22409
Book
In basket
Autorka opisuje jakość życia na przykładzie nauczycieli pracujących, a dodatkowo studiujących. Grupa ta bywa bardzo rzadko przedmiotem badań naukowych. W książce zwrócono uwagę na określenie czynników istotnych dla poczucia jakości życia nauczycieli, z punktu widzenia ich motywacji do działania, wybór i sposób realizacji celów życiowych oraz przyjęcie określonego systemu wartości. Nie pominięto także analizy sytuacji życiowej jednostki, która determinuje jej interakcje społeczne, pośrednio wpływa na motywację, przyjmowane cele i wartości. Wraz z indywidualnym doświadczeniem staje się podstawą do refleksji nad własną egzystencją.
Availability:
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.13102 [Magazyn 1], P.13103 [Magazyn 1] (2 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 169-182.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again