22409
Book
In basket
Książka składa się z siedmiu rozdziałów podejmujących najważniejsze zagadnienia związane z przygotowaniem i realizacją jakościowych badań marketingowych. Pierwsze dwa mają charakter wprowadzający i dotyczą istoty badań, różnic z badaniami ilościowymi, etyki badań i przebiegu procesu badawczego. W następnych rozdziałach zaprezentowano "tradycyjne" metody badań jakościowych - wywiad grupowy i wywiad indywidualny, metodę najbardziej "klasyczną" - obserwację, techniki projekcyjne oraz "nowoczesną" metodę opartą na badaniach biometrycznych - eye tracking.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.13539 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13058.V.9 [Wypożyczalnia B], P.13538.V.9 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14140.V.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 221-228.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again