22409
Book
In basket
Współczesne usługi należą do głównych obszarów ochrony i edukacji konsumentów. Mając to na uwadze, autorki przedstawiły: politykę konsumencką Unii Europejskiej i prawa konsumentów w Unii Europejskiej; sytuację konsumentów na rynkach usług: finansowych, telekomunikacyjnych, pocztowych, handlowych, gastronomicznych i turystycznych; obszary naruszeń praw konsumentów w umowach podpisywanych z konsumentami; świadomość praw konsumentów i rolę edukacji w podnoszeniu wiedzy konsumenckiej oraz postrzeganie świadomości konsumentów przez usługodawców.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13114.IX.16.6 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14201.IX.16.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr., netogr. s. 197-206.
Target audience note
Dla konsumentów, instytucji i organizacji zajmujących się prawami konsumentów, wykładowców i studentów kierunków ekonomicznych.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again