book
In basket
W rozwiniętych krajach Zachodu obserwuje się od lat odchodzenie od idei integracji i zastępowanie jej konstruktem inkluzji społecznej. Jest to koncepcja o wiele szersza od integracji, która dalece wykracza poza tradycyjnie pojmowane obszary pracy pedagoga. Pedagogika inkluzyjna nie pozostaje jedynie w sferze teoretycznych rozważań, lecz postuluje wprowadzenie konkretnych rozwiązań w oświacie. Do najważniejszych z nich należą spersonalizowanie procesu nauczania i wychowania oraz praca na zasobach ucznia, czyli skupienie się na talentach uczennic i uczniów, oraz rozwijanie tychże predyspozycji. Polscy pedagodzy, nauczyciele i inni specjaliści mieli jednak ograniczony dostęp do tych nowinek, ponieważ na polskim rynku wydawniczym brakowało książki kompleksowo opisującej tę nową koncepcję pedagogiczną.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 17192.IV.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 17191.IV.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia przy rozdziałach.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again