22409
Książka
W koszyku
Podręcznik jest autorską propozycja teorii i praktyki rehabilitacji neuropsychologicznej. Zawiera analizę zaburzeń, niepełnosprawności i ograniczeń osób z nabytą patologią mózgowia. Autor przedstawia i uzasadnia znaczenie zaburzeń emocjonalno-motywacyjno-osobowościowych zarówno w diagnozie, jak i w terapii rehabilitacyjnej; wnosi istotną zmianę w dotychczasowy wzorzec diagnozy i rehabilitacji; prezentuje trzynaście głównych zasad rehabilitacji oraz potwierdzone empirycznie efekty ich stosowania.
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13179.XVIII.6 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14301.XVIII.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Tyt. oryg.: Principles of neuropsychological rehabilitation, 1999.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej