22409
Book
In basket
Podręcznik jest autorską propozycja teorii i praktyki rehabilitacji neuropsychologicznej. Zawiera analizę zaburzeń, niepełnosprawności i ograniczeń osób z nabytą patologią mózgowia. Autor przedstawia i uzasadnia znaczenie zaburzeń emocjonalno-motywacyjno-osobowościowych zarówno w diagnozie, jak i w terapii rehabilitacyjnej; wnosi istotną zmianę w dotychczasowy wzorzec diagnozy i rehabilitacji; prezentuje trzynaście głównych zasad rehabilitacji oraz potwierdzone empirycznie efekty ich stosowania.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13179.XVIII.6 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14301.XVIII.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Notes:
General note
Tyt. oryg.: Principles of neuropsychological rehabilitation, 1999.
Bibliography, etc. note
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again