22409
Book
In basket
(Seria Wydawnicza Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Witelona w Legnicy.)
Przedmiot "podstawy rehabilitacji", ujęty w programie studiów pedagogicznych, wymaga opatrzenia w niezbędną literaturę i wybrania z niej zagadnień istotnych z punktu widzenia przyszłego pedagoga. Autorzy książki Proces rehabilitacji w kontekście edukacyjnym piszą, że "najnowsza wiedza medyczno-lekarska i psychologiczno-pedagogiczna z zakresu rehabilitacji rozproszona jest w wielu monografiach i czasopismach specjalistycznych, w związku z czym dostęp do niej jest dość utrudniony"‘. Od tego czasu na rynku wydawniczympojawiło się wiele książek, które mają charakter syntez i dotyczą różnych aspektów rehabilitacji. Problem tkwi w tym, jakie proporcje w zakresie przekazywanej wiedzy należy ustalić dla studentów pedagogiki, z jakimi zagadnieniami powinni być zapoznani, jako szczególnie ważnymi w przyszłej pracy zawodowej w charakterze pedagoga. Wymiary niepełnosprawności, jej interpretowanie - to problemy szczególnie istotne w wyróżnianiu odmian procesu rehabilitacji w aspekcie biomedyczno-lekarskim, psycholo-giczno-pedagogicznym i socjalno-społecznym.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16936.XVIII.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 271-282, wykaz aktów prawnych s. 282-283, netogr. s. 284.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again