22071
Book
In basket
Każde przedsiębiorstwo funkcjonujące na rynku powinno mieć świadomie sformułowaną strategię finansowania działalności. Jej opracowanie nie jest łatwe, gdyż wymaga od kadry zarządzającej dużych umiejętności analitycznych i wiedzy z zakresu zarządzania. Efektem procesu formułowania strategii finansowej jest średnio- i długookresowy plan finansowy przedsiębiorstwa. Planowanie strategii finansowania umożliwia określenie potrzeb kapitałowych, źródeł pokrycia tych potrzeb i struktury kapitałowej w powiązaniu ze strukturą majątkową przedsiębiorstwa. Książka składa się z części teoretycznej, w której zaprezentowano wiedzę z zakresu finansów przedsiębiorstw związaną z formułowaniem strategii finansowania działalności, oraz praktycznej, zawierającej studia przypadków. Omówiono między innymi: podstawowe elementy strategii finansowania: cele, zasady, metody i determinanty, główne kryteria, które należy brać pod uwagę przy ustalaniu rodzaju strategii finansowania działalności, charakterystyczne cechy najważniejszych rodzajów strategii finansowania: agresywnej, umiarkowanej i konserwatywnej, trudności związane z planowaniem strategii finansowania działalności przedsiębiorstw, sposób tworzenia strategii finansowania działalności na podstawie modeli wzrostu, metody sporządzania sprawozdań finansowych pro forma.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.18246.VIII.4.4 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
All copies are currently on loan: sygn. 20327.VIII.4.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 20326.VIII.4.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronach [177]-181. Indeks.
Target audience note
Dla studentów kierunków ekonomicznych i osób zajmujących się finansami przedsiębiorstw.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again