22409
Book
In basket
Przedmiotem pracy jest perswazja w różnych formach wystąpień publicznych rozumiana jako zdolność wywierania wpływu na odbiorców - na ich przekonania, postawy, zachowania i działania, a jednocześnie pojmowana jako oddziaływanie etyczne, oparte o relacje partnerskie i suwerenne. Zamierzeniem autora było przedstawienie współczesnej wiedzy na temat sprawności komunikowania się i udzielenie odpowiedzi na pytanie: co robić, żeby nasze kontakty z innymi ludźmi były odpowiednie i skuteczne, żeby poprzez komunikowanie budować silne relacje z innymi, a także własną pozycję społeczną.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 23770.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia na stronach 394-400 i bibliografie przy rozdziałach.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again